Hop til indhold
Carl72

Begreber indenfor massage verdenen?

Recommended Posts

Jeg ønsker for første gang i mit liv at besøge en massagepige der tilbyder massage (og måske sex). Men jeg kender ikke til alle de begreber der eksistere i den verden. Så derfor spørger jeg mine brødre herinde :) 

Hvad betyder disse begreber: 

Tantramassage? 

Thaimassage? 

Oliemassage? 

Hotmassage? 

Og hvis der er nogle begreber har glemt, så må I gerne nævne dem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et fuldstændig fair spørgsmål. Forud for et  af mine første besøg i thai-verdenen havde jeg lidt samme undren. Da jeg kom ind på stedet, fik et pige med til massageværelset var det eneste spørgsmål imidlertid “hel eller halv time?”. Så det er ikke alle steder, man går så meget op i hvad massagen kaldes...

Men derudover har jeg forstået det sådan her: Oliemassage er typisk middelhård massage, mens thai er den lidt hårdere variant. Vistnok oprindeligt med en del forskellige stræk, men det er vist ikke alle, som praktiserer det. Tantra er den mere sensuelle, hvor egentlig massage afløses af (eller kombineres med) pirring. Hot massage er et begreb, som primært bruges af de brasilianske piger, og det dækker over sex (eventuelt med massage). Det tilsvarende hos thai’erne kaldes ofte “fuld pakke”.

Derudover har du også B2B-massage, som betyder body-to-body. Her bruger pigen sin (oftest nøgne) krop til at massere/stimulere dig, men sex er ikke med (med mindre du tilkøber det).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 57 minutter siden:

Et fuldstændig fair spørgsmål. Forud for et  af mine første besøg i thai-verdenen havde jeg lidt samme undren. Da jeg kom ind på stedet, fik et pige med til massageværelset var det eneste spørgsmål imidlertid “hel eller halv time?”. Så det er ikke alle steder, man går så meget op i hvad massagen kaldes...

Men derudover har jeg forstået det sådan her: Oliemassage er typisk middelhård massage, mens thai er den lidt hårdere variant. Vistnok oprindeligt med en del forskellige stræk, men det er vist ikke alle, som praktiserer det. Tantra er den mere sensuelle, hvor egentlig massage afløses af (eller kombineres med) pirring. Hot massage er et begreb, som primært bruges af de brasilianske piger, og det dækker over sex (eventuelt med massage). Det tilsvarende hos thai’erne kaldes ofte “fuld pakke”.

Derudover har du også B2B-massage, som betyder body-to-body. Her bruger pigen sin (oftest nøgne) krop til at massere/stimulere dig, men sex er ikke med (med mindre du tilkøber det).

Mange tak for svar :) Men hvad er pirring for noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 3 timer siden:

Jeg ønsker for første gang i mit liv at besøge en massagepige der tilbyder massage (og måske sex). Men jeg kender ikke til alle de begreber der eksistere i den verden. Så derfor spørger jeg mine brødre herinde :) 

Hvad betyder disse begreber: 

Tantramassage? 

Thaimassage? 

Oliemassage? 

Hotmassage? 

Og hvis der er nogle begreber har glemt, så må I gerne nævne dem :) 

Så er oliemassage er hvor der bliver brugt en masse olie som man bliver smurt ind i.

Tantramassage er hvor du bliver stimuleret rundt om erogene zoner uden at gå direkte efter penis.

Thaimassage er hvor de ofte bruger deres egen vægt, til at massere med, der findes blød, mellem og hård.

Hot oliemassage er hvor olien er varmet op, og hældes over kroppen, den kan også kombineres med et hand job

men det du nok skal spørge om er hvad der ikke står på menuen

der er det meget forskellige hvad man kan få

læs nogle anmeldelser fra steder, men være opmærksom på hvis de skriver om de er fast kunde i biksen så er det ikke sikkert at du kan få den samme ydelse.

hilsen

zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 6 timer siden:

hvad er pirring for noget?

Som @Zaq også beskriver det, så er pirring stimulering af kroppens erogene zoner. Af samme grund vil mange nok tilvælge en eller anden form for ekstraydelse (håndjob, blowjob eller sex), så man kan få afløb for sin liderlighed, hvis man er blevet godt opstemt af tantra massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello guys , not to advertise for myself, but on my web page you can read some general info about the massage types that I or many other masseuses  are offering    http://tropical.tk/mirella-privat-og-diskret/massage-dk/

Sensual massage is also what some girls call oil massage:rolleyes:

Redigeret af Mirella

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 11 timer siden:

 Men hvad er pirring for noget? 

@Zaq, beskriver det ganske fint.

I Thai segmentet er pirring ofte også "ups berøringer", "hovsa-jeg-kom-til-at-røre-dine-testikler/pik" fra massørens side, nok til at du bliver mere "købelysten" når massøren lidt senere lige vil forhøre sig om du evt ønsker "andet"

Min erfaring er at der er pirringer med i alle massageformerne, mere eller mindre, afhængi af stedet, pigen, dig, mm. Mine erfaringer er for 95% af tilfældene draget i thai klinikkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i bund og grund svært at svare konkret på trådstarters spørgsmål. Det er nemlig min egen erfaring, at hver klinik har sin egen definition af begreberne.

Det er klart, at oliemassage har noget med olie at gøre, men der er forskel på, hvor meget, der pjaskes på, og hvordan det bruges. Tantra har – i hvert fald på thaiklinikkerne – ikke meget med original tantra at gøre. Jeg har oplevet et sted, hvor den bestod af lidt prikkeri med en pegefinger, og et andet sted adskilte den sig ikke fra vanlig massage.

Så jeg mener ikke, at der kan svares entydigt på spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...