Hop til indhold
DillerX

Beautiful Spirit på Jens Baggesens vej i Aarhus

Recommended Posts

da jeg var i området, og lige have en pause mellem 2 kundebesøg, tænkte jeg at jeg lige ville have en gang massage, og kendte stedet fra tidligere besøg, hoveddøren ligge ud til en rimelig trafikeret vej, men til gengæld er de meget hurtige til at åbne. jeg blev mødt af en lille lækker thaipige/dame ikke helt ung, ( vil tro 30-35 år), men med super flotte bryster, ikke helt naturlige, hun er super sød og smilende, der er en anden på stedet ikke helt så flot. nå men jeg får en omgang massage, hvilket hun gør rigtig godt, der er ikke antydninger af mere mest jeg ligger på maven, men da jeg vender mig om er hun rimelig aktiv omkring ben og lår, hvilket gør at lillemand bliver kampklar, hvilket hun selvfølgelig bemærker, så jeg får et HJ, (jeg havde ikke penge med til mere), hvilket hun virkelig kan finde ud. Bliver tilbudt bad bagefter, og forlader stedet med et smil på læben.

stedet:9/10 eneste minus er at det ligger ud til jens baggesens vej.

massagen 9/9

pigen 9/10

HJ 9/10

gentagelse: ja helt sikkert 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften

Var der i sidste uge. Der var 2 piger på vagt , hende der tog i mod kender jeg fra augustenborggade dansktalende sød og smilende. Men det var den anden der tog over og det var fint med mig.

Massagen var ok blød men ok pirrende. Og da vi skulle til det sjove fik vi lidt tolkehjælp af hende der kunne dansk. Sku lidt sjovt at ligge der med stiv dolk når der 2 kønne piger der står og diskutere imens SS

Når det endte med et fint hj til 700kr

Alt i alt en sød pige (ohn) og en okay behandling

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet denne eftermiddag. 1 pige på vagt.

Dejlig lille krop og store bryster - ca. 35 år - sød og venlig.

Hendes massage var ikke top$ - men hun forsøgte at pirre med det yderste af fingerspidserne - føltes mest som kilden.

Jeg var ikke imponeret.

Blev tilbudt HJ/BJ men ville have sex, hvilket ikke var på menuen - så jeg måtte nøjes med massage :-/

Pris: 400 spir - så var det vist også betalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...