DillerX 25 Skrevet 10. Marts, 2013 Jeg er ny i dette forum, men får lyst til at fortælle lidt om min oplevelse på ovenstående adresse. Var på besøg på den klinik der lå i samme lokaler, for et års tid siden, og det var bestemt ikke noget at skrive hjem om. Dårlig massage og service fra en pige, der ikke vidste hvad hun havde med at gøre. Jeg så, at der var kommet en ny klinik på adressen og fik lyst til prøve, at se hvordan det så var. Og jeg er bestemt ikke skuffet. Blev inviteret indenfor af en rigtig sød mørklødet smuk dansktalende pige omkring de 30, venlig og smilende. Stedet er ikke til at kende igen. Enkelt, men aldeles smagfuld indrettet. Rent og pænt. Der er 2 båse med madrasser på gulvet og i den ene tog jeg plads og afventede spændt pigen. Jeg fik en rigtig god massage fra en afslappet konverserende pige, der helt sikkert havde fokus på massagen og de ømme steder. Jeg svævede derfra som en lettet mand på alle måder. Kan varmt anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 10. Marts, 2013 Jeg er ny i dette forum, men får lyst til at fortælle lidt om min oplevelse på ovenstående adresse. Var på besøg på den klinik der lå i samme lokaler, for et års tid siden, og det var bestemt ikke noget at skrive hjem om. Dårlig massage og service fra en pige, der ikke vidste hvad hun havde med at gøre. Jeg så, at der var kommet en ny klinik på adressen og fik lyst til prøve, at se hvordan det så var. Og jeg er bestemt ikke skuffet. Blev inviteret indenfor af en rigtig sød mørklødet smuk dansktalende pige omkring de 30, venlig og smilende. Stedet er ikke til at kende igen. Enkelt, men aldeles smagfuld indrettet. Rent og pænt. Der er 2 båse med madrasser på gulvet og i den ene tog jeg plads og afventede spændt pigen. Jeg fik en rigtig god massage fra en afslappet konverserende pige, der helt sikkert havde fokus på massagen og de ømme steder. Jeg svævede derfra som en lettet mand på alle måder. Kan varmt anbefales. Fik du hele pakken og hvad med prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Marts, 2013 Hvad hed klinikken før? Og massage af ømme steder kan købes til forskellige priser Er der en hjemmeside? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DillerX 25 Skrevet 10. Marts, 2013 Jeg mener, den hed Rung Rang eller sådan noget. Tror ikke den ny klinik har en hjemmeside. Priserne er som andre steder ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Marts, 2013 Nåe der. Er båsene adskilt med gardin, halv- eller helvægge? Har du et telefonnummer? Jeg er lidt øm hist og pist :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DillerX 25 Skrevet 10. Marts, 2013 Nåe der. Er båsene adskilt med gardin, halv- eller helvægge? Har du et telefonnummer? Jeg er lidt øm hist og pist Båsene er adskilt med gardin, men vældig fine Rigtig god fornøjelse ;O) Tlf.91978131 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thethailoverboy 0 Skrevet 12. Marts, 2013 er det muligt at få hele pakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DillerX 25 Skrevet 12. Marts, 2013 er det muligt at få hele pakken. Ved det ikke, Jeg gik mest efter massagen ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århus800 0 Skrevet 21. August, 2013 er der nogen der ved Beautiful Spirit er lukket, har været forbi flere gange uden held, og de tager heller ikke telefonen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. August, 2013 er der nogen der ved Beautiful Spirit er lukket, har været forbi flere gange uden held, og de tager heller ikke telefonen. Det er heller aldrig lykkedes for mig at gribe dem i at have åben. Dog har jeg talt i tlf med dem for et par md siden. Gider ikke forsøge mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århus800 0 Skrevet 21. August, 2013 var forbi et par gange for ca 2 md. siden, fik massage af en lille lækker thaidage, lidt fladbrystet, men rigtig sød, fik dog kun massage, men hende vil jeg gerne finde igen, fik ikke hendes navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. August, 2013 Efter en lidt skuffende udflugt til Aroma Massage på Ringgaden, kørte jeg forbi dette sted, for at se om det var lukket. Der var lys i skiltet - bling, bling. Hva fa... tænkte jeg, vist mest med det lille hoved. Ringede på, og en belladonna smuk kvinde åbnede. Kæmpe smil, strammmmmmmme jeans og strut barm. På helt fejfrit dansk blev jeg budt indenfor. Hun bad mig smide tøjet og lægge mig op. Jeg skal lige skifte, sagde hun smilende. Fandeme nogle meget flotte tænder, og nuttede små fødder. Massagen startede, og igen, på denne dag, kunne jeg fornemme at her var en pige der havde lært at masserer. Hun havde skiftet til hulkort nederdel, sort, og meget nedringet lilla blondetop med en kæk lyserød BH under. Det her tegnede sandelig godt. Efter laaaang tid gled hendes fingerspidser og så negle stille op af mit inderlår, ind langs stjernen, og tilbage ned ad det andet inderlår, så op igen osv, osv. Det gik lige i rodnettet, og jeg måtte vrikke lidt for at få plads til volumen væksten. Hun grinede - nå mangler han plads? Jeps. Undervejs trykkede hun sin meget veltrænede, slanke og muskuløse krop mod mine hænder, og jeg måtte gerne røre. Her fandt jeg ud af at under miniskørtet havde hun små stramme shorts. Frækt, men også blokerende for nærmere udforskning af det dejlige deltaområde, som jeg værdsætter så højt. Det fortsatte, og det strittede snart alle steder på mig. På et tidspunkt var jeg overbevist om at selv øjenbrynene havde rejst sig. Så skulle jeg vende om. Massage, af den gode, over hele forsiden. Af og til et lille blidt strøg på begejstringen - jeg skal nok ae ham senere, sagde hun. Nik, nik var svaret fra den. Hun nappede en serviet, og tørrede roligt den første presperm væk, og fortsatte massagen. Uhhhh, kom nu!!!! Så spurgte hun om jeg ville have udløsning? JA, JA, JA og helst BUM BUM. Det ville hun ikke, kun HJ. Det gider jeg ikke, men hun havde fået mig tændt så meget at det havde jeg glemt, så ja tak. Prøvede lige en gang til og tilbød hende 1000 for BUM BUM. Hun tøvede lidt, men sagde nej. Hun startede blidt på HJ, og mine fingre var alle steder jeg kunne komme til. Mega lækker mås, fast og rund, muskuløse lår, og dejlige bryster med responderende vorter. Hun gik alt for hurtigt over i lidt turbo mode, og jeg måtte hurtigt overgive mig. Havde egentlig regnet med hun ville lave et langsom pirrende HJ, på baggrund af den opvarmning hun havde foretaget. Æv. Desværre fik jeg ikke hendes navn. Hun har en lille skønhedsplet/gevækst til højre for munden, hun kan genkendes på. Jeg fik bad, og hun ville gerne vaske olien af min ryg, men ikke med i bad. Fortalte hende at jeg syntes hun er sød og flot, og spurgte hvad det kostede. 600 sagde hun, men jeg måtte da gerne give 1000. Ja, ok sagde jeg med så skal der være BUM BUM med. Du er nu sød sagde hun, måske næste gang! Dette halve løfte får mig ikke til at komme igen. Hun er meget flot, meget smilende, sjov og sød, og så der det så dejligt hun taler perfekt dansk. Men jeg går nu næsten altid efter fuld pakke. Lokalerne er iøvrigt meget lækre og rene. Der er to brikse adskilt af gardiner. Badeværelset er rigtig godt, lige et trin under Hedemannsgade, men et par trapper over de fleste andre steder. Hun fortalte at de har åben sådan lidt tilfældigt. Hende der normalt er der har pt ferie, og arbejder også et andet sted. Og hende jeg fik massage af, afløste af og til, men havde et normalt job ved siden af. Så sammenfattende - hva så do? Kommer ikke igen. Det er for svært at finde ud af hvornår de har åben, og kun HJ er ikke min favorit. Skam, for som nævnt er hun meget delikat og lokalerne er fine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. August, 2013 Jeg har for nogen tid siden også prøvet at få en aftale på Jens Baggesens Vej, men "kontoret" var lukket denne dag. Hende som tog telefonen hos Beautiful Spirit opfordrede mig til at komme til Saimai på Augustenborggade , da hun arbejdede der denne dag - jeg tror derfor at pigerne arbejder begge steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århus800 0 Skrevet 23. August, 2013 fangede dem også i at have åben, fik lidt samme tur som Århuselsker, og dog uden HJ, men må også sige at det er en super sød pige, tror hun hedder Van. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. August, 2013 fangede dem også i at have åben, fik lidt samme tur som Århuselsker, og dog uden HJ, men må også sige at det er en super sød pige, tror hun hedder Van. Ja hun er meget lækker, og rigtig sød. Skam hun ikke går videre end HJ. Kan virkelig godt tænke mig at se den sporty krop in natura. Tak for navnet, som jeg helt glemte at få. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 23. August, 2013 Hmm kan godt genkende anmeldelse mener dog at hun hedder on, men newermind hun er lækker kunne dog ikke få mere en hj hun er sød smilende og venlig. Hun mente at når vi kendte hinanden noget mere så ville der være grundlag for sex.hmm er ikke sikker på at hun mente det. Hj startede med turbo men fik hende på rette vej så det blev godt. Ps det var uge 29 jeg var sorry at jeg først skriver nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 10. September, 2013 Noget nyt herfra? Er det stadig et besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2013 Noget nyt herfra? Er det stadig et besøg værd? Har ikke været der siden jeg lavede mit indlæg derom. Prøv at ring. Hvis hun taler godt dansk er det hende jeg fik massage af. Hun er flot, men ville kun HJ ved første møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 10. September, 2013 Prøvede at kontakte hende idag ved middagstid. Men hun var der ikke idag så jeg røg videre på listen men herom mere senere. Kunne godt tænke mig at gå hele vejen med ón. Men skriv endeligt her hvis der er en der heldig at få end hj :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 10. September, 2013 Ej har de ikke åbent i dag eller er hun der bare ikke? Ville ha været forbi! Et hurtigt tip til et andet sted i Århus med pæn ikke for gammel pige der også kan massere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2013 Ej har de ikke åbent i dag eller er hun der bare ikke? Ville ha været forbi! Et hurtigt tip til et andet sted i Århus med pæn ikke for gammel pige der også kan massere? Hedemannsgade 4 8000 Århus C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 10. September, 2013 Jeg tog chancen og ringede derned ved 5 tiden og der var åbent og en sød pige sagde at jeg sagtens kunne komme forbi med det samme... havde ellers haft store overvejelser da jeg ikke vidste hvem der var der, skulle jeg så vælge Hedemannsgade 4 i stedet?! er glad for at valget fald på Beautiful Spirit! Jeg ankommer og en anden gut kommer ud af døren! Nå li'meget jeg ringer på og med det samme åbner en fantastisk lækker thai, byder mig ind og spørger om det er mig der har ringet? jep det var det godt siger hun, for hun havde lige smidt ham den anden ud, da hun jo havde en aftale Hun hed Jing, Jeng, ihvertfald sådan hun udtalte det, ikke ret høj, men med en dejlig krop, og fantastiske bryster, lidt hjulpet på vej men de sad GODT! Det er den bedste massage jeg længe har fået, tilpas hård på den rigtig gode måde Der bliver også nusset meget erotisk da jeg bliver vendt - Det nærmer sig GFE nus, får også lov at røre/nusse uden på den meget korte og nedringede kjole Iøvrigt også rigtig fine store lokaler, enkle og der er pænt og rent og ikke den sædvanlige thai plimmer musik. Kan ikke sige andet end en super super oplevelse, med en dejlig, fræk, flirtende og flot sød pige Kommer helt sikkert igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2013 Jeg tog chancen og ringede derned ved 5 tiden og der var åbent og en sød pige sagde at jeg sagtens kunne komme forbi med det samme... havde ellers haft store overvejelser da jeg ikke vidste hvem der var der, skulle jeg så vælge Hedemannsgade 4 i stedet?! er glad for at valget fald på Beautiful Spirit! Jeg ankommer og en anden gut kommer ud af døren! Nå li'meget jeg ringer på og med det samme åbner en fantastisk lækker thai, byder mig ind og spørger om det er mig der har ringet? jep det var det godt siger hun, for hun havde lige smidt ham den anden ud, da hun jo havde en aftale Hun hed Jing, Jeng, ihvertfald sådan hun udtalte det, ikke ret høj, men med en dejlig krop, og fantastiske bryster, lidt hjulpet på vej men de sad GODT! Det er den bedste massage jeg længe har fået, tilpas hård på den rigtig gode måde Der bliver også nusset meget erotisk da jeg bliver vendt - Det nærmer sig GFE nus, får også lov at røre/nusse uden på den meget korte og nedringede kjole Kan ikke sige andet end en super super oplevelse, med en dejlig, fræk, flirtende og flot sød pige Kommer helt sikkert igen! Var det hende med skønhedsplettet ved højre mundvig. Hun taler flot dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 10. September, 2013 Syntes ikke der var nogen skønhedsplet, kiggede ellers efter... hun er ikke ret høj, er selv 183 og hendes hovede nåede mig til brystet, rigtig flotte silikone bryster og en dejlig krop. Taler rigtig fint dansk, dog ikke helt fejlfrit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2013 Syntes ikke der var nogen skønhedsplet, kiggede ellers efter... hun er ikke ret høj, er selv 183 og hendes hovede nåede mig til brystet, rigtig flotte silikone bryster og en dejlig krop. Taler rigtig fint dansk, dog ikke helt fejlfrit Ok. Men du fik da barmen ud. Det var mere end jeg kom afsted med :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg