Hop til indhold
Guest Slettet bruger

Total Relaxing - Odense

Recommended Posts

Guest tzatiki

Re-visit hos Total Relaxing

 

Det er længe siden, at der har været skrevet om dette sted, så jeg besluttede mig for et nyt besøg hos Total Relaxing i Odense.

 

Jeg bliver budt indenfor med smil og varme, tager tøjet af og lægger mig klar på massagebriksen. Jeg lukker øjnene, og til lyden af den tilpas dæmpede afstresningsmusik lader jeg tankerne passere forbi. Den næste time skal vise sig at blive en forførende kærlighedsrejse, der med al sin nænsomhed og sensualitet, åbner op for nogle energier, som i et stykke tid har været blokeret. Med energi , indlevelse og varme hænder, der arbejder i takt til musikkens rolige tempo, slipper Stine aldrig sin kontakt med min krop og mit sind. Massagen udføres med lette strøg og kun enkelte dybere tryk, der har den rette afstressende virkning, men som ikke fysisk behandler muskelinfiltrationer.

 

Den afsluttende lingam massage formår at brede den seksuelle energi ud i resten af kroppen. Med rigelig tid, velvalgt tempo og med en teknisk formåen, som jeg kun sjældent har oplevet, fuldendes denne rejse med forløsning.

 

Hvis jeg skal give Stine en bedømmelse ud fra de kriterier, som hun opstiller på totalrelaxing.dk, som må jeg give hende 10/10 denne gang. Som det fremgår i denne tråd, og også min tidligere anmeldelse, så har Stine tidligere fået kritik for manglende indlevelse. Det var helt klart min oplevelse, at hun har taget det til sig og udviklet sin praksis.

 

 Man skal være helt bevidst om, at hos Stine skal man kun tage imod. Alt andet er forbudt; således også et eventuelt behov for kvindelig nøgenhed. Jeg kan godt lide, at hun driver en ærlig forretning, hvor behandlingen tydeligt beskrives, så man ved, hvad man kan forvente.

 

 

Total Relaxing får min klare anbefaling denne gang, og jeg kommer gerne igen.

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg prøvede 1 time med prostata massage, for nyligt, ved Stine.

Super dejligt, følsomt og pirrende. Kom i en rolig udløsning.

Men det redskab der bruges i hovedet, syntes jeg ikke om!

... måske det kunne bruges på ballerne :-)))?

Men, som ovenfor nævnt af andre, mangler jeg også lidt smil og kort dialog.

Bare ganske lidt respons, når man roser dig, det gør man føler sig velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Ja, jeg kan kun tilslutte mig tzatiki's flotte beskrivelse.

Jeg har besøgt Stine adskille gange det sidste halve års tid, og hun formår altid at give mig en total-afstressende massage, som får mig til at forlade hendes klinik som et helt nyt menneske.

Jeg synes til fulde, at hun lever op til sit koncept.

Og så giver hun en krammer til afslutning - når man altså bliver stamkunde.

 

Stine, fortsæt endelig denne linje!

 

Bamsefar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...