Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Nem tøs set up på Fyn!

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Tetra skrev, for 23 minutter siden:

Kunne du evt. Selv leje et sted, motel eller lignende, kan se der lejes ud på annoncelight. Håber det lykkedes for dig

Vil  helst  ikke  på  kant  med  loven, og  det  set-up  der  var  planlagt  kan  jeg  ikke  gennemføre  alene.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Vil  helst  ikke  på  kant  med  loven, og  det  set-up  der  var  planlagt  kan  jeg  ikke  gennemføre  alene.  

Jeg har et sommerhus på det nordlige Fyn, hvor du ikke kommer på kant med loven.

Det har før været brugt til GB, men dengang kendte jeg deltagerne. Nu er det ukendte mænd, så jeg ved ikke rigtigt......

Er der overhovedet tilslutning til at besøge Fyns nordligste punkt???

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 4.2.2020 at 16:57:

Måske den er blevet slettet af andre end ham selv. Tråden her er vist et stykke på den anden side af det der tillades på eroguide. Man må ikke lave reklamer for den slags i efterlysning. I så fald ville det da være fint hvis der lige kom en meddelelse om det fra moderator.

Det er selvfølgelig bare spekulationer fra min side. Grunden kan være en helt anden.

Måske hans kone har tvunget ham til at slette profilen. Jeg tror du ved hved jeg mener "22" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sunkist1 skrev, for 14 minutter siden:

Er der noget nyt her?

Trådstarter  og  hjælper  er  forsvundet.  

Så  det  ser  desværre  ud  som  om  at  jeg  ikke  kan  få  arrangeret det  planlagte set-up. 

Så  intet  nyt  og  jeg  har  ingen  gode  forslag. 

Det er  jeg  ked af.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Trådstarter  og  hjælper  er  forsvundet.  

Så  det  ser  desværre  ud  som  om  at  jeg  ikke  kan  få  arrangeret det  planlagte set-up. 

Så  intet  nyt  og  jeg  har  ingen  gode  forslag. 

Det er  jeg  ked af. 

Det er jeg også rigtigt ked af at høre. Sjowet må trods alt gå videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Har du ikke en god kunde, der kan hjælpe dig? Eller en veninde? Jeg ville aldrig forlade mig på en ukendt der lige tilbyder sin hjælp.

Jeg  har  ingen  tilhørsforhold  til  Fyn, så  nej  jeg  har  ikke  nogen  der  kan  være  behjælpelige.  

Har  lært  at  jeg  ikke  kan  stole  på  folk, selvom  de  lover  guld  og  grønne  skove. 

Håber  du  får  gennemført  dit  gb  set-up  med  succes, så  sker  der  lidt  på fyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Trådstarter  og  hjælper  er  forsvundet.  

Så  det  ser  desværre  ud  som  om  at  jeg  ikke  kan  få  arrangeret det  planlagte set-up. 

Så  intet  nyt  og  jeg  har  ingen  gode  forslag. 

Det er  jeg  ked af.  

 

Du skal ikke være ked af det. Havde jo bare glædet mig til at sexe med dig.

Ærgeligt at der findes mennesker som lover og lover uden at kunne/ville følge op på løfterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har  ingen  tilhørsforhold  til  Fyn, så  nej  jeg  har  ikke  nogen  der  kan  være  behjælpelige.  

Har  lært  at  jeg  ikke  kan  stole  på  folk, selvom  de  lover  guld  og  grønne  skove. 

Håber  du  får  gennemført  dit  gb  set-up  med  succes, så  sker  der  lidt  på fyn. 

Øv, du er brændt af. Hvad er det for et GB med Liv på Fyn du gør opmærksom på? Synes ikke jeg har set annonce for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Esbjergdreng skrev, for 12 minutter siden:

Øv, du er brændt af. Hvad er det for et GB med Liv på Fyn du gør opmærksom på? Synes ikke jeg har set annonce for det.

Send  en  pb  til  Liv, hun  er  den  rette  at  spørge.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Send  en  pb  til  Liv, hun  er  den  rette  at  spørge.  

Tak har sendt hende en Pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nemtøs

 

Det var da en skam for dig , at det ikke blev til noget - Madame overvejer at lave sådan et rum her, til særlige lejligheder:-)

https://www.xvideos.com/video33223243/brothel_fun_3 

Men ved ikke om der er nok ,frække Drenge til sådan noget på fyn ?

Nemtøs, vil du være kasse damen, eller skulle du deltage:-) ?

 

Knus fra 

Madame Eisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 34 minutter siden:

Kære Nemtøs

 

Det var da en skam for dig , at det ikke blev til noget - Madame overvejer at lave sådan et rum her, til særlige lejligheder:-)

https://www.xvideos.com/video33223243/brothel_fun_3 

Men ved ikke om der er nok ,frække Drenge til sådan noget på fyn ?

Nemtøs, vil du være kasse damen, eller skulle du deltage:-) ?

 

Knus fra 

Madame Eisabeht

Kære  Madame 

At ligge  i sådan  et  tjekkisk  kneppehul  stå på  min  ønskeseddel - det  er  en  fantasi  som  jeg  ikke  har  fået  udlevet.  

Jeg  vil  da  klart  skulle  ligge  klar  :-)

Spændende  projekt  du  overvejer.

knus  fra 

nemtøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden:

Ja det kunne være fedt. Men tvivler lidt på, at der både er piger og kunder nok. 
Måske i Københavns området. 

Ellers kunne rummet lejes ud til den kommende konfirmationssæson.... ;-)  Så er der lidt ekstra indtægter der... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sunkist1 skrev, den 10.2.2020 at 20:20:

Du skal ikke være ked af det. Havde jo bare glædet mig til at sexe med dig.

Ærgeligt at der findes mennesker som lover og lover uden at kunne/ville følge op på løfterne.

Jeg  har  lige opdaget  at  jeg  ikke  fik  svaret  dig,  jeg  havde  også  set  frem  til  en  fræk  liderlig  dag  på  Fyn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemtøs,

det skal du ikke være ked af. Til gengæld kunne jeg virkelig godt tænke mig at mødes med dig.

Er du nogensinde i trekantsområdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sunkist1 skrev, for 3 timer siden:

Nemtøs,

det skal du ikke være ked af. Til gengæld kunne jeg virkelig godt tænke mig at mødes med dig.

Er du nogensinde i trekantsområdet?

Ja  det  sker  engang imellem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...