cock4woman_only 214 Skrevet 27. Januar, 2020 (edited) Hey folks, Måske er dette ikke rette sted - men jeg prøver ad... fordi det slår mig og begyndt at blive lidt irritations moment - når en GP optræder i mere end 1 annonce på.... hvad tror GP eller deres ADMIN de får ud af flere...?? Hvorfor ikke en med ægte foto - præcis tekst omkring ydelser og priser BOOM... så ved vi hvad der er at forholde sig til.. og overraskelser sker nu nok ikke er min overbevisning... Eks. NICOLA i dag... Nicola #1 - Nicola #2 - Nicola #3 WTF tænker jeg blot... noget som gider sammenling billeder?? osv. så dette er nok mest set som en opfordring til os som nyder GP i ny og næ - om at give jeres mening tilkende i denne tråd.... fordi jeg føler mig overbevist om der er nogle ADMINs for disse GP der følger med herinde - tager jeg fejl?? har efterhånden oplevet anmeldelser ret hurtigt blive del af GP Annoncelight add... GOD uge allesammen derude... UPDATE: kender intet til Nicola erfaringer etc. det var blot et tilfældigt annonce der gik mig til tasterne.... just wanna keep ducks in a row here...: Redigeret 27. Januar, 2020 af cock4woman_only 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 27. Januar, 2020 Der er 100% en masse fyre som styre pigernes profil som sidder og holder et vågent øje herinde og med forskellige nick´s skamroser pigerne så andre fyre hopper i med begge ben. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirella 130 Skrevet 27. Januar, 2020 Probably because they think, it gives more customers as they are more exposed. If it helps I do not know, but I think it looks a bit “spammy” and if I was a guy I would not take those girls so serious. Moreover, I think most guys take some time looking at the ads and find someone that matches what they are looking for and then it does not help a lot with many ads. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 27. Januar, 2020 Thank you @Mirella proven my point.. we men browse and look for something we like, so real photos and informative info... save every part in this game for a lot of time, meaning more fun.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg