Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny i thai-massage verdenen og har et (måske) dumt spørgsmål:

Er 4-hand masssage "bare" 2 piger der masserer på en gang eller dækker det over mere?

Er det noget folk herinde har gode/dårlige erfaringer med?

Hvis det er postet i forkert forum, så beklager jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er "bare" 2 piger der masserer på en gang. Skal du have mere, bliver det til at åbne pungen.

Godt eller ikke? Det er sjældent særligt glimrende hvis det er kun massagen man er interesseret i. Så sidder de typiskt og snakker thai med hinanden og masserer lidt hip som hap . Men hvis man er indstillet på mere - og stedet tilbyder det - så kan det blive meget sjovt. Jeg har nogle rigtigt gode erfaringer fra den slags. 

Apex Siam er et godt sted at prøve den disciplin. Der findes flere, men du skal jo starte noget sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Dessvärre är det oftast två massöser som masserar samtidigt som de pladdrar på - med varandra, inte med mig.  Massagen är av varierande kvalitet men oftast i det närmaste planlös.  Jag föredrar en tvåhandsmassage med en massös som vet vad hon gör och fokuserar helt på mig - med lagom konversation.

Jag har besökt ett par salonger med "gudeopplevelser" med perfekt synkroniserad fyra händers massage, med fokus helt på min upplevelse.  Den ena var i London, med massöser från England och Frankrike, den andra var i Sverige, med Thailändska massöser.   Tyvärr har massöserna i London slutat på sin salong, och den Svenska salongen stängde för flera år sedan. 

De är alla saknade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

4 håndsmassage kan være virkelig godt hvis pigerne er gode til massage og har en seriøs indstilling.

Jeg har flere gange fået massage af 2 piger hvor jeg var virkelig brugt bagefter (på den gode måde).

Men det er rigtigt at pigerne ofte (altid^_^) taler sammen under massagen, hvilket godt kan være lidt irriterende.

Jeg har ikke oplevet at 2 piger er med til den efterfølgende hygge, jeg tror at det almindeligt at den ene smutter inden. Men det er der måske andre der kan fortælle om.

Men generelt foretrækker jeg massage af en pige hvor muligheden for en god kemi og hyggelig stemning er bedre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for jeres svar :-)
Jeg havde håbet at massagen måske havde en mere sensuel karakter en den mere klassiske jeg har prøvet indtil videre.

 

Uanset hvad er det et koncept der skal afprøves :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...