Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lillemand

Alice har fått varierande omdömen på EG de senaste åren.  Enligt dessa har hon stort fokus på merförsäljning, är dyr, och tappar fort intresset om man inte spenderar rejält med pengar.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 25.1.2020 at 10:02:

er det ikke bare at tage kontakt til hende

 

Du ved udemærket, et er hvad de sige/skriver de tilbyder, noget helt andet er hvad der bliver tilbudt når man ligger på briksen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
maleren skrev, for 18 minutter siden:

Du ved udemærket, et er hvad de sige/skriver de tilbyder, noget helt andet er hvad der bliver tilbudt når man ligger på briksen.

Ja lige præcis og sådan er det vel stort set alle steder.
Mit bud er, at du i udgangspunktet nok ikke skal regne med at Alice tilbyder dig hele pakken, hun kan måske stramme sig op til et HJ, men så er det også det.
Ønsker du FP, er der andre i butikken der tager sig af den del eks. den "nye" Mimi, der også er på stedet, hun har også sin egen annonce her https://annoncelight.dk/showad/285800
Men ellers kører de jo tilbud lige nu på massage, så kunne du måske nøjes med at booke tid til det og så se hvad der sker derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, den 26.1.2020 at 11:42:

Ja lige præcis og sådan er det vel stort set alle steder.
Mit bud er, at du i udgangspunktet nok ikke skal regne med at Alice tilbyder dig hele pakken, hun kan måske stramme sig op til et HJ, men så er det også det.
Ønsker du FP, er der andre i butikken der tager sig af den del eks. den "nye" Mimi, der også er på stedet, hun har også sin egen annonce her https://annoncelight.dk/showad/285800
Men ellers kører de jo tilbud lige nu på massage, så kunne du måske nøjes med at booke tid til det og så se hvad der sker derfra.

Hej. 
du havde ret, Hos Alice får du kun massage og en godt gang lir, nær man så er godt varmet op, og man er klar til en tur med den skønne, bliver damen for fin til det beskidte arbejde, og bliver tilbudt en af de ander damer på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden:

@maleren endte du så med at takke ja til det? Og hvis ja, hvad var din oplevelse af det?

Jeg endte med et hj af Alice, ved ikke hvad der skal til for at få hele pakken. 
hj var sådan set udemærket ,men jo ikke det jeg havde sat næsen op efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indomitable skrev, for 12 timer siden:

Alice må være den i branchen, det er sværest at få en aftale i hus med(læs: som i at hunaldrig  overholder den og møder op).

Meget ustabil..

Det må du lige uddybe noget mere. Vil nødig spilde min tid på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
maleren skrev, for 9 minutter siden:

Det må du lige uddybe noget mere. Vil nødig spilde min tid på hende.

Du har jo prøvet, at få en aftale med Alice om at gå hele vejen en gang før, hvad får dig til at tro det vil lykkedes anden gang?

Alicia tilbød for en del år siden denne "service" men gør det ikke længere. Måske fordi hun er i et forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, den 16.2.2020 at 10:19:

Du har jo prøvet, at få en aftale med Alice om at gå hele vejen en gang før, hvad får dig til at tro det vil lykkedes anden gang?

Alicia tilbød for en del år siden denne "service" men gør det ikke længere. Måske fordi hun er i et forhold. 

Det var nu ikke “ denne service” jeg tænkte på, mere at hun ikke overholdte sine aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkes det endelig, have bestilt Alice i en time med B2B. 
kom op på brisen og Alice gik igang, med massage, efter et stykke tid, smed hun tøjet og gled sin krop rundt på mig.

på et tidspunk blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen og viuptig tog hun lille mand i munden og så fik den ellers og ordenligt sutte tur. Efter et godt langt bj, var jeg faktisk indstillet på af fyre kanonen af , men Alice ville det på en anden måde, hun kunne mærke jeg var opover, stoppede sutteriet, og bad nu om at blive slikket, Hun trængte åbenbart til det, for hun blev godt og grundigt våd og efter dømme på hvad hun sagde mellem hendes støn var det noget hun kunne li :biggrin:

da hun have fået vejret igen ville hun igen smage lille mand, og da han igen var godt stiv  hoppede hun op og red mig, så jeg kunne lege med hendes store bryster der hoppede og gyngede livligt, vi fortsatte i en del forskellige stillinger, og jeg endte med at komme mellem hendes store bryster.

næste gang håber jeg, at lokke Alice med i jacuzzien.:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
maleren skrev, for 19 timer siden:

Så lykkes det endelig, have bestilt Alice i en time med B2B. 
kom op på brisen og Alice gik igang, med massage, efter et stykke tid, smed hun tøjet og gled sin krop rundt på mig.

på et tidspunk blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen og viuptig tog hun lille mand i munden og så fik den ellers og ordenligt sutte tur. Efter et godt langt bj, var jeg faktisk indstillet på af fyre kanonen af , men Alice ville det på en anden måde, hun kunne mærke jeg var opover, stoppede sutteriet, og bad nu om at blive slikket, Hun trængte åbenbart til det, for hun blev godt og grundigt våd og efter dømme på hvad hun sagde mellem hendes støn var det noget hun kunne li :biggrin:

da hun have fået vejret igen ville hun igen smage lille mand, og da han igen var godt stiv  hoppede hun op og red mig, så jeg kunne lege med hendes store bryster der hoppede og gyngede livligt, vi fortsatte i en del forskellige stillinger, og jeg endte med at komme mellem hendes store bryster.

næste gang håber jeg, at lokke Alice med i jacuzzien.:-P

Det skulle undre mig meget hvis Alice har været med i denne fortælling.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 20 timer siden:

Det skulle undre mig meget hvis Alice har været med i denne fortælling.....

Historien minder mere om de grå sider, I Ugens Rapport i gamle dage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 21.2.2020 at 10:53:

Det skulle undre mig meget hvis Alice har været med i denne fortælling.....


Er du sikker på at det var Alice du fik FP ?

Jeg har besøgt Alice mange gange i løbet af årerne  men aldrig blevet tilbudt andet end rigtig god massage. 
tro maleren har givet udtryk for hans ønske drømme.
  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Alice giver både sex, hj, bar overkrop mv    Blot til info.     Men ts historie er der nok pyntet på.    Og som skrevet i ældre tråde er hun gp end egentlig massør 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor denne mistro til hvad maleren har opnået hos Alice , minder rigtigt godt om de runder jeg har gået med damen

Alice er som Lynet skriver Glædespige/Luder  dækket ind under massage , som så mange klinikker efterhånden er

Luxus Luder  om du vil , Tager sig den Luxus kun at knalde dem hun vil knalde

kunne se ud som om hun igen er kommet op i gear , moske jeg skulle ligge min vej forbi virum igen

God Vind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...