Hop til indhold

Recommended Posts

Over de seneste uger har jeg været fristet af at besøge enten en (for mig) ny thaiklinik eller en af de brasilianske massagepiger. Til sidst landede valget på thai, og det endte med, at jeg i denne uge var omkring Somma i Mørkhøj.

Nemt at lave en aftale og ikke svært at finde - men nærområdet med brugte biler og decideret skrammel er ikke just tiltalende. Som beskrevet i stedets annonce parkerer man til højre for huset og går ind ad døren i venstre side, hvor man så kommer ind i en opgang og kan gå uforstyrret op til første sal.

I døren blev jeg modtaget af en glad og smilende Nina, som virkede lige så sød, som andre har beskrevet hende. Hun tog mig gennem en gang ned til massagerummet. Lige så trøstesløst det virker udenfor, ligeså hyggeligt er det indrettet indenfor, og der er den dér særlige kokosagtige duft.

Jeg bliver enig med Nina om en times massage (500kr) og glæder mig til at opleve hende, da hun siger, at nu vil hun hente hendes veninde. Nina og veninden Shirley kommer ind, det er Shirley som skal stå for massagen af mig. Nina nævner, at det kan være hun kigger ind lidt senere. Jeg tænker, det måske er for at gøre et godt indtryk på en ny kunde, og det er da velkomment.

Shirley (som ikke er på stedets annoncebilleder, sikkert fordi hun ikke har været på Somma ret længe) er noget yngre en Nina, formentlig midt- eller slut-tyverne. Hun har langt sort hår, dejlig blød og glat hud og fine bryster, som jeg er rimelig sikker på er ægte. Hendes krop (ikke ansigt) kunne minde om Pamela fra Blue Elephant i Hillerød (som jeg kun kender fra deres annonce).

Shirley giver en rigtig god massage, nok noget af det bedste, jeg har fået. Endnu bedre bliver det, da Nina pludselig kommer ind og masserer med i noget tid. Det er altså four-hands af høj kvalitet, og mens jeg bliver æltet godt igennem, lurer jeg lidt på, hvordan “ekstra” mon skal udspille sig.

Det giver dog sig selv, for Nina forsvinder igen, og efter at have vendt mig om og masseret arme og hovedbund stiller Shirley selvfølgelig spørgsmålet “what you want?”. Jeg ville gerne have sex (1000kr oveni), og vi startede med et par tungekys, hvilket hun faktisk var ok god til (ikke med en stiv tunge, som nogle andre thaier gør). Af med hendes tøj, og så satte hun sig på mit ansigt, så jeg kunne lade min tunge lege med hendes skamlæber og klit. Hun var ikke glatbarberet “for oven”, men området ved skamlæberne var dejligt glat og hun smagte fint og rent og blev gradvist mere våd. Hun vendte sig rundt, over i en 69’er, hvor hun forinden havde givet mig gummi på. Måtte passe på ikke at give los allerede der, men kom i stedet op i en siddende position, hvor vores kroppe var helt tætte og jeg kunne styre tempoet via hendes hofter. Hun kom med søde små klynk og efter noget tid satte vi tempoet op og jeg kom i hende i den siddende stilling. Blev siddende helt tæt sammen og kyssede i noget tid derefter, mens jeg stadig var dybt oppe i hende. Dejligt.

Sluttede af med et bad i et fint rent bad, som også fremgår af billederne.

Alt i alt en god oplevelse, og jeg kunne godt finde på at komme igen. Uanset om det er Shirley eller Nina, som står for dagens gerning. Måske er 1000kr for sex for meget (særligt når 30 min hos en gp ofte kan fås for 700-800kr), men den samlede pris på 1500kr for massage og sex er inden for skiven. Og selvfølgelig særligt, når der lige var lidt four-hands med også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Sidder jo og bliver en anelse misundelig. :-D
Har præcis samme tanker som dig omkring prisen. 1500 spir for en time med massage og sex, eller 800 for 30 min sex hos en GB.
Vælger dog oftest Thai da det giver mig mere på min personlige Wellness konto.
Faktisk har jeg gået og tænkt om man skulle kombinere det, så man fik en times massage først til 4-500 kr, og så den halve times b2b med fuld pakke. Må vel give lidt mere valuta for pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 4 timer siden:

Faktisk har jeg gået og tænkt om man skulle kombinere det, så man fik en times massage først til 4-500 kr, og så den halve times b2b med fuld pakke. Må vel give lidt mere valuta for pengene. 

Ofte laver thai'er nogle besynderlige former for prisberegninger, i forhold til andre brancher.
Jeg har oplevet et sted hvor listeprisen er 1000 kr for 1 time b2b, 700 kr for en halv.
Da jeg så bad om 1½ time fra start, blev det 1700, der ville normal hovedregning for mig jo give 1500.
Men i din situation vil det måske gå bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 7 timer siden:

Faktisk har jeg gået og tænkt om man skulle kombinere det, så man fik en times massage først til 4-500 kr, og så den halve times b2b med fuld pakke. Må vel give lidt mere valuta for pengene. 

Med mindre der er tale om “Hot massage” (hvilket brasilianerne, men vist ikke thai’erne kalder det), så indeholder B2B mig bekendt ikke sex. Og hvis du skal tilkøbe det ekstra for de samme 1000kr, så er det vel samme valuta for pengene som i mit tilfælde, blot med ekstra tilkøb af den halve times B2B - eller har jeg misforstået noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der med en "ugeneret opgang" vil jeg godt lige oponere imod. Jeg har været der to gange og første gang var der åben dør ind til et kontor, hvor der sad to herrer og skævede mod mig, da jeg gik op, og anden gang stod der tre herrer lige udenfor døren og snakkede biler, da jeg kom på besøg. Så jeg måtte i en bue udenom for at komme frem til døren.

Jeg ændrede ikke adfærd og gikvæk igen eller hvad man nu kunne forestille sig, og er generelt ligeglad med at blive set, for jeg skal jo bare have fuldstændig lovlig massage, men for dem, der meget gerne vil ind i en thaibutik uden at ses af nogen, så synes jeg ikke stedet er det særligt "ugeneret".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt se din pointe @Magico. Man er selvfølgelig eksponeret, før man kommer frem til yderdøren, og bilhandleren har vel også kunder en gang imellem.

Da jeg var der og var kommet ind af den yderste dør, var døren ind til bilhandlerens kontor lukket, og dermed er det ugeneret. Men det er selvfølgelig ikke tilfældet på samme måde, hvis kontordøren er åben. Det burde nok have været beskrevet bedre i min anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 25.1.2020 at 10:53:

eller har jeg misforstået noget?

1000 er en standard grundpris for fuld pakke i ½ time. Så 1 time massage + ½ time fuld pakke = 1.500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er du med garanti mere erfaren end mig i det her, @Bebop, men som jeg har oplevet det og set det beskrevet i en del andre anmeldelser, så er udgangspunktet vel snarere, at den fulde pakke er inkluderet i den time, man har bestilt, er det ikke? Det var både min oplevelse hos Somma og de få andre steder, jeg har besøgt.

Spørgsmålet om “ekstra” kommer jo typisk ca 15-20 min inden, at den købte times massage udløber, og siger man ja tak til det, så går “ekstra” jo igang med det samme. Eller står jeg helt alene med at tro, at det hænger sådan sammen?

Priserme er vi enige om. Hvilket egentlig bare gør det endnu mere skævt, hvis man sammenligner 15-20 min sex til 1000kr på et thaisted med 30 min sex til typisk 700-800 hos GP’er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

Nu er du med garanti mere erfaren end mig i det her, @Bebop, men som jeg har oplevet det og set det beskrevet i en del andre anmeldelser, så er udgangspunktet vel snarere, at den fulde pakke er inkluderet i den time, man har bestilt, er det ikke?

Problemet er det @PaleWhale skriver: Thaierne tænker anderledes. Men ellers er det principielt sådan, at dem der sælger fuld pakke ofte sælger ½ time for 1000 - altså ½ time i alt - ofte uden nogen massage, medmindre man ønsker det. 

Men det er samtidig en en almindelig ekstrapris mod slutningen af fx 1 times massage, hvis man vil have fuld pakke. I det tilfælde er tiden ofte inden for den oprindelige aftale, eller måske med en lille tidsoverskridelse ... Så i praksis skulle man tage en times masage uden ekstra. Tage tøj på og gå ud, komme ind igen og bede om ½ time fuld pakke. 

Det hele varierer dog fra sted til sted og fra dag til dag, så hvad der i praksis kan fungere er umuligt at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 26/1/2020 at 14:36:

Problemet er det @PaleWhale skriver: Thaierne tænker anderledes. Men ellers er det principielt sådan, at dem der sælger fuld pakke ofte sælger ½ time for 1000 - altså ½ time i alt - ofte uden nogen massage, medmindre man ønsker det. 

Men det er samtidig en en almindelig ekstrapris mod slutningen af fx 1 times massage, hvis man vil have fuld pakke. I det tilfælde er tiden ofte inden for den oprindelige aftale, eller måske med en lille tidsoverskridelse ... Så i praksis skulle man tage en times masage uden ekstra. Tage tøj på og gå ud, komme ind igen og bede om ½ time fuld pakke. 

Det hele varierer dog fra sted til sted og fra dag til dag, så hvad der i praksis kan fungere er umuligt at sige.

Det var præcis sådan jeg tænkte. ..  man læser jo flere steder at folk er blevet kostet ud inden der er gået en time. Så derfor kom tanken om at bestille en time, og så få den time alm. Massage og så bestille fuldpakke til f.eks 700 kr  så er vi jo oppe på omkring 1,5 time for 1300 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...