Bananas 17686 Skrevet 25. Januar, 2020 Oplever du det som en bollefabrik, så må du selvfølgelig også gerne kalde det for bollefabrik - hvad det jo i nogen bemærkelse også er. Jeg tror at @Bebop mener att denne "fabrik" ikke skal forveksles med de steder som tidligere er blevet omnævnt som bollefabriker. Ikke af fabrikerne, men af skribenterne herinde. At så spørge om diskretion, når du lige har beskrevet at du mødte - hvad?... tre andre kunder, er jo lidt af goddav mand øskeskaft. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1488 Skrevet 25. Januar, 2020 Har besøgt Anna en del gange på den adresse et sted mellem kl. 15 og 17 hver gang, har aldrig mødt de andre piger der og heller ingen andre kunder, hendes værelse har været fint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 940 Skrevet 25. Januar, 2020 (edited) Bebop skrev, for 10 timer siden: De oprindelige fabrikker var i Valby/Hvidovre og er siden flyttet rundt på forskellige adresser. Der er dog flere markante forskelle på "ægte" bollefabrikker og det sted du har været (sanseklinikken) som er til sidstnævntes fordel, hvis man ikke er ligeglad med tid og service: Det giver mening at booke en aftale. Det gør det ofte ikke på bollefabrikkerne, hvor det er et terningkast om pigen er der, når man kommer, og om hun ved at du kommer, hvis hun er der. Det er ikke et alfonsdrevet bordel, men et sted der lejer lokaler ud til selvstændige. Pigerne ved selv, hvad der står på deres menu og kan i sagens natur selv kommunikere forståeligt med kunden. De kan selvfølgelig også selv styre pauser (det kan de nok også på bollefabrikkerne et stykke ad vejen, men se første punkt i det tilfælde) Fordi pigen selv styrer ydelser og priser, så er der langt bedre sandsynlighed for at hun faktisk er interesseret i at deltage i det i aftaler Det du fokuserer på er logistikken, og det forstår jeg godt du oplever som "en fabrik". Men mange har det på samme måde med danske bordeller, hvor der jo som regel er tjek på det - men så er det netop professionalismen der gør det samlebånds-agtigt. Konklusion: Folk bruger ord forskelligt, men din oplevelse og stedet er ikke rimeligt at sammenligne med de steder, der er tradition for at kalde "bollefabrik". De oprindelige kan være mikroudgaver idet man ikke kan være sikker på, hvilke piger man faktisk møder, men måske bare må vælge blandt dem, der er ledige. Men sammenligningen er ikke spot-on. Meget præcis analyse - den kunne uden videre komme på Wikipedia Jeg har heller ikke haft problemer med at møde andre kunder her - kun en gang - men hey - vi var der af samme grund. Redigeret 25. Januar, 2020 af Vildsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 25. Januar, 2020 Vildsvinet skrev, 1 time siden: Meget præcis analyse - den kunne uden videre komme på Wikipedia Jeg har heller ikke haft problemer med at møde andre kunder her - kun en gang - men hey - vi var der af samme grund. Men det kommer vel an på hvilken dag, og tidspunkt at det er, det her er fredag eftermiddag. Men det er dumt at diskutere, for jeg mødte en del, så er det op til en selv om man kan lide det, eller ikke, jeg siger ikke at det er noget lort, det må folk selv bestemme, nu gider jeg ikke at kommentere mere på dette punkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 26. Januar, 2020 Joey skrev, for 11 timer siden: Og er den diskret? Ikke i dagtimerne. Alle med fast gang på stedet må vide, hvad der ligger bag døren. Der er kontorarbejdspladser med store vinduer og en parkeringsplads lige foran. Der er dog også en anden dør på bagsiden, som man kommer til ad en sti mellem bygningerne på den side. Den er nok mere diskret. Men det afhænger jo af, hvad den enkelte lægger vægt på mht "diskretion". Det er vist ret forskelligt. Det hele ser meget anonymt ud - intet skilt eller andre "signaler" - så en tilfældig forbipasserende vil ikke have den fjerneste anelse om, hvilket ærinde du har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 26. Januar, 2020 Bebop skrev, for 54 minutter siden: Ikke i dagtimerne. Alle med fast gang på stedet må vide, hvad der ligger bag døren. Der er kontorarbejdspladser med store vinduer og en parkeringsplads lige foran. Der er dog også en anden dør på bagsiden, som man kommer til ad en sti mellem bygningerne på den side. Den er nok mere diskret. Men det afhænger jo af, hvad den enkelte lægger vægt på mht "diskretion". Det er vist ret forskelligt. Det hele ser meget anonymt ud - intet skilt eller andre "signaler" - så en tilfældig forbipasserende vil ikke have den fjerneste anelse om, hvilket ærinde du har. Der er vi faktisk enig, du har ret i hvad du skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg