Hop til indhold
Guest DaddyKbh

Forbrug på GP

Recommended Posts

Snadremanden skrev, for 21 timer siden:

Uha, det svinger meget. Udfordringen er også at snige små beløb ud af budgettet, uden det vækker alt for meget opmærksomhed på hjemmefronten. Jeg lægger engang imellem 100-200 kr. oveni beløbet, når jeg f.eks. handler ind, så jeg kan samle sammen til et besøg. Tiden er også en ganske væsentlig faktor, som kræver en del forberedelse og planlægning, som jnpzx457 så rigtigt skriver.

Nu har jeg også fået anskaffet mig et lidt dyrt, men fast bekendtskab i form af en dejlig SB, som jeg skal besøge igen i morgen for anden gang i denne måned. 

Kan man evt. få lidt fif fra andre i fast forhold og med fællesøkonomi, hvordan i lister kontanter til side til GP- eller SB besøg, uden det giver anledning til løftede øjenbryn?

Det bedste råd jeg kan give dig er at blive single:mrgreen: så er det slut med at liste langs husmuren værd gang du skal ud hygge dig lidt, for så kan du køre i overhalingsbanen hele tiden(put the pedal to metal men pas på den ikke sætter sig fast).

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbh skrev, for 6 timer siden:

Den er svær, hvordan kan du liste så mange penge af, nu du skriver at du skal besøge din SB for 2 gang i denne måned ?

Det første besøg blev der sparet op til gennem længere tid under min søgen efter den rette SB? Det gav også startkapitalen til besøg nummer to.

Når man er igang med en renovering af huset, snart på 11. år, :rolleyes:, bruger man jo også jævnligt en del på byggematerialer, hvilket nogle gange kan blive ret bekosteligt. Tror dog ikke jeg skal prøve at bilde min hustru ind at prisen på skruer er steget hos onkel Harald, den er alligevel for åbenlys! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, 1 time siden:

Det bedste råd jeg kan give dig er at blive single:mrgreen: så er det slut med at liste langs husmuren værd gang du skal ud hygge dig lidt, for så kan du køre i overhalingsbanen hele tiden(put the pedal to metal men pas på den ikke sætter sig fast).

Dét kommer så ikke til at ske!

For det første; så elsker jeg trods alt stadig min hustru, på trods af den næsten ikke-eksisterende aktivitet i vores soveværelse! Vi har så uendeligt meget mere end bare sex sammen. Mit behov for fysisk intimitet og sex, er bare langt, laaangt større end hendes!

For det andet; bliver der så ikke noget liv i overhalingsbanen, med børnebidrag til fire unger!

For det tredje; har vi ikke råd til at blive skilt!

For det fjerde; er der alligevel ikke nogen af os som vil have ungerne! :D
 

De to sidste årsager er faktisk noget vi begge to spøger med fra tid til anden ...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha - sidste gang måtte jeg regne efter 2x for at forsikre mig om at den var god nok.

Jeg er ret fast afsted 2x om måneden eller mere... og der ryger 1-2 kg hver gang - så er det blot at gange op.

Nyder dog hvert sekund ...og har aldrig fortrudt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
tvr skrev, for 10 timer siden:

Ok, jeg går da bare ud af “din” tråd igen, og vil så ikke komme komme med råd Og kommentarer til det nye med medlem om hvad man kan eller ikke kan. Det nye medlem ved åbenbart alt allerede og værdsætter ikke vejledning og kommentarer .....
good luck i “din” tråd

farvel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
tvr skrev, for 10 timer siden:

Ok, jeg går da bare ud af “din” tråd igen, og vil så ikke komme komme med råd Og kommentarer til det nye med medlem om hvad man kan eller ikke kan. Det nye medlem ved åbenbart alt allerede og værdsætter ikke vejledning og kommentarer .....
good luck i “din” tråd

jeg vil orientere dig om at jeg har været her før og første gang jeg var på eg var for over 5 år siden, så kender gamet, men tak ..

ps

det er ret mange nye herinde som ikke læser gamle tråde, så derfor mit opslag ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
pacer skrev, for 8 timer siden:

En tråd fra eller til om samme emne hvad gør det? Hold op med at lege politi og lad admin gribe ind hvis de mener det nødvendigt.

Ja, der er alt nogle som skal komme med smarte og kække kommentar, sådan har det altid været desværre, kan man ikke lide tråden, kan man jo bare hoppe videre ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbh
tvr skrev, for 10 timer siden:

Ok, jeg går da bare ud af “din” tråd igen, og vil så ikke komme komme med råd Og kommentarer til det nye med medlem om hvad man kan eller ikke kan. Det nye medlem ved åbenbart alt allerede og værdsætter ikke vejledning og kommentarer .....
good luck i “din” tråd

kommenterer do også 90 procent af alle andre brugere på eg, når en pige anmeldes, selvom hun er blevet anmeldt i andre tråde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...