Hop til indhold

Recommended Posts

Har også besøgt hende og ud fra hendes tekst vil jeg sige jeg blev skuffet, kan ikke sige med sikkerhed at hendes billeder er ægte da hun bære maske. Men det var bestemt ikke de øjne jeg mødte og også et tykkere ansigt end på billedet.. Hun skriver også at hun er slank, smuk og smart. Det er hun bestemt ikke, vil sige erotisk buttet ikke slank. Blow var 4 ud af 10 efter min bedømmelse og tænker ikke det skal gentages. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Burrito skrev, for 45 minutter siden:

 kan ikke sige med sikkerhed at hendes billeder er ægte da hun bære maske.

Fordi man bære maske, så kan ens billeder ikke være ægte ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, 1 time siden:

Fordi man bære maske, så kan ens billeder ikke være ægte ???

 

Jo det kan de godt , men hvis man kigger på billederne og ser på næse,læber,hage,kinder, øjne, så var det ikke det jeg mødte. + det med slank og smuk, smart heller ikke passer.

Billederne kan godt være rigtige men så er de 10 år gamle og + 20 kg siden de er lavet. 

Beskriver bare min oplevelse og det er bestemt ikke for at genere kvinden, men min ærlige mening og oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Burrito skrev, for 9 minutter siden:

Jo det kan de godt , men hvis man kigger på billederne og ser på næse,læber,hage,kinder, øjne, så var det ikke det jeg mødte. + det med slank og smuk, smart heller ikke passer.

Billederne kan godt være rigtige men så er de 10 år gamle og + 20 kg siden de er lavet. 

Beskriver bare min oplevelse og det er bestemt ikke for at genere kvinden, men min ærlige mening og oplevelse. 

Nu er der jo også mange der bruger "der var en gang" billeder. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 23.1.2020 at 14:13:

Nu er der jo også mange der bruger "der var en gang" billeder. :-o

ja det er der sikkert, men det er jo netop problemet, billederne skulle være reklame for den pige man kan vælge at besøge, ikke pigen for 10 år siden og 20 kg siden. Hvis du skulle betale noget som helst andet, så som en brugt bil, et hus, en motorcykel, en båd, en læder jakke, vil billeder af hvordan de så ud for 10 år siden jo ikke fortælle dig ret meget om hvad du evt køber i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra annoncen: "Jeg elsker at sutte pik, faktisk så meget, at jeg tit får orgasme når jeg har en pik i min drøn liderlige mund..." 

Hahaha :):D:-o:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
8700 skrev, den 25/1/2020 at 11:16:

ja det er der sikkert, men det er jo netop problemet, billederne skulle være reklame for den pige man kan vælge at besøge, ikke pigen for 10 år siden og 20 kg siden. Hvis du skulle betale noget som helst andet, så som en brugt bil, et hus, en motorcykel, en båd, en læder jakke, vil billeder af hvordan de så ud for 10 år siden jo ikke fortælle dig ret meget om hvad du evt køber i dag.

Måske det samme jeg mener, bare skrevet på en anden måde. 

Men ironi fungerer vist ikke herinde. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...