Hop til indhold
Guest BlackMagic2020

Udenlandske piger

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

Jeg holder mig generelt fra udenlandske piger da de ikke tænder mig :-) men respekt for jer andre som søger piger af udenlandsk herkomst, synes bare de er uforståelige og svære at kommunikere med og for mit vedkommende vil det ødelægge den gode stemning...men vil ikke afvise at det kan komme på tale engang i fremtiden.

Lad os få en debat i gang men vær sød at holde en ordenlig tone TAK!!!

 

BlackMagic2020   

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 30 minutter siden:

Lad os få en debat i gang

"Debat"? jeg synes ikke du lægger op til debat, men deling af erfaring med egne oplevelser og præferencer?

Jeg kan selv have det omvendt, at den større afstand til en udenlandsk pige er en fordel for mig - jeg undgår at komme for tæt på og at hun kommer for tæt på. Men nogle gange har kommunikationen været så svær, at det var et turn off, ligesom du beskriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet problemer i forhold til kommunikationen med de udenlandske kvinder, men jeg har alligevel haft nogle ret gode oplevelser med dem. Men det bliver aldrig det samme som en dansk pige, som man kan kommunikere fuldstændig uhindret med. Og den gode kemi opstår også via kommunikation og forståelse for hinanden. Så jeg vil give dig ret i at de danske piger er at foretrække. Der har været flere eksempler på uheldige oplevelser med udenlandske piger, og dårlig kommunikation. Men der findes også nogle virkelig dejlige udenlandske piger i branchen, så man skal selvfølgelig passe på med at generalisere. Men personligt vil jeg også foretrække at hygge mig sammen med en 100 procent dansktalende pige. Og det er der flere grunde til. Men der er ikke en overflod af danske piger i branchen længere syntes jeg. Ikke i forhold til udvalget af de udenlandske piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har generelt været sammen med GP der er danske.

Ikke at jeg ville have noget imod at besøge andre nationaliteter, måske der har været en eller 2 GP der ikke talte dansk.

Noget af årsagen til danske GP er at jeg har haft nogle faste og det er nemmere og sjovere at vi forstår hinanden.

Udenlandsk der er det Thai massage klinikker og her har der været en enkelt som jeg også havde besøg fast af privat som ikke kunne dansk, men ikke noget problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan selv have det omvendt, at den større afstand til en udenlandsk pige er en fordel for mig - jeg undgår at komme for tæt på og at hun kommer for tæt på. Men nogle gange har kommunikationen været så svær, at det var et turn off, ligesom du beskriver.

Helt enig i din begrundelse for at tilkalde de udenlandske piger (fordelen), men nogle gange, så kan kommunikationen (verbal og non-verbal) alligevel være så fantastisk, at det var et totalt turn-on. Så det er ikke så entydigt som man måske gerne vil gøre det til??!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Bebop skrev, for 8 timer siden:

"Debat"? jeg synes ikke du lægger op til debat, men deling af erfaring med egne oplevelser og præferencer?

Jeg kan selv have det omvendt, at den større afstand til en udenlandsk pige er en fordel for mig - jeg undgår at komme for tæt på og at hun kommer for tæt på. Men nogle gange har kommunikationen været så svær, at det var et turn off, ligesom du beskriver.

Der er en grund til jeg smed tråden herinde for NETOP at få en god debat i gang

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

Der er en grund til jeg smed tråden herinde for NETOP at få en god debat i gang

Om priser? Eksotisk udseende? Eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Om priser? Eksotisk udseende? Eller hvad?

Ja, jeg undrer mig også over, hvad"debatten" skal handle om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skal den handle om alt det vi lukker øjnene for, eller helst ikke vil vide noget om vedrørende den enorme invasionen fra fremmest østeuropa.
Det er ikke kun danske piger som har det svært på markedet, det er nu også thai'erne. Og de thai'er som stadig har et marked er typiskt også dem importerede på vilkår vi helst ikke skal vide altfor meget om hvis vi vil nyde dem med god samvittighed.

Eller sagt på en anden måde: De herboende kvinderne har et vigende marked, og dem der drager omkring og passerer revy er på vej at tage over det hele.
Der er flere problemer i forbindelse med den udvikling:

1. Vi ved sjældent noget om baggrunden.
2. Vi ved sjældent noget om de formentlig temmelig store netværk der opererer i kulisserne eller hvordan de gør det. 
3. Købesex er ved at blive en udenlandsk cirkus og den dag det er blevet tilstrækkeligt åbenbart for samfundet at købesex er blevet et fænomen som kun drejer sig om at danske mænd køber sex fra tilrejste udenlandske kvinder orkestrerede af mere eller mindre skumle europeiske netværk - den dag tager det stop.

Branchen er ved at blive endnu et eksempel på at konsumenterne selve ødelægger den. Noget andet er heller ikke at forvente, når det er pikken som styr - i samråd med pengepungen. Pikken har jo aldrig været særligt smart.

For mig er det helt og aldeles klart at den her udviklingen går købesexmodstandernes ærinde. De kan bare læne sig tilbage og vente. Og lur mig om det ikke også er grunden til at politiet, skat og andre gør så lidt ved det som er igang. Langt nemmere at lade branchen selv illustrere kvinden som handelsvare.

Kan det gøres tydeligere? Danske mænd med penge, fattige kvinder fra andre lande, skummelte bagmænd. 
Et voilà: En gave til dem der arbejder for et forbud. Titanic synker og vi spiller op til dans.

Men det her ville i jo ikke høre, så debattere hellere kommunikation og sprog.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

.... Men det her ville i jo ikke høre, så debattere hellere kommunikation og sprog.

Meget godt i tråd med tanker, jeg tidligere har luftet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Bananas skrev, 1 time siden:

Måske skal den handle om alt det vi lukker øjnene for, eller helst ikke vil vide noget om vedrørende den enorme invasionen fra fremmest østeuropa.
Det er ikke kun danske piger som har det svært på markedet, det er nu også thai'erne. Og de thai'er som stadig har et marked er typiskt også dem importerede på vilkår vi helst ikke skal vide altfor meget om hvis vi vil nyde dem med god samvittighed.

Eller sagt på en anden måde: De herboende kvinderne har et vigende marked, og dem der drager omkring og passerer revy er på vej at tage over det hele.
Der er flere problemer i forbindelse med den udvikling:

1. Vi ved sjældent noget om baggrunden.
2. Vi ved sjældent noget om de formentlig temmelig store netværk der opererer i kulisserne eller hvordan de gør det. 
3. Købesex er ved at blive en udenlandsk cirkus og den dag det er blevet tilstrækkeligt åbenbart for samfundet at købesex er blevet et fænomen som kun drejer sig om at danske mænd køber sex fra tilrejste udenlandske kvinder orkestrerede af mere eller mindre skumle europeiske netværk - den dag tager det stop.

Branchen er ved at blive endnu et eksempel på at konsumenterne selve ødelægger den. Noget andet er heller ikke at forvente, når det er pikken som styr - i samråd med pengepungen. Pikken har jo aldrig været særligt smart.

For mig er det helt og aldeles klart at den her udviklingen går købesexmodstandernes ærinde. De kan bare læne sig tilbage og vente. Og lur mig om det ikke også er grunden til at politiet, skat og andre gør så lidt ved det som er igang. Langt nemmere at lade branchen selv illustrere kvinden som handelsvare.

Kan det gøres tydeligere? Danske mænd med penge, fattige kvinder fra andre lande, skummelte bagmænd. 
Et voilà: En gave til dem der arbejder for et forbud. Titanic synker og vi spiller op til dans.

Men det her ville i jo ikke høre, så debattere hellere kommunikation og sprog.
 

Meget enig.
Med baggrund tænker jeg også deres historik og hvor og under hvilke forhold de har været inden de kom hertil, og dermed eventuelle kønssygdomme. 
Der er mange smukke udenlandske kvinder, som kan være lokkende, men for mig er det bare svært at vurdere kvaliteten. 
Personligt går jeg derfor udenom de udenlandske og køber dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Men det her ville i jo ikke høre, så debattere hellere kommunikation og sprog.

Jeg vil hjertens gerne, der var bare intet i oplægget, der anslog den debat.

Bananas skrev, for 6 timer siden:

Danske mænd med penge, fattige kvinder fra andre lande,

Jeg er sådan set enig, bortset fra i et væsentligt forhold: Når du påpeger åbenlyse problemer, som "vi" ignorerer, så siger du indirekte, at disse problemer står i modsætning til noget andet, som enten er problemfrit eller indeholder langt færre problemer. Men er det rimeligt?

Thaier, som du nævner nu også er trængt, er jo underlagt de samme mekanismer. Det siger du også, men du hævder, at det kun gælder en del af dem - som om det er bedre. Men: Der er nogle thaier, der handles på nærmest samme måde som de handlede østpiger og så er der nogle som handles på andre måder.

Danske GP'er, skulle de være i bedre livssituationer - altså dem der nu er trængt eller fortrængt fra markedet  eller dem der er tilbage - og hvorfor skal vi tro det?

Baggrunde for prostitution er tvang eller pres/manipulation, nød, naiv opportunisme og for en ekstremt lille minoritet et positivt tilvalg. I alle tilfælde kan der være tale om at man bliver "handlet". 

Jeg synes det er for grovkornet at tro at det generelt er traffickede kvinder, fordi de kommer fra Central- eller Østeuropa. Mange af dem er sikkert handlet på en eller anden måde, men en del er næppe. Jeg synes det er mere relevant at se på, hvem det er der handlet på måder, som man bør være bekymret for:

- De uprofessionelle uden grænser: De sælger alt uden gummi, flytter ofte rundt eller køres kun som outcall, de er ofte helt anonyme (falske billeder) og taler ikke et sprog, som nogen af kunderne forstår.

- De meget professionelle, meget unge: De har få grænser, selvom de er meget unge, typisk er kun ubeskyttet penetration off the table, men alt andet er muligt for den rette pris. De har meget professionelle annoncer med perfekte billeder, omfattende menuer med mange detaljer. De har en tjekket booking og en god lokation som alt sammen understøtter luksus-præget, der berettiger et prisniveau som - hvis vi ser bort fra pigens alder, udseende og ydelser - svarer til det, som danske piger taget - eller i en del tilfælde drømmer om at tage. Ofte er der dog tydelige sprækker i glansbilledet, fx at de ikke kan gøre sig forståelige på et sprog der tales her i landet.

- Mediumløsningen er de relativt billige piger der sælger maskinsex på samlebånd fra en bollefabrik, der også må flytte omkring for at slippe for tilbagevendende razziaer. Lav pris og tvivlsom service kan godt være en kombination som skaber høj omsætning til glæde for bagmanden, selvom han har lidt besvær med at bolledukkerne bliver nedslidte, så han må ud og finde nye jævnligt. Heldigvis er der er en stor og stabil forsyning i hjemlandet. Disse piger er nogle gange "oplært" i Tyskland og kan derfor et par tyske brokker, men kunderne er der ikke for at tale med dem, man taler jo heller ikke med en fleshlight.

Disse tre grupper er efter al sandsynlighed ude i noget de ikke kan overskue. Men de udgør ikke alle de tilrejsende piger Og det betyder ikke, at de danske piger eller thaierne bare har styr på, hvad de har gang i.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig din opdeling af de udenlandske kvinder @Bebop. Det er heldigt, at der ligesom hos danske kvinder findes en mindre gruppe, der arbejder så selvstændigt, det er muligt. Udlejernes ågerpriser er der dog ikke mange der slipper for.

Blot for at nævne man sagtens kan besøge udenlandske kvinder uden dårlig samvittighed. Og det er jo her Eroguide har sin berettigelse, fordi disse unika, bliver nemmere at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Jeg er sådan set enig, bortset fra i et væsentligt forhold: Når du påpeger åbenlyse problemer, som "vi" ignorerer, så siger du indirekte, at disse problemer står i modsætning til noget andet, som enten er problemfrit eller indeholder langt færre problemer. Men er det rimeligt?

Nej, jeg siger ikke noget som helst indirekte. Jeg siger simpelt hen at det er sværere for os at overskue baggrunden til alle disse piger fra andre lande der kommer, knalder og forsvinder.
 

Bebop skrev, for 3 timer siden:

Thaier, som du nævner nu også er trængt, er jo underlagt de samme mekanismer. Det siger du også, men du hævder, at det kun gælder en del af dem - som om det er bedre. Men: Der er nogle thaier, der handles på nærmest samme måde som de handlede østpiger og så er der nogle som handles på andre måder.

Nej, jeg siger virkelig ikke at det er bedre. Jeg siger at det typiskt - med få undtagelser - er forbipasserende thaipiger der stadig har et marked. Og på hvilke vilkår de er kommet her er lige så svært at overskue som med østpigerne.

 

Bebop skrev, for 3 timer siden:

Danske GP'er, skulle de være i bedre livssituationer - altså dem der nu er trængt eller fortrængt fra markedet  eller dem der er tilbage - og hvorfor skal vi tro det?

Det kan vi jo tro hvad vi vil om. Og mit budskab er heller ikke at hævde det ene eller det andet. Men jeg prøver at give relief til det billede som samfundet ser/kommer at se af det hele. At danske mænd i hovedsag knalder danske GP'er som lever og virker her, og som nogenlunde kender landet, samfundet og branchens vilkår - desuden på et sprog som de forstår - er en på alle måder mere acceptabel situation for samfundet. Det betyder jo ikke at danskt er problemfrit, og det siger jeg heller ikke.

Hvad man istedet mener /kommer at mene om at danske mænd med penge knalder fattige udenlandske piger som ikke kan - en gang om de vil - tilgodegøre sig samfundets støtter hvis det skulle være, er ikke så svært at forestille sig. Vel?

 

Bebop skrev, for 3 timer siden:

Baggrunde for prostitution er tvang eller pres/manipulation, nød, naiv opportunisme og for en ekstremt lille minoritet et positivt tilvalg. I alle tilfælde kan der være tale om at man bliver "handlet". 

Jeg synes det er for grovkornet at tro at det generelt er traffickede kvinder, fordi de kommer fra Central- eller Østeuropa. Mange af dem er sikkert handlet på en eller anden måde, men en del er næppe. Jeg synes det er mere relevant at se på, hvem det er der handlet på måder, som man bør være bekymret for:

- De uprofessionelle uden grænser: De sælger alt uden gummi, flytter ofte rundt eller køres kun som outcall, de er ofte helt anonyme (falske billeder) og taler ikke et sprog, som nogen af kunderne forstår.

- De meget professionelle, meget unge: De har få grænser, selvom de er meget unge, typisk er kun ubeskyttet penetration off the table, men alt andet er muligt for den rette pris. De har meget professionelle annoncer med perfekte billeder, omfattende menuer med mange detaljer. De har en tjekket booking og en god lokation som alt sammen understøtter luksus-præget, der berettiger et prisniveau som - hvis vi ser bort fra pigens alder, udseende og ydelser - svarer til det, som danske piger taget - eller i en del tilfælde drømmer om at tage. Ofte er der dog tydelige sprækker i glansbilledet, fx at de ikke kan gøre sig forståelige på et sprog der tales her i landet.

- Mediumløsningen er de relativt billige piger der sælger maskinsex på samlebånd fra en bollefabrik, der også må flytte omkring for at slippe for tilbagevendende razziaer. Lav pris og tvivlsom service kan godt være en kombination som skaber høj omsætning til glæde for bagmanden, selvom han har lidt besvær med at bolledukkerne bliver nedslidte, så han må ud og finde nye jævnligt. Heldigvis er der er en stor og stabil forsyning i hjemlandet. Disse piger er nogle gange "oplært" i Tyskland og kan derfor et par tyske brokker, men kunderne er der ikke for at tale med dem, man taler jo heller ikke med en fleshlight.

Disse tre grupper er efter al sandsynlighed ude i noget de ikke kan overskue. Men de udgør ikke alle de tilrejsende piger Og det betyder ikke, at de danske piger eller thaierne bare har styr på, hvad de har gang i.

At du og jeg, og mange andre herinde, ved at billedet er mere nuanceret, har ikke nogen betydning for det store billede. Nuancer er ikke interessante. Bilder vi os det ind er vi meget naive.

Vi kan sidde herinde og diskutere frem og tilbage og påstå at der sandelig findes velfungerende, starke østpiger som har styr på det ene og det tredje etc. og dit og dat. Men det er kun en dåres forsvarstale. Dit skriv viser jo at du også til dels ser igennem det glansbillede mange herinde så frygteligt gerne maler - i en nærmest desperat kamp for at få fortsætte nyde disse flotte piger uden dårlig samvittighed.  Men tro ikke at nogen udenfor EG har det mindste interesse af disse diskussioner.

Det er ikke nuancer og facetter som vil sætte dagsorden - det er det samlede, store og letfattelige billede: Danske mænd med penge knalder fattige udenlandske kvinder organiserede af skumle netværk (desuden ved jo både du og jeg at det til dels er rigtigt - der findes alt for mange mænd som fuldstændigt skider på hvor meget pigerne kan overskue hvad de er ude i).

Det er hvad det i høj grad ser ud til, og det vil være beretningen man fortæller i media og i folketinget.

Hvem skal stå op og sige imod? Kunderne? De udenlandske velfungerende pigerne? De danske pigerne?

Sandheden er at ingen længere kan give et andet billede. Hvad Suzanne en gang sagde, eller Sofie Brandvarm nu siger har ingen betydning mere - det er ikke længere deres marked. Herboende piger er en minoritet hvis virkelighed ikke længere regnes.

Og hvad kunderne mener er helt og aldeles uinteressant. Det ved jo de fleste allerede at for kunderne er kvinder handelsvarer som man kan stoppe pikken ind i - gerne så billigt som muligt. Mænd som tilmed skider på hvis de ikke forstår hvad pigen siger, og som skider på hvis nogen anden tager pengene eller hun er tvinget, eller købt eller truet eller handlet. Det er det billede som fastner af den udvikling vi ser nu.

Konsumenterne af købesex i Danmark er i fuld gang med at brænde alle broer. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas jeg ved ikke hvor meget du følger med i dansk politik. Men jeg sidder med en fornemmelse af at du ser situationen gennem et svensk filter, der er noget anderledes end et dansk.

Den svenske feminisme har i meget høj grad gennemsyret de politiske partier, hvor det i Danmark er en feminisme, der er mere græsrodsagtig. (Frit efter Drude Dahlerup) Dertil kommer at synet på forbud kontra tolerance er anderledes i Danmark. Se bare på hashlovgivningen, som efter min mening er helt absurd i Sverige . Det er slemt nok i Danmark, men mon ikke vi kommer til at følge Canada og mange amerikanske stater om nogle år. Det vil næppe ske i Sverige.

Der er i højere grad en opfattelse i Danmark, at gråzoner som prostitution og hash bedst kontrolleres ved en vis grad af accept.

Det er fx et kendt argument at forbud bare udsætter kvinderne for større farer. Jeg skal ikke sige om det er rigtigt, men synspunktet eksisterer.

Et andet argument imod forbud er det simple, at det allerede er forbudt med trafficking og rufferi, så politiet har redskaberne, men næppe ressourcerne til at reagere. Og et gennemført forbud vil ikke nødvendigvis give dem flere ressourcer. Kun øget arbejdsbyrde.

Der er trods alt en grund til at mange af de udenlandske samlebåndsbordeller hele tiden flytter adresse. Fordi det er ret tydeligt, at det ikke er rent i kanten. Men fint for mig, hvis den slags udnyttelse standses.

 

Redigeret af Styrvolt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

... Det er ikke nuancer og facetter som vil sætte dagsorden - det er det samlede, store og letfattelige billede: Danske mænd med penge knalder fattige udenlandske kvinder organiserede af skumle netværk (desuden ved jo både du og jeg at det til dels er rigtigt - der findes alt for mange mænd som fuldstændigt skider på hvor meget pigerne kan overskue hvad de er ude i).

Det er hvad det i høj grad ser ud til, og det vil være beretningen man fortæller i media og i folketinget.

Det har du desværre nok ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23.1.2020 at 15:20:

Et voilà: En gave til dem der arbejder for et forbud. Titanic synker og vi spiller op til dans.

Kan du ikke snart spille en anden melodi? Du har forudset et forbud igen og igen, uden at der er sket en skid. 

Sidder du og håber på et forbud? 

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen. Jeg fatter overhovedet ikke hvorfor du bruger tid på Eroguide, da jeg aldrig har hørt dig sige noget som helst positivt vedrørende prostitution.

Det eneste du skyder med er "forbud kommer, forbud kommer..." 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 27 minutter siden:

Kan du ikke snart spille en anden melodi? Du har forudset et forbud igen og igen, uden at der er sket en skid. 

Sidder du og håber på et forbud? 

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen. Jeg fatter overhovedet ikke hvorfor du bruger tid på Eroguide, da jeg aldrig har hørt dig sige noget som helst positivt vedrørende prostitution.

Det eneste du skyder med er "forbud kommer, forbud kommer..." 

Det er for det første ikke sandt. Jeg har leveret mange positive skriv. Du gider bare hverken læse dem eller kommentere på dem.

For det andet: hvorfor overhoved deltage i denne tråd, hvis dit eneste formål er at gå efter mig personligt? Så interessant er jeg altså ikke. Og er du ikke interesseret i debatten så måske du bare skal fortsætte med dine - vistnok skarpe, underfundige og sjove - indpas i lallegladesegmentet?

Jeg har i øvrigt sagt at forbudet kommer indenfor de næste 10 år hvis udviklingen fortsætter på den samme måde,; ikke i morgen. Og for at svare på dit spørgsmål: Hvis jeg er for et forbud eller ikke, handler om hvordan branchen og markedet udvikler sig. Idag er jeg ikke for et forbud.

Hvorfor jeg er på EG? Nu har jeg jo ikke noget særligt behov for at du skal fatte hvorfor jeg bruger tid her, uanset hvor mange gange du gentager dig. Det står altså ikke overst på min prioliste.

Men svaret er alligevel simpelt: Fordi jeg køber sex. Fordi jeg er interesseret i den verden som jeg og pigerne bevæger os i. Fordi jeg er interesseret i fænomenet prostitution vs det moderne samfundet og de konflikter som af nødvendighed opstår. Det er svært at finde andre steder for det interesset.

Hvad med dig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 15 timer siden:

@Bananas jeg ved ikke hvor meget du følger med i dansk politik. Men jeg sidder med en fornemmelse af at du ser situationen gennem et svensk filter, der er noget anderledes end et dansk.

Jeg følger en hel del med i dansk politik, og interesserer mig også for forskellen mellem Sverige og Danmark. Som svensker er jeg misundelig på en del i Danmark, men opgså glad for at slippe fra andet. Men jeg er jo ikke dansker og kan jo ikke opfatte alle nuancerne selvfølgelig.

 

Styrvolt skrev, for 15 timer siden:

Den svenske feminisme har i meget høj grad gennemsyret de politiske partier, hvor det i Danmark er en feminisme, der er mere græsrodsagtig. (Frit efter Drude Dahlerup) Dertil kommer at synet på forbud kontra tolerance er anderledes i Danmark. Se bare på hashlovgivningen, som efter min mening er helt absurd i Sverige . Det er slemt nok i Danmark, men mon ikke vi kommer til at følge Canada og mange amerikanske stater om nogle år. Det vil næppe ske i Sverige.

Den svenske narkolovsamlingen er det rene vanvid. Og det er vi også riktigt mange svenskere som mener. Den har dog ikke sin grund i synet på forbud og tolerance generelt. Den grunder sig i den meget gamle og stærke nøgternhedsbevægelsen, som også har lagt grunden for vores alkohoholpolitik. En nøgternhedsbevægelse som i Sverige traditionelt har haft stærke band til socialdemokratiet. Der sker ting, men forandringen går langsomt.

 

Styrvolt skrev, for 15 timer siden:

Det er fx et kendt argument at forbud bare udsætter kvinderne for større farer. Jeg skal ikke sige om det er rigtigt, men synspunktet eksisterer.

Jeg skal heller ikke sige om det er rigtigt. Jeg tror måske at det kan være det for nogle kvinder, spørgsmålet er bare hvor stort antalet kvinder er som er udsatte for fare uden et forbud? Det har vi heller ikke rigtigt tal på.

 

Styrvolt skrev, for 15 timer siden:

Et andet argument imod forbud er det simple, at det allerede er forbudt med trafficking og rufferi, så politiet har redskaberne, men næppe ressourcerne til at reagere. Og et gennemført forbud vil ikke nødvendigvis give dem flere ressourcer. Kun øget arbejdsbyrde.

 

Det er lidt som at sige at vi ikke behøver forbud mod att alle bærer våben, eftersom vi allerede har et forbud mod mord. 

Jeg tror ikke arbejdsbyrden øger med et forbud, det mener jeg er en almindelig fejltagelse. Hvis købesex er forbudt, så har man ikke længere behov for at kunne bevise trafficking eller rufferi for at komme noget til livs. Det hele er ulovligt og dermed temmelig simpelt. Man slipper fra alle gråzonerne - @Bebop beskriver dem godt i sit indlæg - omkring handlede, næsten handlede, truede, måske tvingede etc, dvs de gråzoner som vi nu ser udfolde sig temmelig hurtigt i Danmark.

At have en lovsamling mod trafficking og rufferi som man ikke kan eller orker eller vil efterleve er ikke bæredygtigt i det lange løb. At ikke komme efter den slags med hele artilleriet siger nemlig noget om hvor nedprioriterede udsatte kvinder de facto stadig er i vores samfund. Og det tror jeg ikke samfundet vil nøjes med særligt mange år til. Især ikke i en situation hvor Danmark invaderes af udenlandske kvinder med uklar bagrund, og sexkøberne løber om kap til dem.

Hvis grunden at man ikke kommer efter trafficking og rufferi er at det er svært at bevise og føre i bevis - hvad jeg mistænker at det er - så kommer man at ændre på forudsætningerne.

Alternativet er at danskerne argumenterer for hvorfor det er ok at kvinder udnyttes og krænkes uden at samfundet gør noget. Eller måske bare er arrogante nok at skide på det? Måske er det her mit svenske filter kommer ind - jeg har svært at forestille mig at folk kan være så arrogante, men i det fald kender jeg måske ikke danskerne tilstrækkeligt godt for at vide.

Og mod den baggrund kan jo hele mit ræsonnement være forkert. Men jeg tror det altså ikke.
  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes en licensordning ville være oplagt og rimelig.
Det hænger måske også sammen med de ønsker jeg har til mine besøg - og som de danske piger er rigtig gode til at opfylde.

For mig ville en licensordning være fin, også som tingene er nu, fordi det giver en rimelig sikkerhed for at pigerne har det godt og har gode arbejdsforhold.
Med en licens, er pigens nationalitet ikke så stort et problem ... 

Jeg er ret frustreret over, at man slet ikke har diskuteret løsningsmodeller i de år hvor området har haft et 'pusterum'.

Men det er jo svært at organisere noget fordi de fleste piger kun er i branchen i kort tid, så de har ikke rigtig 'langtids-interesse' i noget ... Fair nok, og godt nok for så vidt ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 24.1.2020 at 17:25:

så måske du bare skal fortsætte med dine - vistnok skarpe, underfundige og sjove - indpas i lallegladesegmentet?

Sarkasme? Nuvel. Du skal da have point for forsøget!

 

Bananas skrev, den 24.1.2020 at 17:25:

hvorfor overhoved deltage i denne tråd, hvis dit eneste formål er at gå efter mig personligt?

Fordi du siger det samme igen og igen. Det er jo ikke første gang du blæser til angreb med tesen om at forbuddet venter lige om hjørnet. Derfor!

Og så skal jeg jo finde aflad for min svenskerlede et eller andet sted. Og det er så dig der har trukket nitten :). Undskyld....men jeg ser rødt når svenskere ytrer sig om vores måde og leve på i Danmark. Resten af verden må sige og mene hvad de vil om vores vidunderlige land. Men når det kommer fra svenskere, slår det klik for mig. Beklager! Skal nok dæmpe mig fremover og forsøge at inddæmme vreden. 

 

Bananas skrev, den 24.1.2020 at 17:25:

Det er for det første ikke sandt. Jeg har leveret mange positive skriv. Du gider bare hverken læse dem eller kommentere på dem.

Jeg beklager mange gange hvis disse skriv er fløjet over hovedet på  mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 35 minutter siden:

Undskyld....men jeg ser rødt når svenskere ytrer sig om vores måde og leve på i Danmark. Resten af verden må sige og mene hvad de vil om vores vidunderlige land. Men når det kommer fra svenskere, slår det klik for mig. Beklager! Skal nok dæmpe mig fremover og forsøge at inddæmme vreden. 

Ikke for min skyld. Dine problemer er ikke mine.

Og din afsporing af denne tråd er ikke den første afsporingen i EG's historie. Du efterlever bare en fin gammel tradition.

Måde og leve på i jeres vidunderlige land... i en tråd om udenlandske købepiger. :rolleyes: Ja ja, i er altså noget særligt.

Klik klik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker unge smukke piger, sådan 18-24 år og der er ikke mange danske piger at vælge imellem, de danske piger jeg har prøvet har været ældre og knap så attraktive set med mine øjne.

Er ret glad for unge lækre polske piger har jeg fundet ud af og det er jo heldigt at der så er en del af dem :biggrin:

Thai piger er også lækre, men dem der er i DK er som regel for gamle og trætte.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 8 timer siden:

Jeg foretrækker unge smukke piger, sådan 18-24 år og der er ikke mange danske piger at vælge imellem, de danske piger jeg har prøvet har været ældre og knap så attraktive set med mine øjne.

Er ret glad for unge lækre polske piger har jeg fundet ud af og det er jo heldigt at der så er en del af dem :biggrin:

Thai piger er også lækre, men dem der er i DK er som regel for gamle og trætte.

Må give dig så inderligt ret. 
Der er ikke mange danske piger under 30 og ret mange af de som er, ligger oftest helt udenfor det jeg søger. 
Jeg ville inderligt gerne, ligge mange flere af mine købesex penge i danske lommer. Jeg skeler oftest slet ikke til prisen, når jeg vælger købesex. Ligegyldigt om det er 1000,- eller 1300,- pr halve time, er det ret mange penge for de fleste. Så om jeg skal slippe lidt flere slanter for en god oplevelse, ja hellere det, og så måske springe hver fjerde besøg over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...