Hop til indhold

Recommended Posts

Sweex2 skrev, for 2 timer siden:

Hvad tror du egentlig eroguide er? 

Eroguide er skabt for at mænd kan udveksle erfaringer om glædespiger. Både gode og dårlige. Hvis vi alle skrev privat til pigerne, når vi har en klage eller en dårlig oplevelse, så ville det være en ret ligegyldig side ikke? 

Jeg vil gladeligt blive ved med at skrive min beretning i alle de tråde der måtte handle om dig. Det gør jeg fordi det ikke var en enestående fejl at du ikke var til stede ved mit fremmøde. Men en måde du konstant snyder kunder på. Det er beskrevet flere gange, af andre end mig og det er garanteret ikke sidste gang det sker. 

Så stop med at snyde folk, for at få dem til at møde dine andre piger, som åbenbart ikke selv kan skaffe kunder, men er nødt til at få dine efterladenskaber. 

Jeg tror man skal passe lidt på, der er altid 2 sider af samme sag, tag at vise bare en smule respekt for folk, Mia skriver pænt til dig, du sviner hende til, det er ikke i orden.

Skriv nu en pm til hende og kom videre, hvis jeg var Mia så ville jeg ikke røre dig med en ildtang.

Det er bare mig

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
jnpzx457 skrev, den 21.1.2020 at 20:57:

Jeg har en fornemmelse af at Mia er ret svær at få en reel aftale med.

Nu ved jeg ikke, hvad du lægger i "reel" aftale.

Som jeg skrev andetsteds har jeg også kendt Mia, og det er rigtigt, at hun arbejdsmæssige årsager i sit civile job har måttet aflyse et par gange, men jeg blev altid varslet. Jeg oplevede også, at hun var ret fleksibel og prøvede at finde en erstatningstid – selvom den kom til at ligge uden for den annoncerede arbejdstid. Det sidste kunne jeg så ikke tage imod.

Jeg kan derfor ikke rigtigt genkende billedet af, at hun snyder og er uærlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 16 timer siden:

Hvad tror du egentlig eroguide er? 

Eroguide er skabt for at mænd kan udveksle erfaringer om glædespiger. Både gode og dårlige. Hvis vi alle skrev privat til pigerne, når vi har en klage eller en dårlig oplevelse, så ville det være en ret ligegyldig side ikke? 

Jeg vil gladeligt blive ved med at skrive min beretning i alle de tråde der måtte handle om dig. Det gør jeg fordi det ikke var en enestående fejl at du ikke var til stede ved mit fremmøde. Men en måde du konstant snyder kunder på. Det er beskrevet flere gange, af andre end mig og det er garanteret ikke sidste gang det sker. 

Så stop med at snyde folk, for at få dem til at møde dine andre piger, som åbenbart ikke selv kan skaffe kunder, men er nødt til at få dine efterladenskaber. 

Jeg er først kommet på fornyelig, da jeg mener det er fuldstændigt grotesk at skrive om og bedømme GP’erne som var det Hjallerup marked! Det må sørme være mange Guds gaver til kvindekønnet derude!!!

Du skriver; “ Jeg vil gladeligt blive ved med at skrive min beretning i alle de tråde der måtte handle om dig“

hvorfor dog denne personlige vendetta, hvad får du ud af det? Se dog istedet for at komme videre med dit liv!

som du kan se er vi mange der sætter stor pris på Mia og det vil det med garanti være så længe hun fortsætter.

god dag til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mia.massage skrev, den 22.1.2020 at 16:30:

Hej

I skal være bare opmærksomme på at jeg ikke arbejder hver dag når jeg ikke Er på vagten har jeg afløser på der vi arbejder samme sted 
jeg lad min arbejds telefon ligge i salonen så wilma kan bruge den når jeg ikke er “på”

hun kan skriftlig dansk  samt med  lidt hjælp af Google translate 

måske vil det være en god ide at være Også opmærksomme på min vagtplan og mine arbejdstider

og en anden ting 

vi arbejder 2 samme sted

og nogengange vi har bookinger samme tid derfor er det også vigtigt at understreger  hos Hvilken  pige har du aftale med når du kommer ind af døren 

og Den sidste ting til 

hvis du ikke kan lide pigen hvorfår blir du og ikke går igen ?

 

 

P.s alle dem der “ følger sig snydt “ I  må gerne skrive til min mail her på eroguide så finder vi en løsning

 

 

Jeg har flere omgange skrevet til dig. Endda aftalt tid og sted, dog blevvjeg ignoreret da jeg mødte frem. Hvordan kan jeg få tid hos dig??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også fast hos Mia. Har været der flere gange og til topklasse massage hver gang. Jeg har en enkelt gang prøvet at det var en anden der åbnede døren, og jeg fulgte med ind på et andet værelse, men da jeg sagde at jeg ikke har tid hos hende, men hos Mia, blev jeg vist ind i det vanlige rum, hvor hun ventede på mig.

Jeg forstår slet ikke man vælger at booke tid med en, men så vælger at blive hos en anden, for derefter at skrive et opslag herinde omkring at man føler sig snydt. Det er vel ens egen beslutning at man vælger at blive?

Jeg kommer igen når tiden tillader det (Eller hvis jeg bliver inviteret :D)

Redigeret af Supermayn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 22/1/2020 at 23:59:

Nu ved jeg ikke, hvad du lægger i "reel" aftale.

Som jeg skrev andetsteds har jeg også kendt Mia, og det er rigtigt, at hun arbejdsmæssige årsager i sit civile job har måttet aflyse et par gange, men jeg blev altid varslet. Jeg oplevede også, at hun var ret fleksibel og prøvede at finde en erstatningstid – selvom den kom til at ligge uden for den annoncerede arbejdstid. Det sidste kunne jeg så ikke tage imod.

Jeg kan derfor ikke rigtigt genkende billedet af, at hun snyder og er uærlig.

Jeg kan tilslutte mig Borende Xs udlæg af Mia, jeg har besøgt hende en del gange efterhånden over de sidste år.

Aldrig har hun brændt mig af, og har til tider været en travl pige, men har altid været i dialog med hende - og har aldrig mødt en anden pige, når jeg havde en aftale med Mia.

Det må da egentlig snart være tid igen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mia er fantastisk, hun giver en service der er second to none. Hun gav mig de bedste og mest unikke oplevelser i 2020 og jeg kommer helt sikkert igen, når vi må. Det kan nogen gange være svært at passe kalendre når både jeg og hun har et job ved siden af og det lykkedes ikke altid, men sådan er det jo. Hvis man ikke kan acceptere det så er der jo mange andre der står klar 24/7og kan bookes med 15 min varsel.  

Jmk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den ‎22‎-‎01‎-‎2020 at 23:59:

Nu ved jeg ikke, hvad du lægger i "reel" aftale.

Som jeg skrev andetsteds har jeg også kendt Mia, og det er rigtigt, at hun arbejdsmæssige årsager i sit civile job har måttet aflyse et par gange, men jeg blev altid varslet. Jeg oplevede også, at hun var ret fleksibel og prøvede at finde en erstatningstid – selvom den kom til at ligge uden for den annoncerede arbejdstid. Det sidste kunne jeg så ikke tage imod.

Jeg kan derfor ikke rigtigt genkende billedet af, at hun snyder og er uærlig.

100% enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Mia på forskellige adresser i København og altid super service. Hun har altid meldt afbud til mig og har aldrig foregivet noget andet med en "stand -in"

Hun er den mest fantastiske intim massøse jeg nogensinde har kendt og kan kun give hende min varme anbefaling og kan ikke genkende noget andet billede af hende.

Hun har travlt med civilt arbejde ved siden af og som hun har fortalt mig, hun skal have lyst til at modtage kunder og der er nogen gange hvor hun ikke har overskuddet og så melder hun afbud og fra hvilket er helt fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give jer alle ret, hun er fantastisk, men kan i ikke se, at hver gang i svare i denne tråd, står der “snydt af Mia” så i stedetfor alle disse berettigede lovprisninger, er det bedre at lægge tråden død!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 6 timer siden:

Kan kun give jer alle ret, hun er fantastisk, men kan i ikke se, at hver gang i svare i denne tråd, står der “snydt af Mia” så i stedetfor alle disse berettigede lovprisninger, er det bedre at lægge tråden død!

OK. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg har også haft lavet en aftale med Mia, og da jeg ankom blev jeg mødt af en anden, der ikke talte dansk. Man burde være smuttet, men var jo opsat på projektet.

Efterfølgende lovede Mia noget rabat ved næste besøg, men det er ikke blevet til noget endnu.

Når man bliver mødt af uærlighed føler man sig snydt.

Men Mia virker godt nok lækker, så mon ikke det skal have et forsøg mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Kajakfisker skrev, den 22.1.2020 at 22:49:

Vil også melde mig som en positiv “kunde” hos Mia. Har en gang prøvet at der var en anden, men det skyldtes, at Mia ligger som kontakt i min tlf og jeg derfor ikke havde checket hendes vagtplan, men bare skrev, har du tid til mig kl 14 i dag - men nem løsning, skriver altid direkte til Mia, og bliver mødt af en skøn kvinde med stor indlevning, empati, spændende at tale med, skøn massage og ja så er hun bare også ret lækker :-)  Nej jeg er ikke hendes kæreste/mand men bare stor fan så klart plus herfra..

Du modsiger jo dig selv,nem løsning skriver altid direkte til mia og! alligevel var det en anden..lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...