Hop til indhold
lazyboy

Bordeller i Aarhus

Recommended Posts

Guest Den flittige
lazyboy skrev, for 18 timer siden:

mange tak

Lidt trist omgang i aarhus for tiden.

Mon ikke aarhus luxusmassage kommer igen ? hvorfor lukkede det egentlig ?

For få kunder.

Engtoften 16 d . er vist et populært sted,

Del dette indlæg


Link til indlæg
lazyboy skrev, den 21.1.2020 at 22:11:

mange tak

Lidt trist omgang i aarhus for tiden.

Mon ikke aarhus luxusmassage kommer igen ? hvorfor lukkede det egentlig ?

stederne med de danske piger lukker stille og roligt fordi kunderne....presser prisen og går til de udenlandske piger....

masser af dem er handlede...I får masser af dårlige oplevelser men det er et par hundrede kroner billigere...og så er alt jo godt...

 

nej det er det ikke...derfor er markedet som det er i dag...langt mellem de gode piger...danske vel og mærke....så køb dansk og lad være med at støtte mere eller mindre udenlandske handlede piger, hvor der er bagmænd bag....

 

så køb  dansk.  - husk pris og kvalitet hører sammen ....der er også forskel på en mercedes og en gammel brugt skoda....

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 3 timer siden:

stederne med de danske piger lukker stille og roligt fordi kunderne....presser prisen og går til de udenlandske piger....

masser af dem er handlede...I får masser af dårlige oplevelser men det er et par hundrede kroner billigere...og så er alt jo godt...

 

nej det er det ikke...derfor er markedet som det er i dag...langt mellem de gode piger...danske vel og mærke....så køb dansk og lad være med at støtte mere eller mindre udenlandske handlede piger, hvor der er bagmænd bag....

 

så køb  dansk.  - husk pris og kvalitet hører sammen ....der er også forskel på en mercedes og en gammel brugt skoda....

Hej. Det er ikke helt mine erfaringer. Jeg har haft langt flest gode oplevelser både med danske og udenlandske piger, men der har været svipsere ind i mellem både ved danske og udenlandske, så det er ikke så enkelt, at "køb dansk" altid er godt og udenlandsk altid er skidt.. For at undgå dårlige oplevelser har jeg efterhånden lært mig, at gå med det samme, hvis pigen ikke ligner hende på billederne, eller hvis jeg fornemmer en dårlig stemning, eller endeligt hvis jeg fornemmer en dårlig hygiejne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 23.1.2020 at 03:26:

stederne med de danske piger lukker stille og roligt fordi kunderne....presser prisen og går til de udenlandske piger....

masser af dem er handlede...I får masser af dårlige oplevelser men det er et par hundrede kroner billigere...og så er alt jo godt...

 

nej det er det ikke...derfor er markedet som det er i dag...langt mellem de gode piger...danske vel og mærke....så køb dansk og lad være med at støtte mere eller mindre udenlandske handlede piger, hvor der er bagmænd bag....

 

så køb  dansk.  - husk pris og kvalitet hører sammen ....der er også forskel på en mercedes og en gammel brugt skoda....

Grov generalisering og en meget subjektiv vurdering.. Har haft fantastisk og helt håbløse oplevelser uanset statsborgerskab.. Det andet er udtryk for enten manglende erfaring, eller simpel nationalisme... just saying...

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 23.1.2020 at 03:26:

stederne med de danske piger lukker stille og roligt fordi kunderne....presser prisen og går til de udenlandske piger....

masser af dem er handlede...I får masser af dårlige oplevelser men det er et par hundrede kroner billigere...og så er alt jo godt...

 

nej det er det ikke...derfor er markedet som det er i dag...langt mellem de gode piger...danske vel og mærke....så køb dansk og lad være med at støtte mere eller mindre udenlandske handlede piger, hvor der er bagmænd bag....

 

så køb  dansk.  - husk pris og kvalitet hører sammen ....der er også forskel på en mercedes og en gammel brugt skoda....

Det er simpelthen så snæversynet, og hvis du bare har fulgt nogenlunde med herinde vil du vide at det overhovedet ikke passer.

Nu har du efterhånden kommet med de samme udtalelser i en del tråde, kunne du ikke tage at stoppe, du virker lidt som en troll hvad det angår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lazyboy skrev, den 21.1.2020 at 18:34:

Hej

Bordel i aarhus ? Hvor findes det evt ?

pft

Marstrandsgade 

Grønnegade. 

Begge steder med mørke kvinder.  
Der er vel også en snes thaier der går under bordel efterhånden.
Thaierne har overtaget Grønnegade og kongsvang  

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Det er simpelthen så snæversynet, og hvis du bare har fulgt nogenlunde med herinde vil du vide at det overhovedet ikke passer.

Nu har du efterhånden kommet med de samme udtalelser i en del tråde, kunne du ikke tage at stoppe, du virker lidt som en troll hvad det angår.

Der er da forskel på en Mercedes og en brugt gammel skoda.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lazyboy skrev, for 33 minutter siden:

Tak

Hvordan er grønnegade ?

Måske bruger 8000 ved noget ?

Længe siden jeg har været der. Tog sommetider en tur på vej hjem fra byen.  Mere ved jeg ikke.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
lazyboy skrev, for 2 timer siden:

Tak

Hvordan er grønnegade ?

Måske bruger 8000 ved noget ?

Pigerne skifter meget, så det er ikke nemt at generalisere, men det er meget bordel agtigt, på den gamle facon. Tju bang, thank you mam :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja, tiderne skifter. Engang i ens ungdom kunne man smutte på bordel og hygge sig med frække damer mens man fik en snak på dansk. Det kunne være kælderlejligheder eller parcelhuse eller byhuse. Eller landejendomme. I Århus lå mange hyggelige små lokaler. Jeg siger ikke alt var godt, men du kunne komme ind fra gaden uden aftale og kendte du de gode steder og piger så fik banditten så hatten passede.

Redigeret af Pele10

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 24.1.2020 at 17:33:

Du keder dig også kan jeg se..

den mest generaliserende her er dig....

du anerkender måske ikke at pris og kvalitet også her hænger sammen ????

jeg ved ikke hvilke inteeresser du skal varetage måske er du pimp for nogle af de handlede med den holdning....=?

hvad ved du om min erfaring på dette marked - lad være med at forsøge at udtale dig om noget du ikke har en skid forstand på..

 

Generelt kan jeg se også her i tråden, at er folk ikke enige med dig...bliver du personlig....det er det jeg kalder en klaphat...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg anerkender ikke at pris og kvalitet hænger sammen indenfor købesex. Pigerne kan tage lige præcis den pris de har lyst til, men jeg vil til hver en tid påstå at jeg får ikke automatisk en bedre oplevelse hvis jeg betaler mere for en pige.

Prøv nu at kigge i anmeldelses forummet, der er faktisk rigtig mange der har gode oplevelser med udenlandske piger. Jeg selv følger mest med i oplevelserne omkring Århus, og der vrimler det med gode beretninger.

vågn nu op, vi skriver 2020, det er de frie markedskræfter der gælder nu.

med hensyn til din sammenligning mellem Skoda og Mercedes, ja så kan du lige tjekke den her ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 5 timer siden:

Nej, jeg anerkender ikke at pris og kvalitet hænger sammen indenfor købesex. Pigerne kan tage lige præcis den pris de har lyst til, men jeg vil til hver en tid påstå at jeg får ikke automatisk en bedre oplevelse hvis jeg betaler mere for en pige.

Prøv nu at kigge i anmeldelses forummet, der er faktisk rigtig mange der har gode oplevelser med udenlandske piger. Jeg selv følger mest med i oplevelserne omkring Århus, og der vrimler det med gode beretninger.

vågn nu op, vi skriver 2020, det er de frie markedskræfter der gælder nu.

med hensyn til din sammenligning mellem Skoda og Mercedes, ja så kan du lige tjekke den her ;)

 

du har helt ret .... jeg har haft fantastiske oplevelser til 500 og 6oo kr i århus ....

og elendige til 1000 kr ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
thomas 123 skrev, 1 time siden:

du har helt ret .... jeg har haft fantastiske oplevelser til 500 og 6oo kr i århus ....

og elendige til 1000 kr ...

 

Du har jo også prøvet at få det helt gratis, har du glemt det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 16 minutter siden:

Du har jo også prøvet at få det helt gratis, har du glemt det ?

det har jeg også ... :) 

ked af at du altid har måttet betale for det ... 

men sådan er livet jo så hårdt for dig, når man er en bitter gammel mand .... :) 555

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
thomas 123 skrev, for 2 minutter siden:

det har jeg også ... :) 

ked af at du altid har måttet betale for det ... 

men sådan er livet jo så hårdt for dig, når man er en bitter gammel mand .... :) 555

 

 

Jeg troede at bitter var noget man drak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...