Hop til indhold
Guest stump

Det sker kun for d e andre- eller?

Recommended Posts

Guest stump

Ikke for at være positiv, men alt det ubehagelige, det ved vi jo godt, det sker kun for alle andre end "mig selv". ;):o;)

Sexkøber dør med prostitueret i dobbeltsengen

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013/03/mand-dr-med-prostituret-i-dobbeltsengen.html

Jeg husker for mange år siden, da jeg havde adgang til sandheder og rygter omkring natteliv i "en stor østjysk by", historien om en meget kendt og agtet grossér, som døde mens han baksede med en prostitueret fra "Den Blå Fugl", en den gang meget kendt natklub.

Han baksede med købedamen på sit direktionskontor, måske ville han spare hotelværelset. Det var en nattevægter som fandt ham.

Men igen, hvorfor bekymre sig om den slags, det sker jo ikke for os. Eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at være positiv, men alt det ubehagelige, det ved vi jo godt, det sker kun for alle andre end "mig selv". ;):o;)

Sexkøber dør med prostitueret i dobbeltsengen

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013/03/mand-dr-med-prostituret-i-dobbeltsengen.html

Jeg husker for mange år siden, da jeg havde adgang til sandheder og rygter omkring natteliv i "en stor østjysk by", historien om en meget kendt og agtet grossér, som døde mens han baksede med en prostitueret fra "Den Blå Fugl", en den gang meget kendt natklub.

Han baksede med købedamen på sit direktionskontor, måske ville han spare hotelværelset. Det var en nattevægter som fandt ham.

Men igen, hvorfor bekymre sig om den slags, det sker jo ikke for os. Eller?

Den blå fugl. Ja så taler vi om Fredriksgade 72 i Aarhus. Det er godt nok mange år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det måtte da gerne ske for mig.... kan dårligt forestille mig en bedre måde at forlade denne verden på :) .... hvad familie og venner tænker er straks en anden sag, men det kan vel være lige meget for en selv.. altså.. man er jo ligesom død ikke ..

.. men stakkels pige.. for søren det må være et chok og en hård omgang!

God dag fra aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Den blå fugl. Ja så taler vi om Fredriksgade 72 i Aarhus. Det er godt nok mange år siden.

Det var omkring 1976, plus eller minus et år eller...

Den omtalte grossist havde forretning 500 meter der fra, var logebroder, og fik en fin nekrolog. Hans efterladte fik nok aldrig at vide hvad der var sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men igen, hvorfor bekymre sig om den slags, det sker jo ikke for os. Eller?

Rigtig set :mrgreen:

Absolut ingen grund til bekymring, hvis man ellers har husket at skrive sit testamente... 8-)

Et eller andet skal man jo dø af, og i det hinsides behøver man ikke bekymre sig om folks fordomme :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at ha en gæst der døde mens vi var igang med at hygge. Det er bestemt ikke sjovt og krævede efterfølgende nogle besøg ved psykolog for at få det på afstand igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at ha en gæst der døde mens vi var igang med at hygge. Det er bestemt ikke sjovt og krævede efterfølgende nogle besøg ved psykolog for at få det på afstand igen.

Puh ha da. Det lyder meget ubehageligt.

Du lader nu til at være kommet over det :)

Måske skulle bordeller have hjertestartere - altså de der elektriske - de tobenene er der jo allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er kommet videre og har fået det på afstand.

Det er knap 2 år siden det skete og det hjalp mig rigtig meget at skrive om oplevelsen for at bearbejde det. Dengang postede jeg min oplevelse på VL, men jeg poster den også gerne her på siden hvis der er interesse for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er kommet videre og har fået det på afstand.

Det er knap 2 år siden det skete og det hjalp mig rigtig meget at skrive om oplevelsen for at bearbejde det. Dengang postede jeg min oplevelse på VL, men jeg poster den også gerne her på siden hvis der er interesse for det.

Det synes jeg afgjort du skal-poste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sanne. :)

Jeg kan godt huske, at jeg læste dit indlæg for nogle år siden på Gudindernes Board. En skrækkelig situation, som du og din kollega alligevel fik tacklet på fantastisk vis.

Jeg synes absolut, at du burde lægge din beretning ind her også.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg er kommet videre og har fået det på afstand.

Det er knap 2 år siden det skete og det hjalp mig rigtig meget at skrive om oplevelsen for at bearbejde det. Dengang postede jeg min oplevelse på VL, men jeg poster den også gerne her på siden hvis der er interesse for det.

Jeg vil gerne læse om din oplevelse... :)

Glædeligt, du har lagt det bag dig.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...