Hop til indhold
Domin

Ophelia 20 års studine Horsens

Recommended Posts

Daniel79 skrev, den 20.2.2020 at 07:29:

 Nu skal i være voksne og ikke pattebarn. Hvis du ikke synes godt om pigen fair nok at skrive. Men ikke skrive kun negativ og bl.a. bl.a. bl.a og tvivler på at blow og sex var dårlig og i Vil ikke genfører sex eller blow med hende hvis det var dårlig . Tá jeg sammen 

jeg vil aldrig drømme om at svine pigen som i gør. Hun er tyk hun er det hun er dat. Hvis hun falder ikke I din smag så sige farvel og tak. Men i vil kneppe og så bagefter svine pigen til. 
hvor er respekt for kvinder ??

Dette er en side hvor man kan anmelde gode som dårlige oplevelser. 

Jeg ser igen problem i at svine en pige til, hvis oplevelsen har været dårlig. 

Hvis du kun ønsker positive anmeldelser, så hold dig fra EG, og bliv på annonceligt. Her står der kun positive anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 12 timer siden:

Dette er en side hvor man kan anmelde gode som dårlige oplevelser. 

Jeg ser igen problem i at svine en pige til, hvis oplevelsen har været dårlig. 

Hvis du kun ønsker positive anmeldelser, så hold dig fra EG, og bliv på annonceligt. Her står der kun positive anmeldelser. 

 du skriver at du har ikke problem at svine pigen til hvis oplevelsen var dårlig.

Hvorfor skjuler du sig bag PC for at svine pigen til ? 

Hvorfor sviner du ikke til pigen imens du ser hende i øjnene ? Svar er at du tør ikke. . 

Alt er nemt at skrive under anonym profil. Så bliv voksen og tal pænt og ikke svine folk bag PC 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 15 timer siden:

Dette er en side hvor man kan anmelde gode som dårlige oplevelser. 

Jeg ser igen problem i at svine en pige til, hvis oplevelsen har været dårlig. 

Hvis du kun ønsker positive anmeldelser, så hold dig fra EG, og bliv på annonceligt. Her står der kun positive anmeldelser. 

Man kan godt give negativ kritikk. Uden at svine nogen til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensenpeter skrev, for 13 minutter siden:

Man kan godt give negativ kritikk. Uden at svine nogen til. 

Jeg giver dig delvis ret. 

Har pigen været sød, men har været et dårligt besøg, så giver jeg gerne negativ  kritik. 

Har pigen været et svin, så fortjener hun også en sviner. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 14 timer siden:

Jeg giver dig delvis ret. 

Har pigen været sød, men har været et dårligt besøg, så giver jeg gerne negativ  kritik. 

Har pigen været et svin, så fortjener hun også en sviner. :)

Godt så!!  Men man kan godt svine på en god måde ;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Altidliderlig29

Åbenbart ikke altså pigen lyver om vægten jo det, er det som ikke er ok 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Altidliderlig29

Hun er billig og sluger, rydder og efter sig selv. Så hun er en god pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniel79 skrev, den 20.2.2020 at 07:29:

 Nu skal i være voksne og ikke pattebarn. Hvis du ikke synes godt om pigen fair nok at skrive. Men ikke skrive kun negativ og bl.a. bl.a. bl.a og tvivler på at blow og sex var dårlig og i Vil ikke genfører sex eller blow med hende hvis det var dårlig . Tá jeg sammen 

jeg vil aldrig drømme om at svine pigen som i gør. Hun er tyk hun er det hun er dat. Hvis hun falder ikke I din smag så sige farvel og tak. Men i vil kneppe og så bagefter svine pigen til. 
hvor er respekt for kvinder ??

Har fuld respekt for pigen, men det er jo svært at afgøre hvad hun kan før man har prøvet hende, og nej hun kunne det som hun skrev at hun kunne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 3 timer siden:

Har fuld respekt for pigen, men det er jo svært at afgøre hvad hun kan før man har prøvet hende, og nej hun kunne det som hun skrev at hun kunne

Hvad var det hun ikke kunne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 10 timer siden:

Har fuld respekt for pigen, men det er jo svært at afgøre hvad hun kan før man har prøvet hende, og nej hun kunne det som hun skrev at hun kunne

Du skal forstår at pigen er ikke en dåse hvor da står hvad den indholder. 
vi er vant til i dk at det da står skal da være. Vi ser kun hvad da står på papir og snakker heller ikke med person om det. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Midtby skrev, den 20.2.2020 at 12:19:

Har altid lært at har man ikke noget fornuftigt at sige, så hellere tie.

...........

Det er jo ganske rigtigt. Problem består imidlertid i at sætningen indikere, at du enten ikke tænker dig om, eller ikke kan tænke dig om.

Det er ganske fornuftigt at informere andre om en dårlig oplevelse - det er simpelthen hele ideen bag siden her

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 5.5.2020 at 23:03:

Hvad var det hun ikke kunne? 

Hun kunne ikke deepthroat som.som hu;n havde skrevet at hun kunne og hun slugte heller ikke selv on det også var aftalt på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniel79 skrev, for 21 timer siden:

Du skal forstår at pigen er ikke en dåse hvor da står hvad den indholder. 
vi er vant til i dk at det da står skal da være. Vi ser kun hvad da står på papir og snakker heller ikke med person om det. 
 

Havde både sendt sms og aftalt med hende hvad jeg ønskede og hun bekræftede dette med sms og jeg spurgte hende da vi var i solen og det aftalte var ok og til den aftalte pris, dette bekræftede hun men holdt alligevel ikke aftalen efterfølgende. Jeg har aldrig betragtet eller omtalt hende som en dåse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daniel79 skrev, den 6.5.2020 at 06:39:

Du skal forstår at pigen er ikke en dåse hvor da står hvad den indholder. 
vi er vant til i dk at det da står skal da være. Vi ser kun hvad da står på papir og snakker heller ikke med person om det. 
 

Hey Daniel,

Kan du ikke smide et par links til nogle af de mange anmeldelser du har skrevet ? Jeg kan simpelthen ikke finde dem, under din profil. 

En bruger som har været aktiv siden 2014 må da på et eller andet tidspunkt, have bidraget med noget til fællesskabet - selv en dårlig anmeldelse uden link, er bedre end ingenting.. 

Og hvis du ikke lige har haft tid, vil du så ikke huske i fremtiden at smide en anmeldelse eller to om dine besøg? :)

Jeg er forresten ikke ude på en laaang, debat med dig. Blot en venlig opfordring :)

 

 

Tilbage til emnet: 

kan det passe, pigen stadig er umådelig svært at få en aftale i stand med? Vi bliver ved med at skrive forbi hinanden, fordi hun bruger en mail konto hun ikke tjekker ret ofte... super surt, ville ellers død gerne prøve et blow fra en pige med tunge piercing ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold jer langt væk fra hende. Hun er så godt som umulig at lave en aftale med.

Efter et par mails for at aftale tid og sted stopper hun med at svare, hvilket er sket flere gange..

Det er min opfattelse at hun finder det underholde at spilde andres tid

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 2/16/2020 at 3:15 AM:

I have also tried her blow and am not impressed, had agreed blow with neck pinch and slug and she could not deliver at all. The blow job was ok but she couldn't deepthroat and she moved her head the times I tried if she could take it a little deep, even though the deal was for the release to be down her throat, came in her mouth where after she spit it out in the trash . Will not come again when the girl does not bother to comply with the agreement made but there must be someone who has had a better deal than me since they write that she both swallows and can deep throat, or maybe 19 cm too much to take deep in neck, I think stick to Simone in Esbjerg as she delivers the item every time.

Kim

Are you referring to this chick?

https://annoncelight.dk/showad/263357

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 6 timer siden:

If you want a really good blow with a finish in the mouth or throat then send a pb. Has a fixed sugardate that delivers the kind to ug ;-)

Is she in Jutland? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...