Hop til indhold
TheCaptain

Smukogliderlig en usleben diamant :-)

Recommended Posts

Hej folkens,

Efter rigtig lang tid på sidelinjen hvor jeg blot har læst om jeres fine beretninger og dagsdrømt mig ind i det, må det være min tur til at lave en beretning om en pige. 
 

turen går til Århus hvor jeg igennem forum har fulgt lidt med og var faldet over brugeren @Smukogliderlig , havde læst en anmeldelse af hende og syntes konceptet lød super frækt, og tanken om at hun er 100% amatør tændte mig helt vildt, så skrev pænt til hende at hvis hun skulle have lysten og tiden på et tidspunkt igen ville jeg være meget interesseret i et møde. Gik dog en del dage inde jeg fik et svar, da hun som sagt er amatør inde for faget var jeg også indforstået med at ventetiden kunne blive lang, men så skrev hun lørdag formiddag om jeg måske kunne nu her. jeg tøvede ikke et sekund og skrev hurtigt tilbage til hende at det ville jeg meget gerne. Vi fik aftalt det praktiske over Messenger her på eroguide og så sad jeg i bilen på vej mod Århus. Havde kun hørt en beskrivelse af hende, så var meget nervepirrende normal har man en ide om hvem man skal møde da man har set nogle modelbilleder, men det var ikke tilfældet her. Jeg ankom til et lejligheds kompleks i Århus og fulgte hendes instrukser, hen til den rigtige dør og så afvent at hun lige kunne se mig an, og derefter give mig etage og lejlighedsnummer ud igennem vinduet. Var en mega underlig fornemmelsen om man var “købt eller solgt” men ud af er vindue kom et ansigt jeg aldrig vil glemme, som gav mig informationen, tænkte det bare løgn! Hun var modbydelig lækker, brunt krøllet hår og et smil som kan smelte selv det koldeste hjerte! Gik op til etagen og blev taget imod hende i døren. Mit hjerte sad helt oppe i halsen, og tænker hun tænkte “hvad fejler han???” :rolleyes: men var helt mundlam over hvor satans fræk hun var og følte mig som den heldigste mand i verden.  Hun havde gjort sig klar til mødet, lidt makeup og en blid parfume og så stod hun en en fin kimono som gemte den skønnest krop indenunder. Blev guidet ind i hendes stue hvor jeg blev tilbudt noget og drikke, men var ikke specielt tørstig og havde ikke lyst til at fjerne mit blik fra hende, vi sad og snakkede lidt og tror måske hun kunne mærke jeg var lidt nervøs så hun spurgte forsigtigt om jeg ville kysse lidt? Kunne jeg slet ikke modstå! Havde ikke kunne få mine øjne fra hendes læber siden jeg trådte ind i lejligheden. Blev til nogle dejlige kys og et seriøst godt blowjob hvor min eneste tanke var at det ikke måtte stoppe! Blev en af de oplevelser man sent vil glemme og vil kunne tænke tilbage på og få et smil på læben.

tusinde tak for en dejlig oplevelse @Smukogliderlig håber vores veje krydses igen.

The Captain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukogliderlig
TheCaptain skrev, for 4 timer siden:

Hej folkens,

Efter rigtig lang tid på sidelinjen hvor jeg blot har læst om jeres fine beretninger og dagsdrømt mig ind i det, må det være min tur til at lave en beretning om en pige. 
 

turen går til Århus hvor jeg igennem forum har fulgt lidt med og var faldet over brugeren @Smukogliderlig , havde læst en anmeldelse af hende og syntes konceptet lød super frækt, og tanken om at hun er 100% amatør tændte mig helt vildt, så skrev pænt til hende at hvis hun skulle have lysten og tiden på et tidspunkt igen ville jeg være meget interesseret i et møde. Gik dog en del dage inde jeg fik et svar, da hun som sagt er amatør inde for faget var jeg også indforstået med at ventetiden kunne blive lang, men så skrev hun lørdag formiddag om jeg måske kunne nu her. jeg tøvede ikke et sekund og skrev hurtigt tilbage til hende at det ville jeg meget gerne. Vi fik aftalt det praktiske over Messenger her på eroguide og så sad jeg i bilen på vej mod Århus. Havde kun hørt en beskrivelse af hende, så var meget nervepirrende normal har man en ide om hvem man skal møde da man har set nogle modelbilleder, men det var ikke tilfældet her. Jeg ankom til et lejligheds kompleks i Århus og fulgte hendes instrukser, hen til den rigtige dør og så afvent at hun lige kunne se mig an, og derefter give mig etage og lejlighedsnummer ud igennem vinduet. Var en mega underlig fornemmelsen om man var “købt eller solgt” men ud af er vindue kom et ansigt jeg aldrig vil glemme, som gav mig informationen, tænkte det bare løgn! Hun var modbydelig lækker, brunt krøllet hår og et smil som kan smelte selv det koldeste hjerte! Gik op til etagen og blev taget imod hende i døren. Mit hjerte sad helt oppe i halsen, og tænker hun tænkte “hvad fejler han???” :rolleyes: men var helt mundlam over hvor satans fræk hun var og følte mig som den heldigste mand i verden.  Hun havde gjort sig klar til mødet, lidt makeup og en blid parfume og så stod hun en en fin kimono som gemte den skønnest krop indenunder. Blev guidet ind i hendes stue hvor jeg blev tilbudt noget og drikke, men var ikke specielt tørstig og havde ikke lyst til at fjerne mit blik fra hende, vi sad og snakkede lidt og tror måske hun kunne mærke jeg var lidt nervøs så hun spurgte forsigtigt om jeg ville kysse lidt? Kunne jeg slet ikke modstå! Havde ikke kunne få mine øjne fra hendes læber siden jeg trådte ind i lejligheden. Blev til nogle dejlige kys og et seriøst godt blowjob hvor min eneste tanke var at det ikke måtte stoppe! Blev en af de oplevelser man sent vil glemme og vil kunne tænke tilbage på og få et smil på læben.

tusinde tak for en dejlig oplevelse @Smukogliderlig håber vores veje krydses igen.

The Captain

Tak for besøget og tak for de søde ord :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, den 21.1.2020 at 11:45:

Hvor gammel er hun vs! Og hvordan er kropsbygning? 

Vel midt tyverne og almindelig af bygning. Virkelig smukt ansigt og rigtig sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smukogliderlig skrev, den 19/1/2020 at 21:18:

Tak for besøget og tak for de søde ord :wub:

Skulle du sprøjte på hendes bryster? Eller andre steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukogliderlig
nice guy skrev, den 26.1.2020 at 21:38:

Skulle du sprøjte på hendes bryster? Eller andre steder?

Da han ikke lige svarer, kan jeg lige svare på det selv :) - Ja, det er mit store turn on, at fyren kommer ud over mine bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smukogliderlig skrev, for 2 timer siden:

Da han ikke lige svarer, kan jeg lige svare på det selv :) - Ja, det er mit store turn on, at fyren kommer ud over mine bryster. 

Havde slet ikke set hans spørgsmål :P var en super fræk oplevelse :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
sergent-254 skrev, for 5 minutter siden:

link please

Gå til toppen, indlæg nummer 2. Jo, det er et link :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smukogliderlig skrev, den 29.1.2020 at 11:52:

Da han ikke lige svarer, kan jeg lige svare på det selv :) - Ja, det er mit store turn on, at fyren kommer ud over mine bryster. 

Håber og beder for at Aarhus vil dele denne gudinde Smukogliderlig med os i København :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nonito skrev, for 7 timer siden:

Håber og beder for at Aarhus vil dele denne gudinde Smukogliderlig med os i København :wub:

Hørt! Vi mangler kvinder som hende!

Smukogliderlig skrev, den 29.1.2020 at 11:52:

Da han ikke lige svarer, kan jeg lige svare på det selv :) - Ja, det er mit store turn on, at fyren kommer ud over mine bryster. 

Er du kun i Aarhus? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smukogliderlig skrev, for 7 timer siden:

Ja, jeg er desværre kun i Aarhus :) 

Godaften 

hvordan kommer man i kontakt med en kvinde som dig ?

du lyder utrolig dyb og spirituel og sensuel !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen skriver at hun kun er i Århus - Det bliver så til, at hun utrolig dyb, spirituel og sensuel ?????

Vil du ikke prøve at forklare den kobling ??? Jeg må ha misset et og andet  ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 21 timer siden:

Pigen skriver at hun kun er i Århus - Det bliver så til, at hun utrolig dyb, spirituel og sensuel ?????

Vil du ikke prøve at forklare den kobling ??? Jeg må ha misset et og andet  ? :)

Læs anmeldelserne af hende og hendes profiltekst ;-) !

basserer du alt hvad du læser på et svar generelt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke i tvivl om pigen både er det du nævner - og sikkert smuk, intelligent, fræk og meget empatisk .  Det vil jeg vurdere ud fra det jeg har læst mig til.

Har ikke mødt pigen. Så det er alene baseret på det skrevne - og læste :) 

 

Jeg forholdt mig bare til, at du ud fra den sætning du medtager er "Ja, jeg er desværre kun i Aarhus :) " finder superlativerne frem . -  Og mere er der ikke i det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joebiden
Smukogliderlig skrev, den 23.2.2020 at 16:16:

Ja, jeg er desværre kun i Aarhus :) 

Øv vil det sige at du ikke kommer til Smilets By 2.0? ( København :P)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gents

Er der nogen det ved om hun er blevet aktiv igen efter hendes uheld? Synes hun er online ret ofte, så måske der er andre der har haft bedre held end mig? 
Send gerne PB 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugarmandis skrev, for 15 timer siden:

Gents

Er der nogen det ved om hun er blevet aktiv igen efter hendes uheld? Synes hun er online ret ofte, så måske der er andre der har haft bedre held end mig? 
Send gerne PB 

ikke pt. aktiv nej. Der går vist lidt tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det ser ud til hun har lukket sin profil. Nåede desværre aldrig at opleve hende live. 
Kan vi ikke mindes hende, med nogle frække oplevelser? Som jeg forstår det var hun ret populær og lavede alt fra Gang Band til blowjob aftaler. Hun er savnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...