Hop til indhold

Håndjob til massagen

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

Er der nogen af stederne i Slagelse, som tilbyder hj til massagen. Er godt spændt op og kunne godt bruge en times massage. Kunne være guld værd hvis der lige var et ekstra krydderi på. Er det noget man skal spørge om inden, eller under - hvordan foregår det? Erfaringer modtages. 

- Skurken

Hov det kom i den forkerte tråd... jeg kan ikke lige slette det. Sorry! (Har selv anmeldt den til flytning)

Redigeret af Skurken

Skrevet

Vist nok dem alle 

Skrevet

Du kan altid spørge om der er mulighed for “ekstra” når du er der, de færreste vil tale om det i tlf./sms kun face to face.

Om du bliver spurgt afhænger af flere ting, men har du smidt al tøjet fra start af har hun sikkert duftet lønforhøjelsen.  ;)

Skrevet
Mr. Nice skrev, for 17 timer siden:

men har du smidt al tøjet fra start af har hun sikkert duftet lønforhøjelsen. 

"Duftet" er nok det rigtige ord. Husk at tage bad inden.

Skrevet

Ja det går nok ikke at komme direkte fra kulminen.

Men nøjagtig som jeg udvælger min partner efter udseende og personlighed, har GP’erne vel også deres krav for hvem de vil det forskellige med.

Skrevet

Hej igen,

Jeg har nu talt med et sted i Slagelse, hvor hj til en times almindelig massage godt kunne lade sig gøre. Det koster dog 800 kr. Er dette prisen? Jeg har ikke prøvet denne konstellation før, så jeg ved ikke om det er for meget? Hvad siger de erfarne? Man kunne jo få en halv times sex for den pris?

- Skurken

Skrevet

De 800 kr skulle så gerne være den samlede pris for en times massage (som ofte står i 500 kr) og medfølgende hj (til 300 kr) oveni.

God fornøjelse ;-)

Skrevet

Det er desværre temmelig meget standard prisen. Som du siger, man kunne få meget andetsteds for den samme pris.

Thai massage er, som det er blevet nævnt andetsteds, noget af et lotteri. For 800 får du måske et kedeligt hj af påklædt kvinde, som du ikke må røre.

Det er derfor jeg går efter steder hvor massagen er god. Det er massagen jeg kommer for. Hvis der så kan komme lidt ekstra sjov for 300, ja så er det måske ikke helt galt. Så hvis du sammenligner med en halv times sex så er spørgsmålet måske om formålet er en god gangs massage, eller om det er sex.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.