Hop til indhold
mari999

Ræv/røv

Recommended Posts

mari999 skrev, for 1 minut siden:

Smiler,,,,:D

Og dog ... russisk mafia er ikke sjovt... Bla bla... :D

Kommer fra Moskva.

Så har russisk temperament. :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 18 timer siden:

Har oplevet et par gange, hvor en mand ligger penge på bord inden s.x, og så tager han det med igen, når han skal hjem....!:mellow: WTF!!!!

Der er mange dumme folk i verden, det virker som om alle er samlet i den by hvor du holder til,  spøj til siden, nu er jeg jo ikke gp'er men jeg har besøgt en del, aldrig lad din kunde se hvor du har dine penge, få betaling først, læg dem væk når kunden skal i bad, hvis han har lagt dem og, i går igang med at dyrke sex og han tager dem igen, så har du jo hans telefon nr, så ville jeg da ringe tilbage til han og sige om han ikke glemte at betale. Eller stoppe ham på vejen du hvis du havde opdaget det endnu, det er jo en service ydelse han har købt af dig, de problemer du møder lige nu er det man kalder begynder fejl, og dem skal du tage ved lære af, det er derfor nogle gp'er er kynisk, husk værn om din indtægt, mænd kan være nogle svin, de vil gå langt for at få noget gratis fi... Hvis de fornemmer du er usikker, så er de der som hajer omkring noget blod. Pas godt på dig selv og tænk dig om, ellers holder du ikke længe i denne branche. Held og lykke

Hilsen

Zaq

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Der er mange dumme folk i verden, det virker som om alle er samlet i den by hvor du holder til,  spøj til siden, nu er jeg jo ikke gp'er men jeg har besøgt en del, aldrig lad din kunde se hvor du har dine penge, få betaling først, læg dem væk når kunden skal i bad, hvis han har lagt dem og, i går igang med at dyrke sex og han tager dem igen, så har du jo hans telefon nr, så ville jeg da ringe tilbage til han og sige om han ikke glemte at betale. Eller stoppe ham på vejen du hvis du havde opdaget det endnu, det er jo en service ydelse han har købt af dig, de problemer du møder lige nu er det man kalder begynder fejl, og dem skal du tage ved lære af, det er derfor nogle gp'er er kynisk, husk værn om din indtægt, mænd kan være nogle svin, de vil gå langt for at få noget gratis fi... Hvis de fornemmer du er usikker, så er de der som hajer omkring noget blod. Pas godt på dig selv og tænk dig om, ellers holder du ikke længe i denne branche. Held og lykke

Hilsen

Zaq

Tak Zaq

Det er så rigtigt som du beskriver.

Kh Mari

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 2 timer siden:

Kommer fra Moskva.

Så har russisk temperament. :P

hvor længe har du været i danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med Zag.... Gem pengene af vejen, når han er i bad, eller rend lige ud med dem, når I har aftalt, hvad der skal ske. 

Hvorfor er der ingen link til annonce på din profil herinde? Der skyder du dig i foden <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 25 minutter siden:

Er enig med Zag.... Gem pengene af vejen, når han er i bad, eller rend lige ud med dem, når I har aftalt, hvad der skal ske. 

Hvorfor er der ingen link til annonce på din profil herinde? Der skyder du dig i foden <_<

Plejer at vælge mænd med omhu (intelligens, høflighed, respekt) og plus en dansk mand.

Angående alt det sheet her... :D aner ikke en skid! Er ny her. Og har ikke lyst at læse "regler"...

Motto: regler for at bryde dem. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 5 minutter siden:

Plejer at vælge mænd med omhu (intelligens, høflighed, respekt) og plus en dansk mand.

Angående alt det sheet her... :D aner ikke en skid! Er ny her. Og har ikke lyst at læse "regler"...

Motto: regler for at bryde dem. :P

Ehmnn... Regler? Mente bare, at hvis man... Eller jeg :P

Bliver nysgerrig på at besøge dig, så kan man... Eller jeg... Hurtigere finde ud af mere om dig.. Hvor du er m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 2 minutter siden:

Smiler...

Du skal scannes ... (det e ikke en gang joke)....

Ikke fysisk slf.. :D

 Nu har jeg læst din besked 7 gange.. Og fatter hat.. :D

Min pointe er, at give dig det råd at i indsætte link til din annonce på din profil herinde.. Hvis du altså har en annonce? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 52 minutter siden:

 Nu har jeg læst din besked 7 gange.. Og fatter hat.. :D

Min pointe er, at give dig det råd at i indsætte link til din annonce på din profil herinde.. Hvis du altså har en annonce? :rolleyes:

Har ikke annonce her.

Inkognito.dk.ru :P

Jo, på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 34 minutter siden:

som "kurtisane"

Såååå.. Hvis du indsætter link på din profil herinde på EG til din annonceligt annonce, så kan du findes hurtigt udefra din profil:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 1 time siden:

Såååå.. Hvis du indsætter link på din profil herinde på EG til din annonceligt annonce, så kan du findes hurtigt udefra din profil:-P

Smiler.. ved ikke hvordan man gør det.. :huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mari999 eller skal jeg kalde dig Nora/ Agathe hvorfor bliver du ved med at oprette dig under forskellige navne herinde?

Dit skriv er åbenlyst genkendelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boon Lott
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

Mari999 eller skal jeg kalde dig Nora/ Agathe hvorfor bliver du ved med at oprette dig under forskellige navne herinde?

Dit skriv er åbenlyst genkendelig.

@Frodige Ida det virker næsten som om det er ved at blive en besættelse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...