T.Hansen47 931 Skrevet 7. Marts, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/39754/am ... g-og-omegn Jeg har haft den udsøgte fornøjelse at møde denne pige idag:) Hun er absolut værd at gi en chance, hun er faktisk supersød:) Hun er rigtig typisk indisk, på den smukke måde, så hvis man kan li piger derfra er hun en man bør opleve på nært hold:) Ville gerne give en mere detaljeret beskrivelse, men har lovet at lade være....oplev hende selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 7. Marts, 2013 Hun er måske fra Bollewood? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 7. Marts, 2013 Ja, ærgerligt der ikke er billeder med Tak for hintet. Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 7. Marts, 2013 Hej Hansen ved du om hun er samme sted som alle de piger fra Århus benytter når de tager et smut til Svendborg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pillefinger 6 Skrevet 8. Marts, 2013 Hej Hansen ved du om hun er samme sted som alle de piger fra Århus benytter når de tager et smut til Svendborg ? Caspar den lange Min fornemmelse fortæller mig det er en selvstændig pige, for så vidt jeg kan se så har de ingen piger fra Indien af i Århus. Men det er kun en svag fornemmelse ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. Marts, 2013 Caspar den lange Min fornemmelse fortæller mig det er en selvstændig pige, for så vidt jeg kan se så har de ingen piger fra Indien af i Århus. Men det er kun en svag fornemmelse Samme hus, ja, mit hus faktisk. Arbejdet med pigerne fra Århus er afsluttet. Jeg inviterer kun frie uafhængige piger hertil fremover.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 8. Marts, 2013 Så var det da en fin lille reklame du fik lagt ind . Men det er så dig at Maja og de andre Aarhus piger har lejet hus ved ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. Marts, 2013 Ja. Jeg har ladet dem bruge mit hus i forsøget på at lokke lidt søde piger til sydfyn, til alles glæde. Det gik ikke helt som forventet, så jeg har lagt stilen om. Ingen piger på % her. Kun uafhængige. De låner bare et sted at være. Håber ikke jeg generer nogen ved dette initiativ:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 8. Marts, 2013 Hej det generer ikke mig noget måde ...syntes da det er fint....hvorfor ikke Aarhus pigerne mere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. Marts, 2013 Fordi de har en fyr med der styrer tingene, og det gider jeg ikke ha i mit hjem, her er det kun mig der er kaptajn:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 8. Marts, 2013 tænkte nok det var sådan noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 68 Skrevet 8. Marts, 2013 Og du låner dem dit hus helt gratis:) Mmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. Marts, 2013 Og du låner dem dit hus helt gratis:) Mmmmm Penge er ikke alt.....hvis man er sød ved mig kan man komme langt her som pige:P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 8. Marts, 2013 Lyder spændende -- hvor længe er hun der i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. Marts, 2013 Lyder spændende -- hvor længe er hun der i dag? Et par timer endnu. Du må maile til hende. Jeg arbejder ikke for hende.... Vil og må nok heller ikke bruge dette forum til andet end at fortælle hun er sød...... Samtalen kørte bare hurtigt af sporet:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pillefinger 6 Skrevet 8. Marts, 2013 Et par timer endnu. Du må maile til hende. Jeg arbejder ikke for hende.... Vil og må nok heller ikke bruge dette forum til andet end at fortælle hun er sød...... Samtalen kørte bare hurtigt af sporet:) Jeg synes det er helt i orden du låner dit sted ud til uafhængige piger. Bare det hun føler sig tryg hos dig betyder væsentlig meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 9. Marts, 2013 Penge er ikke alt.....hvis man er sød ved mig kan man komme langt her som pige:P :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 9. Marts, 2013 Jo, der er en ny pige på besøg mandag, hold selv øje med annoncelight osv:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungetøsser 2 Skrevet 10. Marts, 2013 Fordi de har en fyr med der styrer tingene, og det gider jeg ikke ha i mit hjem, her er det kun mig der er kaptajn:) Kommer der andre piger hos dig mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 10. Marts, 2013 Rigtig ked af at denne tråd har udviklet sig til noget der ligner reklame:( Jeg vil løbene invitere forskellige piger herned, om de kommer flere gange kommer an på deres oplevelser her... Og jeg flytter snart, stedet er ikke 100% velegnet nu det bliver lyst udenfor.... Skulle folk ha flere spørgsmål, så send dem venligst som privat post.. jeg vil ikke misbruge forummet, og svarer ikke her mere, håber i forstår:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
somerandomguy 1 Skrevet 11. Marts, 2013 Det var da dejligt at hører du ikke arbejder sammen med dem fra aarhus. Aldrig har jeg oplevet en dårligere service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 6. Juni, 2013 Lad os lige få denne tråd tilbage til det den drejer sig om:) https://annoncelight.dk/annonce/54316/am ... g-og-omegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg