Hop til indhold
mari999

forelsket

Recommended Posts

mari999 skrev, for 5 minutter siden:

At være forelsket i sin stamkunde og komme sammen med ham, selvom "arbejder" stadigvæk...

Er det forkert...?:huh:

Mari

Overhovedet ikke det er da helt okay.

Har selv været kæreste med gp 2 gange:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Spørgsmålet om, hvad der er rigtigt og forkert, er en filosofisk diskussion et eller andet sted. Der er rigtig meget der spiller ind, normer, værdier, kultur, samfund og religion har alle en stor betydning, på hvad mennesker ser som “rigtige” og “forkerte” men hvis vi skal være 100% objektive og dømme ud fra den personligefrihed som vi er så glad for her i Danmark, så er det ikke forkert at arbejde som gp og have en kæreste på samme tid. Det er din krop og ingen andres, så længe du ikke gør skade på andre, kan du gøre hvad du vil med din krop. Jeg kan ikke komme med nogle rationelle argumenter for, hvorfor det skulle være forkert at arbejde som gp. 
 

Alle de argumenter jeg har hørt, om hvorfor det skulle været forkert, har været baseret på div følelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 21 minutter siden:

At være forelsket i sin stamkunde og komme sammen med ham, selvom "arbejder" stadigvæk...

Er det forkert...?:huh:

Mari

Det er da dejligt, jeg har selv været der flere gange, i starten var jeg rigtig nysgerrig på hvad min nye kæreste havde lavet på jobbet,

Det tændte mig en del.

Og på et tidspunkt punkt, blev det for meget og jeg begyndte at blive jaloux, også gik det i stykker, hvad vil jeg så med den erfaring.

Lad nu være med at fortælle om din arbejdsdag, i starten er det spændende for din kæreste, men det bliver for meget. Jeg håber at du kan tage ved lære af min erfaring.

Held og lykke

Husk at nyd hinanden.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 13 minutter siden:

 

det er ligesom at være utro...

 

Nej ikke hvis i er enlig om det, men gør du det bag han ryg, siger du er stoppet og så arbejde vidre er du ham utro 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 3 minutter siden:

Det er da dejligt, jeg har selv været der flere gange, i starten var jeg rigtig nysgerrig på hvad min nye kæreste havde lavet på jobbet,

Det tændte mig en del.

Og på et tidspunkt punkt, blev det for meget og jeg begyndte at blive jaloux, også gik det i stykker, hvad vil jeg så med den erfaring.

Lad nu være med at fortælle om din arbejdsdag, i starten er det spændende for din kæreste, men det bliver for meget. Jeg håber at du kan tage ved lære af min erfaring.

Held og lykke

Husk at nyd hinanden.

Hilsen

Zaq

Tak Zaq

Og er slf ked af at høre at ikke blev sammen.

Kan også mærke at han er pisse jaloux nu.

Det er bare svært at forstå hvad en mand tænker om en kvinde som er "l...er" og alligevel skaber et forhold, ikke?

Men har været kun 2-3 måneder i den "branche" :rolleyes:

God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 2 minutter siden:

Nej ikke hvis i er enlig om det, men gør du det bag han ryg, siger du er stoppet og så arbejde vidre er du ham utro 

Jep...

Det jeg gør faktisk.

Men stopper snart

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 7 minutter siden:

Tak Zaq

Og er slf ked af at høre at ikke blev sammen.

Kan også mærke at han er pisse jaloux nu.

Det er bare svært at forstå hvad en mand tænker om en kvinde som er "l...er" og alligevel skaber et forhold, ikke?

Men har været kun 2-3 måneder i den "branche" :rolleyes:

God aften. 

Så er det store spørgsmål, hvad er mest vigtigt for dig, at være i et forhold eller tjene gode penge, det kan jeg ikke svare på, da jeg ikke kender dig. Der er mange faktorer der spiller ind, men tag at snak med ham om det.

Hvad kan du miste ?

Det vigtigste er at du passer på dig selv.

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 4 minutter siden:

Meget meget svært spørgsmål!!! :rolleyes:

Svar: ingen af delener.. :D

Pas på dig selv, hvis han er synlig jaloux så er der måske ikke så meget at hente, da han udemærket vidste hvad han gik indtil, inden i begynde at ses.

Tag at snak med ham, det kommer nok til at gøre ondt, men det er bedre i starten end efter et års tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

@mari999

hvad der føles forkert for en, føles ikke nødvendigvis forkert for en anden :) 

jeg synes du skal lytte til “dit hjerte”. Hvis du føler at du er ham utro, og får dårlig samvittighed, så synes jeg du skal stoppe med at arbejde, ihvertfald for en tid, for det stikker jo til noget inden i dig.

andre møder nok arbejdet med en anden indstilling, og kan derfor godt køre med kæreste og arbejde uden at blive tynget af dårlig samvittighed

men der er vi altså alle forskellige, og det betyder ikke at du skal kunne det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keitel
mari999 skrev, 1 time siden:

At være forelsket i sin stamkunde og komme sammen med ham, selvom "arbejder" stadigvæk...

Er det forkert...?:huh:

Mari

absolut ikke,go for it.jeg har været kæreste med 2 glædespiger,begge lange forhold.han ved hvad han går ind til det gør du også.men skulle han blive modbydelig eller jealous så stop omgående.tænk på dig selv.håber du får en dejlig kæreste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for mange år tilbage, sammen med en gp som kæreste og hun sagde til mig at de fyre hun var sammen med, var kun for pengenes skyld og intet andet.

Men det var skide frækt og sidde på den anden side og høre hvordan de kneppede højlydt. Indtil hun var færdig og kom ind og sagde det var lige de 1500 kr og han var ikke det værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
keitel skrev, for 20 minutter siden:

absolut ikke,go for it.jeg har været kæreste med 2 glædespiger,begge lange forhold.han ved hvad han går ind til det gør du også.men skulle han blive modbydelig eller jealous så stop omgående.tænk på dig selv.håber du får en dejlig kæreste

Tak søde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
mari999 skrev, for 1 time siden:

At være forelsket i sin stamkunde og komme sammen med ham, selvom "arbejder" stadigvæk...

Er det forkert...?:huh:

Mari

Hvis han ved hvad han går ind til så nej, gu er du ej utro det er dit arbejde og ikke en skid andet. 

Om det er holdbart i længden med dit arbejde er en anden sag, ment på den måde at han skal være klar til at "forsørge" dig indtil du finder et mere normalt job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
mari999 skrev, for 2 timer siden:

At være forelsket i sin stamkunde og komme sammen med ham, selvom "arbejder" stadigvæk...

Er det forkert...?:huh:

Mari

Jeg  er  forvirret på  et  højere plan. 

Du  har  en  stamkunde som  du  er  blevet  forelsket  i  og  er  blevet  kæreste med 

 Du  har  været  i  branchen  i  2-3 mdr.  

Hvor  meget  stamkunde har  han  nået  at  være  når  du  ikke  har  været  aktiv  i længere  tid? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Jeg  er  forvirret på  et  højere plan. 

Du  har  en  stamkunde som  du  er  blevet  forelsket  i  og  er  blevet  kæreste med 

 Du  har  været  i  branchen  i  2-3 mdr.  

Hvor  meget  stamkunde har  han  nået  at  være  når  du  ikke  har  været  aktiv  i længere  tid? 

Jeg sad og tænkte nøjagtigt det samme :D 

Kan være han er kommet hver dag i 2 mdr ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Jeg  er  forvirret på  et  højere plan. 

Du  har  en  stamkunde som  du  er  blevet  forelsket  i  og  er  blevet  kæreste med 

 Du  har  været  i  branchen  i  2-3 mdr.  

Hvor  meget  stamkunde har  han  nået  at  være  når  du  ikke  har  været  aktiv  i længere  tid? 

Og ud af det udspringer et helt nyt spørgsmål, hvornår bliver man stamkunde?

Ved andet besøg, eller skal vi op på 3 eller 5 besøg inden man kommer i den kategori. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er der ikke noget forkert i, at indlede eller være kæreste med en gæst.  Det er som regel ikke helt ukompliceret, men hvis begge parter er "stærke" og kan håndtere diverse følelsesmæssige udfordringer kan det sagtens fungere til begges tilfredshed.

Jeg har så læst alle de små kommentarer du har givet i tråden.  Jeg har ligeledes læst hvad du har skrevet i andre tråde og set din annonce.   Umiddelbart tænker jeg, at dit koncept, måske kan skabe unødige konflikter.  Det virker også på mig som om,  du skjuler at du stadig er aktiv.  Manden er tilsyneladende jaloux eller også kniber det måske lidt for jer begge at være 100% ærlige og afstemme nogle regler/rammer.   Hvis du ikke er 100% ærlig omkring at du stadig er aktiv og hvad du tilbyder, kan jeg godt forstå, at du kan få en følelse af at du er utro.

Du er ny i branchen og bør nok bruge lidt tid på at tænke lidt dybere over om det som GP giver dig udover penge (altså de behov der opfyldes. Det kan være spænding osv) rent faktisk kan dækkes af din kæreste.  Hvis ikke er det nok et dårlig idé at stoppe.  Om alle omstændigheder bør i nok tale noget mere sammen, og være 100% ærlige og har man ikke tilsvarende 100% tillid til hinanden bliver det der skulle være skønt bare hurtigt til et "helvede" for jer begge.

Håber du kan bruge det til noget

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gil3tte skrev, for 2 minutter siden:

Og ud af det udspringer et helt nyt spørgsmål, hvornår bliver man stamkunde?

Ved andet besøg, eller skal vi op på 3 eller 5 besøg inden man kommer i den kategori. 

Regelmæssige  besøg  over  en  længere  periode. Fx.  1 besøg  hver  måned  over en periode på   6 mdr  vil  jeg  betegne  som  stamkunde.

Jeg  bryder  mig  ikke  om  ordet  stamkunde - måske  derfor  jeg  aldrig  har  haft  en stamkunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...