Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kim Petersen
nybegynder11 skrev, den 29.1.2020 at 22:55:

Efter alle de gode anbefalinger var jeg på besøg ved Tina igår. Og jeg er ikke helt oppe og ringe over oplevelsen.

Mit indspark til dette:

Jeg har foreløbig kun besøgt Tina 7 gange. Jeg skriver "kun" fordi det vil blive til mange flere gange, som vil blive ved lige så længe som jeg får lov til at blive ved med at besøge den fuldkommen pragtfulde Tina. Jeg har ikke en eneste gang været ude for, at Tina ikke levede helt op til alt hvad jeg kunne ønske mig. Det er et knaldtilbud at man kan besøge så vidunderlig en kvinde som Tina for den yderst rimelige pris som hun forlanger.

Hvis man sammenligner pris og kvalitet, så er Tina helt i top.

Men hvis man ser bort fra prisen og kun går efter kvalitet, så er Tina stadig helt i top! Mange piger som tager over 50% mere for et besøg end Tina gør, giver ikke nær så god en oplevelse som den man får igen og igen hos Tina :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Kim Petersen skrev, for 7 timer siden:

Mit indspark til dette

Hvorfor ikke bare acceptere st @nybegynder11 har haft en oplevelse der ikke er på højde med dine f.eks, og mange andres. 
Du har jo anmeldt hende før, og jeg tror ikke hun behøver et 7-mands orkester til at rette op på et medlem, som måske bare ikke ramte dagen. -Uanset hvis “skyld” det var. 
God dag. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 16 timer siden:

Kan du godt bare sådan uden videre antage det?

Det er decideret dumt at antyde at når en af ens favoritter får en flad, anmeldelse så må det være kunden, der noget galt med. Lige så dumt som hvis det kun kan være pigen den er gal med.

Nogle gange er tingene bare helt simple, og den ene eller den anden er ikke lige i hopla fra begyndelsen og så går samspillet måske bare lidt nedad i stedet for opad uden det egentlig er nogens "skyld".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iceman skrev, den 31.1.2020 at 21:31:

Ser frem til en anmeldelse af Lisa

Ja, jeg er også interesseret i at høre om Lisa. Er der ikke nogen af jer brødre der har været på besøg? Hun ser fræk ud på billederne. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt sen opdatering af denne tråd fra min side. Jeg besøgte Tina sådan cirka samtidigt som @nybegynder11 og havde en lignende oplevelse. Ikke decideret dårligt, men ret uengageret og slet ikke på niveau med tidligere anmeldelser. Jeg gætter på at Tina havde nogle mindre gode dage deromkring - det var bare mit uheld at jeg kiggede forbi dér....

Redigeret af DirkDiggler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tina er voldsom populær og det kan jeg godt forstå, for hun er virkelig engageret på et niveau jeg aldrig har oplevet på en thai klinik. 

Hendes massage er hård og dybdegående og det går ud over hendes fysik, da hun simpelthen er slidt. 

Hun prøver at passe på sig selv men siger selv at hun har ondt i fingrene og så kan jeg ærlig talt godt forstå at hun virker mindre oplagt engang imellem.

Jeg håber hun finder balancen og holder mange år endnu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...