Hop til indhold
DJX

BlackAngel - Holstebro - JATAK

Recommended Posts

Annoncen - https://annoncelight.dk/showad/278026
Alder, højde, kilo og billeder passer meget godt
Det er uden tvivl hende på billederne.

Er lige kommet derfra ovenpå en lækker stund med den petite og meget slanke Black Angel.
Fik hvad jeg bestilte og leveret med nærvær og god øjenkontakt. Hun taler ok engelsk og er sød og venlig.
Frækt blowjob med hende på knæ og diverse stillinger. Helt perfekt.

Stedet er langt fra diskret og det lille bollerum er absolut ikke noget at skrive hjem om i forhold til møblement og indtryk.
Men der er en god, dog larmende, seng der kan hygges på.
Kunne godt ønske at der var lagener på, som så blev skiftet mellem hver gæst.
Badefaciliteterne er ok.
Og så skal de lige huske at tilføje på deres annoncer at CoB koster ekstra - 200kr for afslutning på kroppen- samme som MF.

Pigen 10/10
Sexen 10/10
Stedet 6/10
Prisen 10/10 - 1000 kr for 45 med SF, CoB/MF

Skal absolut besøge hende igen, sikke en fantastisk røv.

Fik også hilst på den anden pige Diana - https://annoncelight.dk/showad/281646
Billederne stemmer fint overens med hvem man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 7 timer siden:

Skal absolut besøge hende igen, sikke en fantastisk røv.

God anmeldelse og meget enig. Hun er absolut 10 point ud af 10 på udseende og service (sex).

Der ligger mange gode anmeldelserne af hende fra Esbjerg Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har dælme læst meget godt om hende nu. Planlægger et snarlig besøg. Hvor petit er petit. Har du/i et kvalificeret gæt på højde drøjde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Derfor skrev, for 2 timer siden:

Har dælme læst meget godt om hende nu. Planlægger et snarlig besøg. Hvor petit er petit. Har du/i et kvalificeret gæt på højde drøjde? 

Ca 160 vil jeg mene og vel 40-45 kg. Hun er virkelig hvad man forbinder med en petite babe i mine øjne. Desuden ret så fast i kødet - som man siger. Jo hun kan skam godt være sig selv bekendt. 
Så afsted med dig - Kan kun give mine bedste broder anbefalinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den 14/1/2020 at 12:52:

Annoncen - https://annoncelight.dk/showad/278026
Alder, højde, kilo og billeder passer meget godt
Det er uden tvivl hende på billederne.

Er lige kommet derfra ovenpå en lækker stund med den petite og meget slanke Black Angel.
Fik hvad jeg bestilte og leveret med nærvær og god øjenkontakt. Hun taler ok engelsk og er sød og venlig.
Frækt blowjob med hende på knæ og diverse stillinger. Helt perfekt.

Stedet er langt fra diskret og det lille bollerum er absolut ikke noget at skrive hjem om i forhold til møblement og indtryk.
Men der er en god, dog larmende, seng der kan hygges på.
Kunne godt ønske at der var lagener på, som så blev skiftet mellem hver gæst.
Badefaciliteterne er ok.
Og så skal de lige huske at tilføje på deres annoncer at CoB koster ekstra - 200kr for afslutning på kroppen- samme som MF.

Pigen 10/10
Sexen 10/10
Stedet 6/10
Prisen 10/10 - 1000 kr for 45 med SF, CoB/MF

Skal absolut besøge hende igen, sikke en fantastisk røv.

Fik også hilst på den anden pige Diana - https://annoncelight.dk/showad/281646
Billederne stemmer fint overens med hvem man møder.

Hvad er langt fra diskret? Midt i gågaden eller hvordan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Derfor skrev, for 3 timer siden:

Hvad er langt fra diskret? Midt i gågaden eller hvordan? 

Dør lige ud til fortorvet på godt trafikkeret vej, såvel biler som fodgængere.
Men er man ikke  kendt i byen, så er det igen problem.

Redigeret af DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 11 timer siden:

Dør lige ud til fortorvet på godt trafikkeret vej, såvel biler som fodgængere.
Men er man ikke  kendt i byen, så er det igen problem.

Tog afsted i går aftes.

fantastisk pigebarn og er fuldstændig enig i de ting du skriver and Then some. 

Mere petit end billederne antyder og ufattelig charmerende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg var der så mandag eftermiddag - med en smule ridser i lakken til følge:

Hun er ganske rigtig fantastisk indlevende, aktiv, fræk osv osv.. 

Og lad mig endelig ile med at rose hendes velkomst: Jeg blev nærmest hevet indenfor døren og fik straks et kys og straks efter endnu et. Dem delte hun i øvrigt gavmildt ud af under hele besøget.

Men en time blev nu til 45 minutter ialt, og hun var ikke med i badet bagefter. Hun var heller ikke klar, da jeg kom til aftalt tid. Hun var faldet i søvn, fortalte hun. Ja, ja søndag aften havde måske været travl. Hvem ved?

Det til trods kommer jeg nu nok igen. Der skal være plads til små udfald. Værre er det jo heller ikke.

PS. Hendes personlighed og hendes krop trækker det hele betydeligt OP. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, 1 time siden:

Ja tak. Ja tak.  Ser desværre ud til hun er groet fast deroppe i Holstebro.  Hun er savnet her I Odense:unsure:

Jeg er ikke så skuffet, at jeg afgiver hende frivilligt.

Jeg fik ikke prøvet bagdøren... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 18 timer siden:

Jeg fik ikke prøvet bagdøren... 

Det har jeg så gjort, og kan kun sige, at alle indgange er godkendte:)

 

Hun stopper i Holstebro 6 februar og vender senere tilbage til Esbjerg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 16 timer siden:

Det har jeg så gjort, og kan kun sige, at alle indgange er godkendte:)

 

Hun stopper i Holstebro 6 februar og vender senere tilbage til Esbjerg...

Ja så er man da nød til at skal afsted igen, inden D 6 februar . Hun er skøn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været forbi.

Hun er helt igennem dejlig, hun giver og tager imod så det er en fryd. Man føler at man ligger med en kæreste.

kan kun bekræfte de positive anmeldelser.

eneste minus er ventetiden foran hoveddøren ud til den befærdede gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den 14.1.2020 at 12:52:

Annoncen - https://annoncelight.dk/showad/278026
Alder, højde, kilo og billeder passer meget godt
Det er uden tvivl hende på billederne.

Er lige kommet derfra ovenpå en lækker stund med den petita og meget slanke Black Angel.
Fik hvad jeg bestilte og leveret med nærvær og god øjenkontakt. Hun taler ok engelsk og er sød og venlig.
Frækt blowjob med hende på knæ og diverse stillinger. Helt perfekt.

Stedet er langt fra diskret og det lille bollerum er absolut ikke noget at skrive hjem om i forhold til møblement og indtryk.
Men der er en god, dog larmende, seng der kan hygges på.
Kunne godt ønske at der var lagener på, som så blev skiftet mellem hver gæst.
Badefaciliteterne er ok.
Og så skal de lige huske at tilføje på deres annoncer at CoB koster ekstra - 200kr for afslutning på kroppen- samme som MF.

Pigen 10/10
Sexen 10/10
Stedet 6/10
Prisen 10/10 - 1000 kr for 45 med SF, CoB/MF

Skal absolut besøge hende igen, sikke en fantastisk røv.

Fik også hilst på den anden pige Diana - https://annoncelight.dk/showad/281646
Billederne stemmer fint overens med hvem man møder.

Så var jeg lige en tur i Holstebro fik også prøvet den meget omtalte Angel. Hold nu kæft hun er flot, lille, og sød, bestemt en 10er.  jeg så også den anden pige, kan ikke forstå hun får mange kunder, når de for øje på Melinda. Melinda komme i min top 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Guys

Jeg var forbi Melinda i dag og må sige at hun gør det super godt.

Lækker lækker krop, med en fast og fræk lille parisernumse og hun er sød og imødekommende.

havde booket 45 min. Fik som aftalt alm. blow, - spurgte til om hun ikke kunne prøve at deepthroate mig.

hun tøvede lidt men kastede sig så ud i det og efter 3 -4 forsøg var hun meget tæt på at få min pik helt ned til roden.

(jeg er bestemt ikke strørrelse monster -  men måler ca. 17 cm og ok tyk) 

det kostede så lige en lille hostepause og hun måtte gå ud for pudse næsen ;-)

Men hun kom straks tilbage gav det nogle gode yderligere forsøg....

så over en fantastisk 69'er - hvor hun "went to work" i den ene ende og jeg måtte slikke hvor jeg havde lyst i den anden,

så både hendes fisse og hendes bagerste stramme hul fik en lickie-lickie....

på med kondom. og lidt missionær i hendes stramme fisse, skønt. 

Så kom vi endelig til det der skulle være finalen. Stramt Anal... - just got to love it.

først forsigtigt i missionær, anklerne op til hovedet, hvorefter hun så forsigtigt lirkede mig ind lidt efter lidt, indtil jeg var godt i bund.

dejlig stramt og lækkert ;-)

Så vende rundt og doggistyle, stadig i hendes lækre stramme røv. 

igen forsigtigt ind og lidt slow start, men lige som vi var godt igang, stoppede hun og ville gerne

"back in pussy" - så af med gummi på med nyt og igang der igen. 

Så blev der ellers reddet igennem i et stykke tid - jeg kom godt op at svede, men var ikke helt færdig med at have mega lyst til 

at se min pik køre i bund i den lille stramme røv, så nu var det min tur til at stoppe op og spørge om vi ikke ku prøve igen

med doggystyle og lidt slow og forsigtigt?

det var hun med på, så igang i det stramme hul igen, dog langsomt og ikke helt så dybt - bad hun om. 

så jeg var meget forsigtig med hende, hun begyndte så selv at bolle mig hårdere og hårdere og hurtigere og hurtigere

og nogle dybe støn kom der også fra hende, super dejligt.

Vi stoppede efter lidt tid og vendte tilbage til en 69'er efter at hun lige havde tørret både hende og mig af med et par klude.

det gik i ret hurtigt tempo med godt med sug i den lille mund, mens jeg slikkede hende og fik nogle gode støn retur.

Det var mere end jeg ku' holde til vi var nået til "le Grande Finale" og jeg nåede lige at advare hende et splitsekund inden jeg kom, så jeg sprøjtede i hendes hænder og ikke ned i hendes hals.  

Wow..! det var sgu det bedste jeg har prøvet længe, super go' og intens sex

Fik et lille hurtigt brusebad og en lille hyggesnak med hende, jeg skal til et smut til Budapest i næste måned og fik lige et hint til lidt godt mad dernede, hun er sgu sød....

Ærgerligt hun skal til Esbjerg ( vær go'e ved hende dernede )    hun sagde at hun dog kommer til Holstebronx til marts igen.....

såååå måske man skulle forbi igen......?   

det ku' meget godt tænkes.

     

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Melinda \ Black Angel her til morgen I HOLSTEBRO. Jeps hun er heldigvis tilbage  

Anden gang jeg besøger hende. Denne gang købte jeg 45 min med mulighed for at forlænge. Efter 45 min var dee ikke mere i mig. 

Hun er i absolut topklasse. Lækker krop og helt fantastisk i sengen. Hun er med på lidt rollespil og hun tilbyder anal. Hun leverer et godt, dybt og vådt blow job. Og hun er sensuel og forstår at tirre på den dejlige måde. Du er i centrum. Hun skynder ikke på dig og det behøver hun heller ikke, for det går helt af sig selv. Du skal nok blive færdig  ;)

Jeg kan kun anbefale Melinda og tænker allerede på hvornår jeg kan snige mig afsted til hende igen. Lad være med at være for nærig med tiden. Køb min 30 min og nyd det. Billederne i annoncen passer. Synes dog hun er mere lækker i virkeligheden. Fantastisk røv. Fast og rund og indbydende. Fik du ikke købt anal, vil du stirre på den røv og tænke pokkers.

https://annoncelight.dk/showad/278026

Stedet er fint. Døren er ud til en lidt befærtet gade, men det er nemt at parkere diskret i området og gå der hen. Hun venter ved døren og du kan smutte lige ind. Der er heldigvis mulighed for at tænde lys, så du kan nyde synet af hende under legen. En fejl de fleste andre steder.

God fornøjelse. 

NB: Hun kysser ikke pt. pga Corona. Det er ellers nogle dejlige kys og dem savnede jeg i dag. Måske næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 8 timer siden:

Dejligt hun er tilbage, troede ellers grænserne var lukkede.:huh:

Håber ikke hun gror fast der oppe i Holstebro, vi savner hende på Fyn:)

Hun har vel for pokker et "anerkendelsesværdigt formål" med at komme her. :razz: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hopper lige med på vognen...eller hvad man nu siger.

Jeg have fornøjelsen af at være sammen med Melinda i sidste uge i Holstebro. Jeg har mødt hende før, i en trekant sammen med en anden, og dengang stjal hun hele billedet hos mig, så jeg måtte prøve hende på tomandshånd.

Hun er en dejlig, nærværende og glad pige, som kun kan anbefales til en gf-oplevelse. Hun er smuk og spændstig, men endnu vigtigere er hun sød og imødekommende.

Jeg havde bestilt en time hos hende med ekstra ydelser. Jeg holdt godt nok ikke hele timen, men så var der bare god tid til at slappe af og hygge os sammen bagefter. Pengene var godt givet ud, uanset :)

Hun kan kun anbefales, og jeg kan forestille mig jeg snart slår et smut forbi igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes yes yes

Har savnet hende siden hun var i Esbjerg. Nu er hun så i Holsted en uge. Tak for det

Skyndte mig at få en tid og det blev så i dag.

Står du og kikker over hækken efter naboens datter Og drømmer om at have sex med hende så er hun  her. Hun er smuk, indfølende og et meget varmt menneske.

Blev genkendt og modtaget med hendes dejlige smil. Efter lidt snak så røg tøjet og vi “faldt” om i sengen. Desværre ingen kys, hun kysse ellers rigtig godt. Men nok en god ide for hende i disse corona tider.

Jeg nød hvert sekund. Elsker hendes bryster som ikke er blæst op med silikone. Hun har en fantastisk røv. Og ikke at forglemme en dejlig Kusse som samtidig smagte godt.

Håber jeg når en tur mere inden hun igen tager til Holstebro

Tak Melinda for din måde at være på.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...