Hop til indhold
Guest Gil3tte

Ekstra "ydelse"?

Recommended Posts

Liv skrev, for 5 minutter siden:

Det koncept har jeg forsøgt at indføre, men mine gæster har haft meget svært ved at forstå, at støvsugning er en naturlig del af en kæresteoplevelse, så jeg har måttet pille det af plakaten igen ;) Heldigvis kan man så få slaver til den slags, hvis bare man håner dem imens :D 

Uha nu bliver du  advanceret, høre det under hård dominans

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Det koncept har jeg forsøgt at indføre, men mine gæster har haft meget svært ved at forstå, at støvsugning er en naturlig del af en kæresteoplevelse, så jeg har måttet pille det af plakaten igen ;) Heldigvis kan man så få slaver til den slags, hvis bare man håner dem imens :D 

Måske hvis du skruer prisen lidt ned, feks for sølle 50 kr så får man lov til at gå ud med skraldet...

Bortset fra det, så ville jeg da klart foretrække at man betalte for tiden og så må man gøre det man ville, altså kun ydelser som pigen leverer selvfølgelig. 

Lidt ligesom Djurs sommerland når entréen er betalt så er alle forlystelser til fri afbenyttelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 3 timer siden:

Bortset fra det, så ville jeg da klart foretrække at man betalte for tiden og så må man gøre det man ville, altså kun ydelser som pigen leverer selvfølgelig. 

Men er det ikke sådan de fleste piger gør? Pris på cocktail, halve og hele timer indenfor de blide former og evt. tillæg for anal. Og så enten en tillægspris eller en højere pris for avanceret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 5 timer siden:

Uha nu bliver du  advanceret, høre det under hård dominans

Jeg vil nu nærmere betegne det som en sær form for masochisme og noget jeg personligt får så rigeligt af til daglig! ;):D

Jeg har fået at vide, at det automatisk følger med det skab, jeg engang i tidernes morgen, frivilligt selv lod mig indrulle i ... :blink:;)

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 9 minutter siden:

Jeg vil nu nærmere betegne det som en sær form for masochisme og noget jeg personligt får så rigeligt af til daglig! ;):D

Jeg har fået at vide, at det automatisk følger med det skab, jeg engang i tidernes morgen, frivilligt selv lod mig indrulle i ... :blink:;)

Du er en hård hund, respekt for det.

Hvad må du slippe for i extra ?:biggrin:

Hvad hedder ydelsen ? ÆS ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 32 minutter siden:

Du er en hård hund, respekt for det.

Hvad må du slippe for i extra ?:biggrin:

Hvad hedder ydelsen ? ÆS ?

Jeg får lov til at betale ekstra, for fire portrætbilleder om året fra diverse institutioner ... <3<3<3<3 Dem ville jeg alligevel ikke være foruden! ;)

Man bliver med tiden selvfølgelig også klogere; jeg fandt ud af, hvilken spise der med et trylleslag nedsætter kvinders sexlyst med op mod 90%: Bryllupskage! :lol:

Men fire gange er det da blevet til gennem årene, plus det løse. Som slet ikke engang er så løst endda og derfor også er grunden til at jeg befinder i mig dette forum og nu og da i stilhed tager på eventyr til fremmede steder ... ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...