Hop til indhold

Ekstra "ydelse"?

Featured Replies

Skrevet
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Det koncept har jeg forsøgt at indføre, men mine gæster har haft meget svært ved at forstå, at støvsugning er en naturlig del af en kæresteoplevelse, så jeg har måttet pille det af plakaten igen ;) Heldigvis kan man så få slaver til den slags, hvis bare man håner dem imens :D 

Uha nu bliver du  advanceret, høre det under hård dominans

Redigeret af Zaq

Skrevet
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Du må kalde det lige hvad du vil, bare der indgår støvsugning - helt ud i hjørnerne ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Det koncept har jeg forsøgt at indføre, men mine gæster har haft meget svært ved at forstå, at støvsugning er en naturlig del af en kæresteoplevelse, så jeg har måttet pille det af plakaten igen ;) Heldigvis kan man så få slaver til den slags, hvis bare man håner dem imens :D 

Måske hvis du skruer prisen lidt ned, feks for sølle 50 kr så får man lov til at gå ud med skraldet...

Bortset fra det, så ville jeg da klart foretrække at man betalte for tiden og så må man gøre det man ville, altså kun ydelser som pigen leverer selvfølgelig. 

Lidt ligesom Djurs sommerland når entréen er betalt så er alle forlystelser til fri afbenyttelse.

Skrevet
Gil3tte skrev, for 3 timer siden:

Bortset fra det, så ville jeg da klart foretrække at man betalte for tiden og så må man gøre det man ville, altså kun ydelser som pigen leverer selvfølgelig. 

Men er det ikke sådan de fleste piger gør? Pris på cocktail, halve og hele timer indenfor de blide former og evt. tillæg for anal. Og så enten en tillægspris eller en højere pris for avanceret?

Skrevet
Zaq skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil nu nærmere betegne det som en sær form for masochisme og noget jeg personligt får så rigeligt af til daglig! ;):D

Jeg har fået at vide, at det automatisk følger med det skab, jeg engang i tidernes morgen, frivilligt selv lod mig indrulle i ... :blink:;)

Redigeret af Snadremanden

Skrevet
Snadremanden skrev, for 9 minutter siden:

Jeg vil nu nærmere betegne det som en sær form for masochisme og noget jeg personligt får så rigeligt af til daglig! ;):D

Jeg har fået at vide, at det automatisk følger med det skab, jeg engang i tidernes morgen, frivilligt selv lod mig indrulle i ... :blink:;)

Du er en hård hund, respekt for det.

Hvad må du slippe for i extra ?:biggrin:

Hvad hedder ydelsen ? ÆS ?

Skrevet
Zaq skrev, for 32 minutter siden:

Du er en hård hund, respekt for det.

Hvad må du slippe for i extra ?:biggrin:

Hvad hedder ydelsen ? ÆS ?

Jeg får lov til at betale ekstra, for fire portrætbilleder om året fra diverse institutioner ... <3<3<3<3 Dem ville jeg alligevel ikke være foruden! ;)

Man bliver med tiden selvfølgelig også klogere; jeg fandt ud af, hvilken spise der med et trylleslag nedsætter kvinders sexlyst med op mod 90%: Bryllupskage! :lol:

Men fire gange er det da blevet til gennem årene, plus det løse. Som slet ikke engang er så løst endda og derfor også er grunden til at jeg befinder i mig dette forum og nu og da i stilhed tager på eventyr til fremmede steder ... ^_^

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.