Hop til indhold
marcellino

Magnolie ❤️ .... igen ... smut i Randers

Recommended Posts

holtin skrev, den 2.2.2020 at 20:17:

Jeg prøvede magnolies tantra massage i fredags i Odense  og det kan helt klart anbefales. Det kan ikke beskrives hvor dygtige hun er. Det vil blive en helt Roman. Tak for en super tid sammen Magnolie.

og vil i øvrigt også besøge hende når hun rammer Esbjerg.         

Dear Holtin,

Thank you for your nice words, thank you for the great time together<3 and also for the trust you have placed in me and decided on your own initiative for the "blind" ritual. I really enjoyed spending time with you .:wub:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 43 minutter siden:

Hvordan er hun at få kontakt med.? 

Har Forsøgt at ringe hende op uden held, hvordan oplever i hende.?

Jeg skriver til hende på whats app

hun er rigtig lækker og rigtig sød
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 1 time siden:

Hvordan er hun at få kontakt med.? 

Har Forsøgt at ringe hende op uden held, hvordan oplever i hende.?

Det er et malplaceret spørgsmål (undskyld min ligefremme udtalelse)

Du spørger om dette i en tråd som er startet af Marcellino i en strøm af lækker beretning om hvor dejlig hun er ! (Det var hans andet besøg hos hende) 

Alle følgende kommentarer bekræfter yderligere det samme:D - Jeg kan kun supplere og gentage, at jeg har besøgt hende i Randers og besøget slog benene væk under mig, og hendes dampende erotiske og sensuelle kvindelighed og indlevende intimitet skabte en atmosfære som gør at jeg bare må holde øje når hun rammer en by tættere på midt og nordjylland, og besøge hende igen :wub: 

Så læs lige tråden igen makker.. Bare et godt råd herfra :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandala skrev, for 7 timer siden:

Det er et malplaceret spørgsmål (undskyld min ligefremme udtalelse)

Du spørger om dette i en tråd som er startet af Marcellino i en strøm af lækker beretning om hvor dejlig hun er ! (Det var hans andet besøg hos hende) 

Alle følgende kommentarer bekræfter yderligere det samme:D - Jeg kan kun supplere og gentage, at jeg har besøgt hende i Randers og besøget slog benene væk under mig, og hendes dampende erotiske og sensuelle kvindelighed og indlevende intimitet skabte en atmosfære som gør at jeg bare må holde øje når hun rammer en by tættere på midt og nordjylland, og besøge hende igen :wub: 

Så læs lige tråden igen makker.. Bare et godt råd herfra :P

Ja må sige du er lige frem i spyttet, du har vist ikke læst hvad jeg skrev.:-)))

godt Bull1958 kunne træde til for fortælle mig, hvordan han får kontakt når hun ikke tager telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 13 minutter siden:

Ja må sige du er lige frem i spyttet, du har vist ikke læst hvad jeg skrev.:-)))

godt Bull1958 kunne træde til for fortælle mig, hvordan han får kontakt når hun ikke tager telefonen.

Dear,

I recommend reading my advert first! I can't always take calls. My focus is 1000% on my customer, my phone is silent. A gentleman who respects me writes me a text message (I will also reply to WhatsApp as soon as I have time) with a certain desired date.;) Thanks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 1 minut siden:

Dear,

I recommend reading my advert first! I can't always take calls. My focus is 1000% on my customer, my phone is silent. A gentleman who respects me writes me a text message (I will also reply to WhatsApp as soon as I have time) with a certain desired date.;) Thanks.

Super, text you in WhatsApp..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 7 timer siden:

Hvis man vælger hendes silver 45 min til 1200, bliver man så stadig meget lykkelig og tilfreds

Vil sige 45 min er for lidt med magnolia

minimum 1 time og jeg personlig tager hele turen næste gang hun kommer til Esbjerg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 7 timer siden:

Vil sige 45 min er for lidt med magnolia

minimum 1 time og jeg personlig tager hele turen næste gang hun kommer til Esbjerg 

Jeg vil give dig helt ret. Intet under en time vil give dig alle elementer som hun påvirker dig med. Du vil ærgre dig..

Det vil være som at rejse ud til østen og tro man kan opleve dens skønhed på en forlænget weekend :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var et smut forbi Magnolie igår lørdag
i Kolding, kunne ikke vente til hun kom til Esbjerg i marts

vi havde skrevet flittigt sammen Og ringet sammen i løbet af ugen

hun er bare en så dejlig kvinde

tog den store tur

med tantra og det frække :-P

Danke für einen schönen Morgen

Magnolie :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, den 9.2.2020 at 15:40:

Jeg var et smut forbi Magnolie igår lørdag
i Kolding, kunne ikke vente til hun kom til Esbjerg i marts

vi havde skrevet flittigt sammen Og ringet sammen i løbet af ugen

hun er bare en så dejlig kvinde

tog den store tur

med tantra og det frække :-P

Danke für einen schönen Morgen

Magnolie :x

 

Dear Bulli 1958,
Thank you for the great morning and the nice words you found for me... The hours with you were wonderful <3... I look forward to seeing you again:wub:...

Del dette indlæg


Link til indlæg
holtin skrev, den 2.2.2020 at 20:17:

Jeg prøvede magnolies tantra massage i fredags i Odense  og det kan helt klart anbefales. Det kan ikke beskrives hvor dygtige hun er. Det vil blive en helt Roman. Tak for en super tid sammen Magnolie.

og vil i øvrigt også besøge hende når hun rammer Esbjerg.         

Hvor gammel er hun ca.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tabloid skrev, for 57 minutter siden:

Hvor gammel er hun ca.?

Hun er 31 og bliver 32 d 11-3 :rolleyes:

Håber du fik svar på dit spørgsmål :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 7 timer siden:

Hun er 31 og bliver 32 d 11-3 :rolleyes:

Håber du fik svar på dit spørgsmål :smile:

Hun har desværre først fødselsdag i november

skrivefejl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 10 minutter siden:

Hun har desværre først fødselsdag i november

skrivefejl 

Yes, I am a "Scorpio Girl" and have a birthday on 3 November and not on 11 March :P ...
But I think I've mixed up day and month in my profile :rolleyes:...

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 13 minutter siden:

Yes, I am a "Scorpio Girl" and have a birthday on 3 November and not on 11 March :P ...
But I think I've mixed up day and month in my profile :rolleyes:...

Doesn’t matter you look beautiful anyway :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Wow da, hvor en fantastisk tråd, og en enestående beskrivelse af hende. Hun lyder jo som en drøm.. 
Jeg vil helt sikkert se, om hun kunne have lyst til at mødes med mig, når hun er i Randers næste gang.. ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...