Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle 

Har kontakt til en lækker brasiliansk shemale som kommer til Kbh i denne uge og er her en måned. Hun bad mig høre om der var stemning for et gang bang. Hun er både aktiv og passiv med 21 cm pik;)

Det bliver i København hvor hun kommer til at være. Lad mig høre om det overhoved har interesse ?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
KøbenhavnerSnuden skrev, for 1 time siden:

Hej alle 

Har kontakt til en lækker brasiliansk shemale som kommer til Kbh i denne uge og er her en måned. Hun bad mig høre om der var stemning for et gang bang. Hun er både aktiv og passiv med 21 cm pik;)

Det bliver i København hvor hun kommer til at være. Lad mig høre om det overhoved har interesse ?:)

lyder spændende .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg skal deltage og hjælpe med at få det sat i værk. Ikke noget pimperi ha ha

Men hvis folk har interesse hvornår på dagen og en hverdag eller weekend ?

Undskyld de mange spørgsmål men har aldrig arrangeret kun deltager he he

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 5 timer siden:

Hej alle 

Har kontakt til en lækker brasiliansk shemale som kommer til Kbh i denne uge og er her en måned. Hun bad mig høre om der var stemning for et gang bang. Hun er både aktiv og passiv med 21 cm pik;)

Det bliver i København hvor hun kommer til at være. Lad mig høre om det overhoved har interesse ?:)

I might be interested as well. Do you have a link about her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DeLarge skrev, for 47 minutter siden:

I might be interested as well. Do you have a link about her?

I have to point out I will only participate and help her with small stuff. She will advertise and do booking and host. Just so you don’t think I am pimp ha ha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Tænder ikke på shemales så jeg deltager ikke og er kun til danske piger/kvinder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, 1 time siden:

A few more pics to be found on the Wiki: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=7082&lan=da 

Exciting lady - almost everything on her menu is checked :-)  

I am obviously biased regarding Danny;) but yes she is very open and in to many things . So it’s not completely wrong with most things checked ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
BlackMagic2020 skrev, for 38 minutter siden:

Tænder ikke på shemales så jeg deltager ikke og er kun til danske piger/kvinder :-)

Vigtigt viden eller ligegyldig info? 

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, for 3 timer siden:

A few more pics to be found on the Wiki:  https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=7082&lan=en 

Exciting lady - almost everything on her menu is checked :-)  

She looks very good!

 

KøbenhavnerSnuden skrev, for 4 timer siden:

I have to point out I will only participate and help her with small stuff. She will advertise and do booking and host. Just so you don't think I am pimp ha ha

Haha No worries. But may I ask how did you get in touch with her in the first place?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DeLarge skrev, for 3 minutter siden:

She looks very good!

 

Haha No worries. But may I ask how did you get in touch with her in the first place?

That’s a state secret ha ha.... but I can tell you I feel very lucky;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...