Hop til indhold
Lille-mig

TOP LISTE AF GLÆDESPIGER I AARHUS?

Recommended Posts

LarsB skrev, den 19.1.2020 at 06:31:

The worst thing that can happen, is you fall in love with a GP and run out of money :razz:

Haha! Kanske inte fall in love efter en timme men oh my god! Jag kommer aldrig glömma och allt i framtiden kommer jämföras med henne!

Jag har sett att GP i Århus kostar lite mer än i andra städer, men om man vill köpa något får man betala det begärda priset. Eller leta efter annat.

Jag var bjuden till ett business meeting i Ålborg, hade bara chansen till ett besök annars hade jag provat alla 5 på listan. Att jag blir bjuden dit igen är inte troligt.

Lille-mig skrev en fin lista som hjälpte mig iallafall. Mange tak!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaStaar skrev, den 13.1.2020 at 14:20:

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at rynke på næsen over den kommentar. 

Det er ikke prinsesse nykker at sælge en halv time for 1000? En pige burde ærlig talt selv kunne bestemme hvad prisen på hendes krop og ydelser skal være. Period!!!!

hvis hun har lyst til at tage 3000kr for 30 min, så er det noget HUN bestemmer....

for hvem er du egentlig til at sætte prisen på hende? :roll:

kan kun være helt enig.....GP alene bestemmer prisen og hvis I synes hun er for dyr - for jer - vel og mærke ja, find en billigere...

Det er jo heller ikke alle der kører mercedes vel..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, den 11.1.2020 at 00:24:

Hej

Tak for en meget spændende liste. Jeg har p.t. holdt mig til danske glædespiger. Jeg kigger selv i Århus og udbuddet af danske piger i byen er i min optik meget lille. Det ser ud til at det kun bliver værre i Århus med et mindre udbud af danske piger med et højt serviceniveau.

Der er også kun en dansk pige med på top 5 listen. Min største barriere pt. med udenlandske piger er for det første om man kan vide sig sikre på at de ikke bliver udnyttet af en fæl bagmand eller at de undskyld udtrykket ikke har samme sikkerhedsniveau med hyppige tjek hos lægen af sygdomme som danske piger. Endelig så kan der være en sprogbarriere.

Når man kigger på top 5 listen her i tråden så er det syndssygt flotte piger med gode anbefalinger og vellignende fotos. Prislejet med tillæg osv. er jo også helt på højde med de danske piger. 

Specielt synes jeg at:

NR1.https://annoncelight.dk/showad/265606 helt klart den bedste opblevelse til dato skal prøves man får hvad man ser på billederne. 

NR2. https://annoncelight.dk/showad/263605 helt klart næste lige godt som nr 1. måske mere naturligt udseende. 
 

Skal jeg bare droppe mine udokumenterede fordomme om bagmænd og at de aldrig bliver testet ved lægen og så få besøgt enten nr. 1 eller nr. 2 :-)

Hvad er jeres tanker?

Hilsen

Hans

hej hans... jeg personligt holder mig til det danske og ændre det ikke...for er blevet for tit blevet skuffet....

bare kig eks. på lunastar - sgu da en racekat af de bedre og ja måske lidt dyrere men er også overbevist om de sidste par kroner er givet godt ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den ‎27‎-‎01‎-‎2020 at 03:27:

kan kun være helt enig.....GP alene bestemmer prisen og hvis I synes hun er for dyr - for jer - vel og mærke ja, find en billigere...

Det er jo heller ikke alle der kører mercedes vel..

det var jo omkring nogen justerer prisen efter hvilken by de driver forretning fra, og Aarhus har været noget dyre end andre.. måske huslejen er højere i Aarhus end andre byer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sveman skrev, den 20.1.2020 at 19:09:

Haha! Kanske inte fall in love efter en timme men oh my god! Jag kommer aldrig glömma och allt i framtiden kommer jämföras med henne!

Jag har sett att GP i Århus kostar lite mer än i andra städer, men om man vill köpa något får man betala det begärda priset. Eller leta efter annat.

Jag var bjuden till ett business meeting i Ålborg, hade bara chansen till ett besök annars hade jag provat alla 5 på listan. Att jag blir bjuden dit igen är inte troligt.

Lille-mig skrev en fin lista som hjälpte mig iallafall. Mange tak!!

Godt at have et job hvor man kommer lidt rundt :)

Men jeg har nu tit troet jeg var forelsket, men efter en god halv time, viste det sig bare at jeg var liderlig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 27.1.2020 at 03:27:

kan kun være helt enig.....GP alene bestemmer prisen og hvis I synes hun er for dyr - for jer - vel og mærke ja, find en billigere...

Det er jo heller ikke alle der kører mercedes vel..

Citat

 

Ligesom ikke alle har lige meget at flytte med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Med marcellino, fuck da hvad det koster. Det drejer sig mere om kvaliteten og ikke kvantiteten. Finder man en pige som man har kemi med og som yder det man søger, betyder de sidste småpenge ingenting. Hvor mange gange er man ikke gået halv skuffet hjem, også er pengene da først spildt...

Og ja, udenlandske piger er desværre ved at fortrænge danske piger ud af branchen

forsat god sag til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, den ‎24‎-‎02‎-‎2020 at 16:51:

Helt enig Med marcellino, fuck da hvad det koster. Det drejer sig mere om kvaliteten og ikke kvantiteten. Finder man en pige som man har kemi med og som yder det man søger, betyder de sidste småpenge ingenting. Hvor mange gange er man ikke gået halv skuffet hjem, også er pengene da først spildt...

Og ja, udenlandske piger er desværre ved at fortrænge danske piger ud af branchen

forsat god sag til jer alle 

Betal hvad du vil, bare du ikke sløser med mine $ ;-)  Mon du har samme mening efter en tur i Herbertstraße :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...