Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Matylda igen og jeg var ikke i tvivl om, at Matylda skulle være den første søde pige, jeg skulle besøge i 2020. Jeg har besøgt hende lige siden hun første gang kom til København for 1,5 år siden.

Jeg husker tydeligt, hvordan jeg fik lavet den første aftale med hende. Jeg havde skrevet til hende dagen før, men ikke fået svar så jeg troede ikke det blev til noget. Dagen efter tjekkede jeg min mail på arbejdet og så, at hun havde svaret, at hun meget gerne ville mødes med mig. Jeg sad med et stort smørret smil, da en af mine gode kolleger kom forbi og sagde: ”Du ligner en der lige har lavet en fræk aftale”. Jeg svarede bare: ”Ja”. Og hvilken fræk aftale jeg havde fået og det er sidenhen blevet til mange frække aftaler med Matylda :P

Matylda har et flot ansigt med smukke øjne. Jeg bliver aldrig kan blive træt af at se hende i øjnene. Hun har en flot krop med nogle dejlige silikone bryster og den lækreste numse. Matylda har virkelig god øjenkontakt, er meget smilende og altid glad. Jeg føler mig så velkommen hos Matylda :P

Jeg bliver helt svag i knæene af Matylda tungekys og hendes dybe blowjob er som jeg kan lide det og kuglerne får også en kærlig behandling. GFE som jeg kan lide det :P

Jeg er genert over for søde piger, så jeg har svært ved selv at få en samtale i gang. Sådan har det aldrig været med Matylda. Hun er så let at tale med. Det gør mødet med hende meget bedre. Dejligt at hun nu ved, hvad jeg er vild med.

Vidunderligt igen at have Matylda i min favn.

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det godt at høre at du bliver glad i låget af god sex med en sød pige. Hos de piger der virkelig forstår at dele ud af det kærlige nærvær er det jo gerne sådan at man får hvad man giver. Jeg syntes titlen var lidt deja-vu, men du har vist bare været hos andre lykkebringere tidligere. Jeg er selv vild med når kemien virkelig er der, og plejer at kalde følelsen for "den lyserøde sky". Den er så dejlig at gå rundt i bagefter, specielt hvis jeg stadig har pigens duft på mig, og stadig kan mærke hendes krop i fingrene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...