Hop til indhold

Recommended Posts

Unge Luisa kom til Odense/Næsby igår og bliver i to uger. Hun er en skøn og nærværende latina med den dejligste røv og smukt ansigt (bryster er sekundært for mig, men hun har det fint med, at de røres). 

Efter kort bad tog hun mig med hen foran et stort soegl, hvor vi krammede - lækkert. Hun fattede, at mit fokus var på hendes røv, og lagde sig på alle fire, så jeg kunne røre, snuse og afklæde hendes velformede bagdel. 

Resten var super: 3 stillinger og kun kan klare/lide en stor pik. Eneste minus for mig, var at kussen ikke duftede af pige/kvinde. Pigen er sød og imødekommende, så det gik super alligevel. 

Pigen: 9/10 (som på billederne, røv og talje, sødt væsen og smukt ansigt) 

Sted: Ok og diskret nok (dog bad nede af en gang) 

https://annoncelight.dk/showad/284980 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Langesen skrev, for 26 minutter siden:

Eneste minus for mig, var at kussen ikke duftede af pige/kvinde. Pigen er sød og imødekommende, så det gik super alligevel

Ehm, hvad duftede den så af? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 17 timer siden:

Er brysterne naturlige, @Langesen? Og flotte?

De så flotte ud, men ved ikke om de er ægte. Bryster interesserer mig kun lidt. Billederne ligner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok det mest indiskrete sted i hele Odense lige op af Netto, og hvor man iøvrigt møder gud og hver mand i døren når man besøger en pige. Der er ofte flere piger på samme adresse, og kun én indgang. Men selvfølgelig hvis man kommer langvejs fra, kan det sikkert være et udemærket sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Det er nok det mest indiskrete sted i hele Odense lige op af Netto, og hvor man iøvrigt møder gud og hver mand i døren når man besøger en pige. Der er ofte flere piger på samme adresse, og kun én indgang. Men selvfølgelig hvis man kommer langvejs fra, kan det sikkert være et udemærket sted.

Tja. Du har en pointe, men de man møder i døren har jo samme ærinde som os og ja, jeg bor godt tyve km der fea. Jeg plejer at parkere lige ved huset, og der er høj hæk hele vejen rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt dejlig thaipige på, tror jeg, denne adresse. Og jeg tror ikke der er tale om et sted i form af et egentligt bordel, men et hus hvor piger kan leje værelser uden der bliver stillet spørgsmål om hvad de bruger værelset til. Derfor , tror jeg, den manglende organisering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...