Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne have oplysninger om thailandske eller asiatiske piger, der er gode til at give tunge kys som en del af behandlingen.

Er der nogen, der har gode oplevelser med dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er mange vidnesbyrd om, at Tina er god til at give tunge kys. Jeg agter at teste hendes kys næste gang jeg besøger København. Men er hun den eneste? Er det nogen, der kender til andre asiatiske piger, der også giver dybe kys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 3 timer siden:

andre asiatiske piger, der også giver dybe kys?

Ifm massage eller også bare "sex"? 

Det kommer måske lidt an på, hvad du mener med "asiatiske piger". Jeg gætter på det er østasiater du er interesseret i, og at det handler om udseende og ikke etnicitet. Så måske var det en idé at kigge på adoptanter/indvandrere? Der har i hvert fald været et par stykker på københavnske bordeller og p/d. 

Der er også gæstestjerner. Den kineser/japaner jeg mødte for en måneds tid siden nær Field's tungekyssede (måske ikke vildt dybt, men dog ikke på den der latterlige "spids, hård tunge"-måde som jeg har prøvet med flere kinesere). Men turne-piger kommer og går i sagens natur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 5 timer siden:

Ja, der er mange vidnesbyrd om, at Tina er god til at give tunge kys. Jeg agter at teste hendes kys næste gang jeg besøger København. Men er hun den eneste? Er det nogen, der kender til andre asiatiske piger, der også giver dybe kys?

"Problemet" med din forespørgsel er jo at det kan være svært for os andre at vide om kys vi har opnået hos forskellige piger har været en standardydelse eller udslag af en vis kemi opnået på dagen eller efter nogle besøg, og dermed er det svært at svare kategorisk på eller pege nogle piger ud.

Kys (i hvert fald tungekys) er for de fleste vel en noget mere intim ting end eksempelvis samleje, og jeg tror det er et godt eksempel på en ting, hvor det betaler sig at opbygge en lidt længerevarende relation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med "asiatiske piger" mener jeg piger fra Fjernøsten generelt. De kan for eksempel være fra Thailand, fra Kina eller fra Vietnam. Glædepiger fra Japan ville også være meget interessante, men jeg forstår, at de i princippet ikke findes i Danmark.

Det betyder ikke noget, om de er adopterede, indvandrere eller gennem transit i Danmark. Det betyder heller ikke noget, om de kun tilbyder b2b eller full service. Det vigtigste er, at de har et østasiatiske look, og at de er villige til at medtage tunge kys i deres tjeneste. Måske for ekstra betaling, måske ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 3 timer siden:

Kys (i hvert fald tungekys) er for de fleste vel en noget mere intim ting end eksempelvis samleje

Et godt eksempel på, at konteksten er vigtig... Vil faktisk give dig ret ud fra den givne kontekst her, men i en almindelig rundbordssamtale vil de fleste nok mene, at det er omvendt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Et godt eksempel på, at konteksten er vigtig... Vil faktisk give dig ret ud fra den givne kontekst her, men i en almindelig rundbordssamtale vil de fleste nok mene, at det er omvendt ;-)

Ja, det er selvfølgelig i relation til et besøg hos en prostitueret, hvor samleje i den forbindelse må siges at være en af kerneydelserne, men hvor dybe kys nok stadig for de fleste tilhører den mere intime privatsfære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...