Jernet 932 Skrevet 7. Januar, 2020 Hej EG. Det her er sikkert et meget mærkeligt emne, men here goes: Jeg har, som de fleste andre mænd, altid nydt bj. De senere år har jeg desværre nogle gange oplevet at GPere har kommenteret at jeg ikke smagte så godt og min faste bolleveninde har også sagt det samme. Er der noget man kan gøre, udover selvfølgelig altid vaske sig grundigt? Jeg har i en periode røget og drukket en del, samt ikke spist videre sundt. Siden årsskiftet har jeg taget mig sammen og stoppet med tobak og alkohol. Sundere mad bliver det næste. Men kan det være årsagen? Nogen der har været i samme situation? GPere må også gerne give deres besyv med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 7. Januar, 2020 Jernet skrev, for 15 minutter siden: Hej EG. Det her er sikkert et meget mærkeligt emne, men here goes: Jeg har, som de fleste andre mænd, altid nydt bj. De senere år har jeg desværre nogle gange oplevet at GPere har kommenteret at jeg ikke smagte så godt og min faste bolleveninde har også sagt det samme. Er der noget man kan gøre, udover selvfølgelig altid vaske sig grundigt? Jeg har i en periode røget og drukket en del, samt ikke spist videre sundt. Siden årsskiftet har jeg taget mig sammen og stoppet med tobak og alkohol. Sundere mad bliver det næste. Men kan det være årsagen? Nogen der har været i samme situation? GPere må også gerne give deres besyv med. Hvad du spiser og hvordan du lever er helt klart årsagen. Siden årsskiftet? Det er kun 7 dage. Spis mere grøntsager, mindre kød etc.... det laver stor forskel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 7. Januar, 2020 Nogle bestemte grøntsager? 7 dage....ja ja, man skal jo starte et sted, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 7. Januar, 2020 Jernet skrev, Lige nu: Nogle bestemte grøntsager? 7 dage....ja ja, man skal jo starte et sted, Aspargus siger de er sagen. Men det kan jeg ikke garantere. Ananas har jeg også hørt. Hovedsagen er at hvordan du spiser og lever også afspejler sig i din sæd. Sådan er det bare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 7. Januar, 2020 Want Her to Swallow? Here’s What You Need to Eat https://cassiuslife.com/10079/foods-for-better-tasting-semen/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 7. Januar, 2020 Mr. Bean skrev, for 20 minutter siden: Want Her to Swallow? Here’s What You Need to Eat https://cassiuslife.com/10079/foods-for-better-tasting-semen/ Hun behøver ikke sluge, bare sutte uden gummi inden vi skal knalde . Hvis man nu går all in, og giver den fuld gas med alt det sunde, hvor lang tid går der så før der er en effekt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 7. Januar, 2020 It takes about 6-9 weeks for the shit in the cigaretts to leave your body. Little by little during that time your body will adjust to your new lifestyle. Just a tip it balanced meals with little of everything. If you just eat a lot of one thing you will have issues again. It’s all about the chemical balance in your body. Good luck bro. brgds Buddha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 7. Januar, 2020 Jernet skrev, for 6 timer siden: Men kan det være årsagen? Andre har svaret, men du bør også tænke logisk: Har du haft den samme livsstil længe, og er det en pludselig ændring i smag/lugt af din sædvæske (præsperm), så kan det skyldes sygdom, der er flere forskellige, fx infektion i prostata. Hvis det derfor ikke ændrer sig efter bedre vaner, så gå til lægen! Men en GP-anekdote: Jeg fik engang megafransk af en GP, der spurgte om jeg havde drukket alkohol dagen før. Først svarede jeg pr refleks nej, fordi jeg sjældent drikker. Men så kom jeg i tanker om, at jeg undtagelsesvis havde fået to genstande aftenen før. Hun sagde, at hun altid kan smage det. Bananas skrev, for 5 timer siden: Aspargus siger de er sagen. Asparges er noget af det værste! Det giver stærk bitterhed (mest de hvide asparges) og samtidig svovl (både grønne og hvide, dvs det kan lugte som rådne æg. Så det skal man undgå (når man vil smage godt, ellers er det meget sundt). Broccoli er både sundt og godt for lugt/smag. Ikke alle kan dog lugte svovlforbindelserne, der udskilles efter man har spist asparges, så man kan ikke nødvendigvis stole på egen lugtesans, men ellers lugt til egen urin, når du tisser - det stinker. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 7. Januar, 2020 (edited) Jernet skrev, for 4 timer siden: Hvis man nu går all in, og giver den fuld gas med alt det sunde, hvor lang tid går der så før der er en effekt? Max 2 uger. Ideen om at kroppen ophober stoffer, der skal udrenses er noget vrøvl. Visse stoffer ophobes dog, fx tungmetaller ophobes i fedtvæv (fx din hjerne), men de bliver aldrig udskilt, medmindre du skiller dig af med fedtvævet (kan ikke anbefales for hjernen, men hvis du er overvægtig eller tyndfed (fedt omkring organerne), hjælper det at tabe sig/træne). Man kan ikke "udrense" kroppen, det handler om dit stofskifte, så der er tæt sammenhæng mellem hvad du spiser og hvordan du lugter (på alle måder, også fx svedlugt), jf den anekdote jeg skrev i foregående indlæg. Redigeret 7. Januar, 2020 af Bebop 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 7. Januar, 2020 Bebop skrev, for 2 timer siden: Asparges er noget af det værste! Det giver stærk bitterhed (mest de hvide asparges) og samtidig svovl (både grønne og hvide, dvs det kan lugte som rådne æg. Jeg vidste det var noget med aspargus. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 7. Januar, 2020 (edited) Bebop skrev, for 2 timer siden: Asparges er noget af det værste! Det giver stærk bitterhed (mest de hvide asparges) og samtidig svovl (både grønne og hvide, dvs det kan lugte som rådne æg. Så det skal man undgå (når man vil smage godt, ellers er det meget sundt). Broccoli er både sundt og godt for lugt/smag. Ikke alle kan dog lugte svovlforbindelserne, der udskilles efter man har spist asparges, så man kan ikke nødvendigvis stole på egen lugtesans, men ellers lugt til egen urin, når du tisser - det stinker. Ja asparges er vist på ingen måde et godt råd! Det lugter ganske forfærdeligt når jeg tisser efter bare at have spist italiensk salat. Redigeret 7. Januar, 2020 af Don T Rettelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 7. Januar, 2020 De senere år har jeg desværre nogle gange oplevet at GPere har kommenteret at jeg ikke smagte så godt og min faste bolleveninde har også sagt det samme. Hvordan synes du selv, at det smager ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 7. Januar, 2020 Casten skrev, for 3 timer siden: Hvordan synes du selv, at det smager ? Har ikke prøvet, men jeg har nogle gange godt kunnet lugte det ikke var helt godt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 7. Januar, 2020 Måske kan du være heldig og finde "synderen" i denne artikel: https://www.healthline.com/health/mens-health/what-does-sperm-taste-like PS Når du har gæster på middag, nøjes du så også med at lugte til maden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 7. Januar, 2020 Casten skrev, for 3 timer siden: Når du har gæster på middag, nøjes du så også med at lugte til maden ? En meget stor del af smagsoplevelser stammer faktisk fra lugtesansen og (lang videnskabelig forklaring) man kan genskabe mange smage ud fra lugten alene. Men har man aldrig smagt, kan fx bitterhed ikke "genskabes." Andre sanser spiller også ind: Smukke kvinder smager bare bedre, især hvis de også lyder helt rigtigt, når man smager dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 8. Januar, 2020 Jeg synes de fleste svar overser at præsæd (som spørgeren selv nævner i overskriften) og egentlig sæd er to helt forskellige ting med hver sin smag. At sædens smag varierer efter hvad man spiser er også min erfaring hvorimod den klare præsæd (der blot er et smøremiddel) for mit vedkommende ikke ændrer sig og faktisk er ganske velsmagende. Men jeg har nu også været ude for enkelte GP’er der alligevel klagede over, at jeg “sivede”, men de sagde nu ikke noget om smagen så jeg tænker det mere bare var af princip når der ikke var aftalt at de skulle tage imod i munden (Men det kan da også forekomme at der smutter lidt rigtig sæd med inden udløsningen). Jeg ved ikke om rygning påvirker præsæden, men jeg tror dårlig smag kan være tegn på noget der bør behandles. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 8. Januar, 2020 ekek skrev, for 14 minutter siden: Jeg synes de fleste svar overser at præsæd (som spørgeren selv nævner i overskriften) og egentlig sæd er to helt forskellige ting med hver sin smag. Du har faktisk ret. https://da.wikipedia.org/wiki/Cowpers_kirtel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 8. Januar, 2020 Lidt mere om sæd og mad: https://www.forskning.se/2020/01/07/kosten-paverkar-hur-pigga-spermierna-ar/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 9. Januar, 2020 Jeg har hørt at jordbær skulle være særlig godt for smagen på din sæd. Til høflig info: Jeg elsker jordbær.......ladies Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 545 Skrevet 9. Januar, 2020 Der er mange som tror at de er en bedre mand/elsker/slave hvis de kan lever en ordenlig ladning på den pågældende dag hvor besøget finder sted. Nu er jeg så klog at jeg kan undværre hovedet, og findet det at fakta er at jo oftere der bliver tømt ud i de ædel dele jo mindre duft er der selve præsperm og ladning. Altid En god ide at at drikke rigeligt med vand og spise en spiseske oliven olie hverdag (også godt for kvinder) Så drenge ikke gå og gemme i pungen - Frisk sperm er altid det bedste og mest livlige . Fræk dag til alle Madame Elisabeht 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2020 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 5 minutter siden: Så drenge ikke gå og gemme i pungen Jeg starter altid dagen med 3 løse skud i gulvet. Så er risikoen for vådeskud i løbet af dagen meget reduceret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 545 Skrevet 12. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, den 9.1.2020 at 16:41: Jeg starter altid dagen med 3 løse skud i gulvet. Så er risikoen for vådeskud i løbet af dagen meget reduceret Du er altid sådan en frækkert, kan du ikke filme det og sende i PB:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 534 Skrevet 13. Januar, 2020 I øvrigt mener jeg, at alene ordet "præsæd" giver en mærkelig smag i munden..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg