Hop til indhold
julle66

Kurtisane Horsens

Recommended Posts

mari999 skrev, for 1 time siden:

Det står også i min annonce , at skal have en RIGTIG mand, der kan tæmme/klare mig. :P;)

Så har man fantastisk s.x og ikke "græder bagefter over spildt mælk". :rolleyes:

Græder bestemt ikke over “ spildt mælk “  tværtimod, er bare ærlig i min oplevelse, længere er den ikke :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 15 minutter siden:

Græder bestemt ikke over “ spildt mælk “  tværtimod, er bare ærlig i min oplevelse, længere er den ikke :)

 

 

Midtby skrev, for 15 minutter siden:

Græder bestemt ikke over “ spildt mælk “  tværtimod, er bare ærlig i min oplevelse, længere er den ikke :)

 

Det er da hel ok...

Selvom efter din negativ omdømme fik jeg masser af nye positive  henvendelser.. ;)

Som man siger, heller negativ omdømme end ingenting... :P:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så læser du forkert, at du ikke var interesant for mig rent seksuelt er da ikke dårlig omtale. Det var jo blot min oplevelse. Og er da ovenud glad på dine vegne at der seksuelt er mænd der kan få det bedste frem i dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 3 timer siden:

Kristian

Selvom jeg deaktiverer annoncen, så skriver nogen nogle gange at den er aktiv!!!:huh:

 

Så du påstår det jeg skriver ikke passer? At den ikke er aktiv? Og ikke har været aktiv de seneste par dage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, 1 time siden:

 

Det er da hel ok...

Selvom efter din negativ omdømme fik jeg masser af nye positive  henvendelser.. ;)

Som man siger, heller negativ omdømme end ingenting... :P:rolleyes:

Hej søde vil høre om du er booket hele næste uge, eller om vi kan finde ud af noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB1 skrev, for 2 minutter siden:

Så du påstår det jeg skriver ikke passer? At den ikke er aktiv? Og ikke har været aktiv de seneste par dage? 

Roooolig... 

Jeg påstår ikke noget.

Siger bare at selvom den har været deaktiveret, så skrev nogen til mig at det ser ud som om jeg er aktiv.

Og det var så tæt på, at jeg ville ringe til deres hjemmeside for at få en forklaring på det!

Men mit liv er for kort at jeg skal beskæftige mig med det.

Mvh Mari

Fortsæt en god dag. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 1 time siden:

Så læser du forkert, at du ikke var interesant for mig rent seksuelt er da ikke dårlig omtale. Det var jo blot min oplevelse. Og er da ovenud glad på dine vegne at der seksuelt er mænd der kan få det bedste frem i dig :)

Jeg læser ikke forkert.

Det står tydeligt fra dig af at jeg er "middelmådig" til sex.

Og nu vil jeg ikke mundhugges mere.

Skulle bare markere min ret.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
komfritfrem skrev, den 11.1.2020 at 15:20:

Oveni knepper hun bare uden kondom uden rigtigt at blive tjekket for kønssygdomme.

Kender du hende personligt siden du kan skrive det så skrå sikkert, eller er du bare end en minip.. som ikke kan få den op at stå uden at skulle nedgøre andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Kender du hende personligt siden du kan skrive det så skrå sikkert, eller er du bare end en minip.. som ikke kan få den op at stå uden at skulle nedgøre andre.

Dejligt søde med positiv indlæg.... <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt hvad der har med aftaler og private sager at gøre tages over pm

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk s.x, søde... 

Og bare ligge i ske og snakke. 

Det tænder mig..

Knus.

Redigeret af mari999

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
mari999 skrev, for 1 time siden:

Fantastisk s.x, søde... 

Og bare ligge i ske og snakke. 

Det tænder mig..

Knus.

Det  er  da  super  relevant  at  vi  ved  du  nyder  at  ligge  i  ske  og  snakke, og  det  tænder  dig.  Hvem  er  den  besked  til  og  hvorfor  skal  det  postet  under  en  efterlysning? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...