nordjyde_34 174 Skrevet 5. Januar, 2020 Hej er der nogen der har erfaringer med denne pige? https://annoncelight.dk/showad/268823 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Freddy8830 Skrevet 5. Januar, 2020 det lyder super frækt. Håber nogen smider en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 25. Februar, 2020 Advokaten har en svaghed for netop gravide, så prøver at lave en aftale, og skal nok fortælle hvis det lykkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg har også prøvet at kontakte hende via sms. Må se om der kommer et svar retur? Håber hun er seriøs og ikke en fake? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 25. Februar, 2020 Hun har ikke svaret på min sms.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 27. Februar, 2020 Hun er komplet umulig at regne med! Hun kører nogle dage i Nordjylland Igår blev jeg brændt af for tredje gang i træk og sjette gang i alt... Vi laver en aftale på sms, og så hører man bare ikke mere. Det er rimeligt træls at regne med en aftale, og så melder hun ikke engang afbud Tidligere er hun kommet med forskellige vanvittige forklaringer, som at hun blev stoppet af politiet, var punkteret osv. Det er ærgerligt, for jeg har mødt hende et par gange, og hun giver et super blow og knald, men nu gider jeg ikke prøve mere... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Februar, 2020 Svendsenaalborg skrev, 1 time siden: Hun er komplet umulig at regne med! Hun kører nogle dage i Nordjylland Igår blev jeg brændt af for tredje gang i træk og sjette gang i alt... Vi laver en aftale på sms, og så hører man bare ikke mere. Det er rimeligt træls at regne med en aftale, og så melder hun ikke engang afbud Tidligere er hun kommet med forskellige vanvittige forklaringer, som at hun blev stoppet af politiet, var punkteret osv. Det er ærgerligt, for jeg har mødt hende et par gange, og hun giver et super blow og knald, men nu gider jeg ikke prøve mere... Det er bare en øv-oplevelse. Man må håbe, at advarslen får det at skrumpe ind i kundetilstrømningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 27. Februar, 2020 Jeg er nu i proces med st lave en aftale, der tager lidt tid. Tak for info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 27. Februar, 2020 Fik en hurtig sutter af hende i formiddags inden arbejde , hun var her på en halvtime. hun gjorde det godt og slugte det hele, tror jeg skal prøve at kneppe hende næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg