Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også prøvet at kontakte hende via  sms. Må se om der kommer et svar retur? Håber hun er seriøs og ikke en fake?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er komplet umulig at regne med!

Hun kører nogle dage i Nordjylland  

Igår blev jeg brændt af for tredje gang i træk og sjette gang i alt:roll:... Vi laver en aftale på sms, og så hører man bare ikke mere. Det er rimeligt træls at regne med en aftale, og så melder hun ikke engang afbud  

Tidligere er hun kommet med forskellige vanvittige forklaringer, som at hun blev stoppet af politiet, var punkteret osv.

Det er ærgerligt, for jeg har mødt hende et par gange, og hun giver et super blow og knald, men nu gider jeg ikke prøve mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, 1 time siden:

Hun er komplet umulig at regne med!

Hun kører nogle dage i Nordjylland  

Igår blev jeg brændt af for tredje gang i træk og sjette gang i alt:roll:... Vi laver en aftale på sms, og så hører man bare ikke mere. Det er rimeligt træls at regne med en aftale, og så melder hun ikke engang afbud  

Tidligere er hun kommet med forskellige vanvittige forklaringer, som at hun blev stoppet af politiet, var punkteret osv.

Det er ærgerligt, for jeg har mødt hende et par gange, og hun giver et super blow og knald, men nu gider jeg ikke prøve mere...

Det er bare en øv-oplevelse. Man må håbe, at advarslen får det at skrumpe ind i kundetilstrømningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...