Hop til indhold
Aum

Anastasia Love - Ung, uspoleret og ufattelig lækker

Recommended Posts

Den_glade_amatør skrev, for 49 minutter siden:

@frenchlover1 - at to nyoprettede brugere har ovenud positive anmeldelser på pigens første dag virker selvfølgelig “lidt” underligt. Omvendt byder to ældre brugere også ind med deres oplevelser, og de har måske lidt mere street credit...

Vil du ikke lige give mig en heads up når min street credit er opnået, siden du åbenbart gør dig som vurderingsmand for street credit. Tak.

Ser frem til at høre fra dig.

Venligst

Aum;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aum dine to sidste indlæg er helt uden for skiven.

Man kan fx sagtens synes godt om pigerne og samtidig have mistanke om fake anmeldelser.

Og så til dit indlæg om madens holdbarhed... nu er du virkelig uden for skiven :-) :-)

Din ihærdighed med at skrive om andre ting end kernen i mit oprindelige indlæg bekræfter mig kun i, at der er noget mærkeligt med de anmeldelser :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aum skrev, for 12 minutter siden:

Endnu engang forstår jeg ikke det du forsøger at sige. Og er efterhånden også lidt i tvivl om du selv forstår det. Pludselig er jeg ikke så stødt over French’s mistænkeliggørelse:-)

Jeg gentager det gerne for tredje gang og tillader at citere mig selv:

Nu er det ikke pigerne, jeg har noget imod, eller anklager for noget som helst, men anmeldelserne  :-)

Altså: Det er anmeldelserne, jeg betvivler... ANMELDELSERNE :-) :-) 

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej French

Jeg tror en del ville mene, at du selv er meget langt væk fra den skive du taler om.

Synes ikke min tråd skal benyttes til at lære French om det sagnsomspundne fænomen, korrelation. 
 

Så jeg vil afslutte med at sige, det jeg forsøgte, til at starte med. Anastasia er en dejlig ung pige som leverer en ovenud dejlig performance som jeg er glad for jeg fik oplevet. BUM!

 

Og dog kan jeg ikke holde mig selv tilbage for French’s manglende evne til at forstå følgende:

Hvis man anmelder nogen/noget ( i dette tilfælde en sød pige som Anastasia) Og DU hovedløst vælger at mistænkeliggøre den anmeldelse. Hvilken effekt tror du så det har på andres opfattelse af anmeldelsen og ultimativt den pige der anmeldes? 

Venligst 

Aum

PS. HINT. Du behøver ikke svare, det er et retorisk spørgsmål.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel kun en måde at få det afgjort ... tá en for holdet book tid og få en gevinst eller en nitte ..... (skrevet med humor)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Kære Aum, 

Tak for en fin anmeldelse. 

-Der var lidt om kommunikation

-Var pigen som på billederne

-Lidt om tid/indlevelse, gfe eller pse osv.

Kunne personligt savne lidt om stedet.

MEN......  så går det jo helt galt. Får du har jo en nyoprettet profil, og tillader dig at skrive en anmeldelse, før din 1 års karantæne. Det må man sandelig ikke;)

Personligt er jeg lidt naiv, tror på det bedste i mennesker, og har en positiv indgangsvinkel til livet. 

Det er der bare en del der ikke har, så det du tillader dig at skrive er naturligvis fake.

Så endnu en tråd der drukner i beskyldninger, formodninger mv., og tager fokus fra pigen det handler om. 

Sidst var det Annika S. A. og hendes priser folk havde ondt af.

Heldigvis er begge piger blevet bakket pænt op af andre. 

Man må håbe at det er som med Simon Spies og morgenbolledamerne, at al reklame er bedre end ingen reklame.

Redigeret af Ivanhoe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt frenchlover1 . du kan faktisk ikke tillade dig at sige/skrive det du gør, uden at have 100% bevis for at det er en "fake" anmeldelse. jeg har normalt meget stor respekt for det de erfarne brugereskriver herinde, men det her er sku ikke i orden. jeg blev selv svinet til herinde med min første anmeldelse hos Blue Elephant i Hillerød og først efter en del besøg diverse steder, blev jeg opfattet som "seriøs bruger".

Jeg ved da godt, at der er nogen herinde der er PIMP eller hvad man nu kalder dem, men det kan sku ikke være rigtigt at vi anklager stort set samtlige nye brugere for at være PIMPS. havde det nu været en mega dårlig oplevelse han havde haft havde du jo ikke skrevet noget.

mange Hilsner og godt nytår

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ivanhoe skrev, for 2 timer siden:

Kære Aum, 

Tak for en fin anmeldelse. 

-Der var lidt om kommunikation

-Var pigen som på billederne

-Lidt om tid/indlevelse, gfe eller pse osv.

Kunne personligt savne lidt om stedet.

MEN......  så går det jo helt galt. Får du har jo en nyoprettet profil, og tillader dig at skrive en anmeldelse, før din 1 års karantæne. Det må man sandelig ikke;)

Personligt er jeg lidt naiv, tror på det bedste i mennesker, og har en positiv indgangsvinkel til livet. 

Det er der bare en del der ikke har, så det du tillader dig at skrive er naturligvis fake.

Så endnu en tråd der drukner i beskyldninger, formodninger mv., og tager fokus fra pigen det handler om. 

Sidst var det Annika S. A. og hendes priser folk havde ondt af.

Heldigvis er begge piger blevet bakket pænt op af andre. 

Man må håbe at det er som med Simon Spies og morgenbolledamerne, at al reklame er bedre end ingen reklame.

Hej Ivanhoe

Tak for positiv og konstruktiv feedback med et drys af humor;-)

Nu er det her forhåbentlig kun min første af mange anmeldelser, så jeg satser på at kunne strukturere dem bedre fremover så man som læser hurtigt kan danne sig et nogenlunde indtryk af pigen, oplevelsen, kommunikation, stedet mv. Synes nogle af jer herinde gør et fremragende arbejde herinde med anmeldelserne.

Apropos stedet, så ligger det ret centralt i en ældre ejendom inde i byen og er rent og pænt. Parkeringspladser kan være begrænset afhængig af hvad tid man kommer, men der ligger en ny metro st. meget tæt på (var selv i bil, og fandt dog hurtigt en parkeringsplads selvom klokken var 20).

Forresten, en for mig fræk detalje ved besøget var, at jeg under seancen pludselig ligger mærke til at man kan se ud/ind da lamellerne Pga. sengekantslegen var lidt heftige og havde rykket dem hist og her, hvilket hun lod til at være ligeglad med mens jeg tog hende i doggy med ansigtet med vinduet. Det synes jeg var mega frækt.

Venligst 

Aum

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil skide højt og flot på om @Aum er russisk agent eller laver flødeboller hos Spangsberg. Hun skal have pikkemand. Det skal være min. Og det skal gå stærkt :) 

  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tid og ofte syntes jeg det her Forum går mere op i at svine ander til. Vi er her vil alle får at fonde fede sex oplevelser. Si de pige fra der bar leger søstjerne eller om en profil er eget eller fake ind vi kører ud og leje. Vi hvede alle der er piger der poster anmelder af sig self.

personligt vil jeg gæren læse og pige i har test godt eller skidt. Vis i tror der en fake helt fint. Men gider vi og læse en diskutioner og hvad den sige og hved den ande sige. Nej tak her fra.

ps. Jeg er er ordblind

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aum skrev, for 10 timer siden:

Hej French

Din røv bør helt sikkert spankes i laser.

Dine anmeldelser er blandt nogle af de jeg gennem længere tid har læst og lagt min lid til.

Nu forstår jeg hvordan alle de nye anmeldere som bliver mødt med skepsis fra alle jer “garvede” EG’ere føler.
 

Jeg forstår til dels din skepsis, men synes du er lidt for hurtig til at konspirere mod os “nye” her på forummet. Og hold da op hvor er du god til at tegne og udstille et særdeles ensidet billede af min anmeldelse. Hvis du læste mellem linjerne så ville man jo læse, at det ikke var en voldsom PSE oplevelse med sillibabser, tusser og tyndt afbleget hår, hvilket heller ikke var det jeg ledte efter, så hvis det er hvad man tænder på så er der sikkert mange andre der byder dette.

Jeg var hos Anastasia i dag og jeg ville gerne gøre mig umage med min allerførste anmeldelse, som jeg blandt andet har hentet inspiration til fra alle de annoncer jeg har læst gennem tiden. 

Så beklager hvis jeg har forsøgt at lave en anmeldelse som jeg selv godt kunne tænke mig, hvis jeg skulle bruge den til at bedømme hvorvidt jeg skulle besøge en specifik pige. Desuden vil jeg gerne fremhæve de positive ting da det alt i alt var en rigtig positiv oplevelse. Ja nok har jeg haft usammenlignelige oplevelser, bl.a. Emilly Brazil og Lizbeth, men fremfor at sammenligne og fremhæve evt. negative ting (ikke at der var nogle, så ville jeg have skrevet dem) har jeg valgt et fokusere på de positive. Alle pigerne har qua de er mennesker hver især deres “thing” der gør dem unikke og gør at foretrækker nogle fremfor andre.

Hvad angår Anastasia, var det hendes ungdommelighed og oplevelsen af hun virkelig er uspoleret. 
 

Så hvad du læser kan jeg jo egentlig ikke gøre så meget ved, men det her er ikke noget false flag eller nogen konspiration el. Lign.

Men hey sådan er det med sådanne fora. man Kan vælge at stole på en anmeldelse eller lade være. Synes bare det er ærgerligt for os der gør os umage med anmeldelserne og forsøger at deltage/bidrage med noget brugbart til EG brotherhood’et og ikke mindst pigerne der anmeldes når du, lidt grundløst sået tvivl om min anmeldelse.

Peace

Aum

Thank you for your kind words, Aum <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan til dels godt følge @frenchlover1 bare ikke i hans metoder i dette tilfælde. 

French har ret i, at der i flere tilfælde er kommet hurtige og lovprisende anmeldelser fra nye brugere af piger fra de to klaner, nogengange næsten før pigerne er landet og med links hertil i annoncerne. Dette kan kun betyde, at der er danske fake pimps involveret:angry:

Men French bør ikke angribe konkrete profiler,  med mindre der er klare beviser. Derfor er angrebet på de to nye brugere i dette tilfælde skudt over målet. 

I stedet burde vi alle - ved mistanke - rette henvendelse til moderator, som så vil kunne undersøge, om navn og adresse bag profilerne er brugt før mm.  Jeg går ud fra, at det også er indholdet i den "hilsen", som French har fået af moderator?

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Same story every time. Can we stop trashing every time. Just take it or leave it. Seriously guys, same BS every time

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap nu af :-)

vi har en dejlig ung pige i byen, og det skal nydes 

det lykkedes mig at tænde hende selvom jeg er 20 år ældre :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god anmeldelse Aum. Beklager at du er genstand for skepsis, det har de fleste af os prøvet (med rette), troværdighed er noget der bygges op over tid i. Rigtig god start, som har alle tegn på troværdighed :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære dem af jer nye anmeldere som føler, jeg har trådt jer over tæerne.

Jeg gik nok over stregen med mine indlæg om ‘fake’ anmeldelser i dag/tidligt i morges.

Jeg var bare blevet SÅ træt af de mange hurtige anmeldelser her på EG, der kommer, af piger der kun har været her i landet i 1-2 dage - og i går endda et eksempel på en pige, der kun havde været her i landet i omkring en halv dag - før de bliver anmeldt udførligt og forholdsvis tæt proppet med superlativer. 

Fremover betvivler jeg ingen anmeldelser i fuld offentlighed - kun internt - og jeg regner med at alle læsere  her på EG, der er ved deres fulde fem, selv kan gennemskue de fake anmeldelser, når de forekommer.

Venligst

French

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan til dels godt følge @frenchlover1 bare ikke i hans metoder i dette tilfælde. 

French har ret i, at der i flere tilfælde er kommet hurtige og lovprisende anmeldelser fra nye brugere af piger fra de to klaner, nogengange næsten før pigerne er landet og med links hertil i annoncerne. Dette kan kun betyde, at der er danske fake pimps involveret:angry:

Men French bør ikke angribe konkrete profiler,  med mindre der er klare beviser. Derfor er angrebet på de to nye brugere i dette tilfælde skudt over målet. 

I stedet burde vi alle - ved mistanke - rette henvendelse til moderator, som så vil kunne undersøge, om navn og adresse bag profilerne er brugt før mm.  Jeg går ud fra, at det også er indholdet i den "hilsen", som French har fået af moderator?

Nu er det dog ikke altid at det kan bevises. Nogle af "hjælperne" har måske allerede fin erfaring i at håndtere mange telefoner. Så selv om man ganske rigtigt ikke kan sige noget konkret om den enkelte bruger, så er det relevant nok at påege "mønsteret" - nye brugere, som er vilde med at betale mest muligt for bestemte nye piger/grupper. Så jeg håber ikke at FL beklager alt for meget ;-)

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...