Hop til indhold
GLstodder

Dejlig thai pige træffes i Aalborg.

Recommended Posts

Dejlig thai pige træffes i Aalborg - sådan er overskriften på annoncen i Annonce Light - hun kalder sig Fern og overskriften passer ret nøjagtig til hvordan hen er - hun er en dejlig dame. Da jeg kom var min plan en hurtig 15 minutters ekspedition/600kr, men så fik jeg øje på hendes totalt lækre slanke silikonfrie krop, og besluttede at opgradere til 1/2 time med alt inklusiv/800kr, og det er jeg sikke på at jeg aldrig fortryder. Det var dejligt at have en nøgen laber dame til at kravle rundt på ryggen og lave massage - ret faktisk kunne hun håndværket, og det som fulgte efter massagen vil jeg betegne som 100% totalservice - hverken mer eller mindre. Der er dog måske for nogen et mindre problem, nemlig at adgangen til klinikken ikke er helt så diskret som man kunne ønske sig - det er et ældre parcelhus i Vestbyen, men det problem mener jeg kan løses ved at parkere lidt væk, og så gå det sidste stykke vej. Hun blir i Aalborg de næste par uger. https://annoncelight.dk/showad/282192

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...