Hop til indhold
Spillemanden

Meya hos Blue Elephant i Hillerød

Recommended Posts

 
 
Karakterskala: 1- 10 hvor 10 er bedst
 
Den korte version
 
Stedet: 6
Så kun massagerummet og det var helt i orden. Rent lagen blev lagt på og tilbud om drikkelse.
Bad blev ikke tilbudt hverken før eller efter. Diskret bagindgang
 
Pigen: 8
Ganske lækker med et sødt smil. Det er hende på billedet og billedet er taget for nyligt i samme værelse hvor massagen foregik.
En dygtig kirurg har hjulpet med brysterne. Meya er meget berøringsvenlig
 
Massagen: 7
Bestilte ½ time B2B men Meya kan også finde ud af normal massage
 
Ekstra (BJ): 7
Gns BJ (med gummi) men da hun var lækker, nøgen og berøringsvenlig trækker det op
 
Pris: 5
700 kr. for ½ times B2B, 400 kr. for blæs
 
Value for money: 6
Måske lige i overkanten, men hendes lækkerhed kan godt retfærdiggøre en højere pris
 
I alt: 7
 
Gentagelsesrisiko: er til stede meeeen man kan få FP til den pris andre steder
 
Den lidt længere version
Jeg har luret lidt på stedet i et stykke tid, bl.a. efter at have læst anmeldelser her på siden.
Da Meya så dukkede op - og der var lidt luft på massagekontoen - fik jeg bestilt tid ca. 15 min før ankomst.
Ingen problemer.
Jeg var der næsten da jeg fik en sms om at komme ind af bagdøren.
På vej forbi hoveddøren kom der en sur og aggressiv dame ud sammen med en meget stor hund....?
Nå.. fik ringet på bagdøren og Meya åbnede hurtigt iført en lille stram kjole.
Jeg kom direkte ind i massagelokalet.
Lidt snak og valget faldt på ½ time B2B til 700 kr. Meya spurgte med det samme om jeg ville have ekstra, og her  valgte jeg så BJ til 400 kr.
Hun forsvandt efter remedier at have tilbudt vand eller cola
 
Af med tøjet og op på briksen.
Meya kom ind igen og smed med det samme kjolen og BH'en og så var hun helt nøgen.
Absolut et tiltalende syn :P
Så begyndte en ganske god almindelig oliemassage.
Ikke meget lir - altså udover hendes lækre nøgenhed, men jeg viste jo hvad der var i vente.
Hun brugte meget tid på den almindelige massage, men da B2B tog over fandt jeg ud af, at det mestrede hun så også.
 
'Turn around please' og så var der igen bryster, røv og andre interessante kropdele over det hele.
Næsten umærkeligt satte hun gummi på drenge og så startede sutteturen.
Gummiet sad lidt underligt, så det tog lidt længere tid at komme end normalt, men hey - jeg brokker ikke :wub:
Jeg rørte over det hele og Meya flyttede sig villigt rundt på min opfordring. Brysterne er en smule hårde men ikke noget at græde over.
 
Det endte som det skulle og Meya fjernede gummiet og vaskede dilleren med en vådserviet.
Der var et par minutter tilbage, så Meya tilbød lidt mere massage, hvilket jeg dog afslog.
Ikke noget med at tilbyde bad eller vaske olien af, så oliedryppende fik jeg tøjet på
 
Jeg blev lukket ud samme vej jeg kom ind.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en velskrevet og informativ anmeldelse, @Spillemanden. Meya virker sød på billederne, så vidt det kan ses. Var der frit valg på alle hylder hos hende mht extra-ydelserne?

Personligt synes jeg, at det er lidt ærgerligt, når man allerede ved bestillingen skal tage stilling til valg af ekstraydelser. Men måske er det meget normalt - selvom jeg umiddelbart mere tænker at “money First” er GP-praksis mere end hos thaiklinikkerne? Har selv oplevet begge varianter hos forskellige thaisteder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden:

Tak for en velskrevet og informativ anmeldelse, @Spillemanden. Meya virker sød på billederne, så vidt det kan ses. Var der frit valg på alle hylder hos hende mht extra-ydelserne?

Personligt synes jeg, at det er lidt ærgerligt, når man allerede ved bestillingen skal tage stilling til valg af ekstraydelser. Men måske er det meget normalt - selvom jeg umiddelbart mere tænker at “money First” er GP-praksis mere end hos thaiklinikkerne? Har selv oplevet begge varianter hos forskellige thaisteder.

Hej Glade amatør
Tak for svar

Der var frit valg :)

Min erfaring (og som din)  er, at flere thaisteder efterhånden bekender sig til at være egentlige bordeller, og derved introduceres traditionelle bordelmenuer.

Jeg kan godt følge dig i, at vi hermed mister noget af det, som gjorde thaibesøg spændende. Spændingen ved om 'giver hun mon et diskret signal under massagen'? Og hvis hun gør - hvad kan det så ende med?
Og illusionen om at bygge en relation op over flere besøg går også fløjten.

Min teori er, at der er størst sandsynlighed for den 'originale' thaioplevelse på steder, som ikke reklamerer - eller bare laver hints i reklamen - om ekstraydelser.
Eksempel på et hint er hvis de tilbyder B2B i annoncen. Så kan du næsten være sikker på en eller anden form for ekstra.

Til gengæld kan det også være befriende, at der er ekstragaranti, hvis man træder ind af døren med stiv dolk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet et par gange ... og haft ok oplevelser, som er anmeldt i anden tråd. Senest besøgte jeg Pamela, som er super flot ... og Meya har nok overtaget hendes rolle i butikken lige nu. Da jeg var færdig med Pamela kom Lala og gav en meget kompetent massage i den resterende tid. Det var ikke planlagt eller aftalt, men var en inspirerende oplevelse ... f.eks. til næste gang at bestille tid med Lala til massage og der efter Meya til det sjove ... eller endnu bedre en 4 hand ... som de har en ok pris på. Blot lidt tanker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...