Hop til indhold
Guest Expo

Kimberly - med en smagfuld og smuk CAT..

Recommended Posts

Guest Expo

Expo havde ovenpå da, da, da onsdag :( - Torsdag en aftale med en skøn Dansk PRÆMIE Smuksak - der kunne konversere - OG så meget andet..<3

Smuksakken er frisk beskrevet herinde - så ikke mere om dette pigebarn fra Expo.:rolleyes:. Men efter sådan en tur, kommer der sku gang i systemet.. Intet af interesse i TV fredag og kanonen var ikke tilfreds.. Hmmmm hva så? Er der et pigebarn der vil lege? :P Expo har igennem flere år, haft en lille Polsk reserve smuksak - Kimberly, der har hjulpet Expo i nød mange gange..BØF med smag Tid blev aftalt.. Expo bil startet - og turen nu mod Amager..:arrow: Kimberly er anbefalet igennem årene - og kvaliteten er stadigvæk i TOP.

Cat er super fin - i dag en smule mørkere end på pict.. Pigebarnet Kimberly er som på pict, køn, fin naturlig krop - og serviceminded..:wub: Expo blev taget i mod i døren med kys, kram og gensynsglæde.. Dejlig at tale med - og så sød - vi brugte lige 5 min på status - inden shower.:rolleyes:. Kimberly - ved at hun skal med Expo i bad.. Elsker at stå der med hende - og hun er ikke bange for at "blive vasket" de rigtige steder..:D OBS: ikke på Cat..:lol: Det der er fantastisk her i shower er at Kimberly er super sensuel og formår at vaske, kysse, give stående øko imens vandet er tændt:D skøn fornemmelse. Herefter Expo stående med kanonen strategisk placeret ved den smukke bagdel - og med fantastiske Kimberly bevægelser... Wow - Kanonen var allerede vågnet for flere timer siden, men blev total hypet og ville mere..:P Havde faktisk ikke tid til at tørre noget ret meget - ind med Kimberly - og Cat i vejret.. Grunden til at Cat ikke må vaskes i shower - skyldes at Expo er VILD med den syrlige smag.. BOM smagen var der - den var våd og Expo slikkede det bedste han havde lært.

Ros fra Kimberly - Pigebarnet er god til rådgive - lige der, bliv ved.. Okay Kimberly - Expo er serviceminded..:lol::lol: Expo skulle nu have varmet kanonen - det var lovet og da Kimberly allerede lå på ryggen - fik hun kanonen at føle.. Hendes hænder, kys, bevægelser i underlivet, øjenkontakt, tæthed - og en rigtig god aktivitet.. Skøn duft og sveden begyndte at pible.. Kimberly op på toppen og synet af kanonen i en smuksak af en Cat - hold nu op Expo.. :wub:Der blev reddet igennem og tror sku at pigebarnet fik en rystetur, små kramper og helt stille siddende på Expo i et par minutter.. Sveden var på plads og nu skulle Expo sku også have en drømmetur.. Kimberly bagfra - elsker at se med når kanonen banker ud og ind af pigebarnet og i denne smukke Cat..:P Da Kimberly lå helt fladt på madrassen med Expo ovenpå - sveden, duften, sporten, søde kommentarer og pigebarnet - helt fladt - skød Expo kanonen af - langt inde i den fantastiske smukke Cat som Kimberly render rundt med.. Expo blev liggende - og det samme gjorde Kimberly..

Elsker når pigebarnet ikke har travlt med at få kanonen ud, tørre af og tage trusser på.. Fantastisk for kanonen at "bo" der et par minutter.. - heldige asen..:P Der var ros fra kanonen på vej hjem - han skød kun 1 gang - men det er faktisk normal standard med Kimberly,  pga. Kimberly i shower, dialogen og sporten der er en leg..<3

BØF med smag

Herefter videre dialog - hygge, kram, kys og god tid.. Du er et skønt pigebarn Kimberly - Thanks..:wub:

KH. Expo

Redigeret af Expo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Larsebro skrev, for 5 minutter siden:

Du er glad for dig selv.

No - Expo er en glad dreng..:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 1 time siden:

Der var ros fra kanonen på vej hjem

En meget underfundig anmeldelse, tak for det; Expo … om du er en glad ´dreng´ vælger jeg at tro på; kom spontant til at tænke på Trump, som jo også er en meget glad dreng;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Høvdingen skrev, for 1 time siden:

kom til at tænke på Trump, som jo også er en meget glad dreng;;;;;

Tak Høvding - Expo er fuck janteloven og "måske" en lille smule selvfed - elsker at være kommet dertil i livet.... - Så det passer sku da meget godt..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan være selvfed på mere eller mindre elegant vis.

Tro mig @Expo

Du får verdens største like fra mig den dag, du skriver en anmeldelse 

- uden smileys (der er ved en hurtig optælling 18 ovenfor)

- uden at omtale dig selv i tredje person ("Expo") og så sindssygt mange gange (overgår selv antallet af Smileys - jeg får det til i underkanten af 20)

- og det samme med din egen pik, som jeg går ud fra er identisk med kanonen (11 gange ovenfor)

Det er ok med mig, hvis ordet Cat overlever (10 gange ovenfor), selv om det også er småirriterende. Det ord handler dog ikke om dig selv.

Jeg glæder mig.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 1 minut siden:

Man kan være selvfed på mere eller mindre elegant vis.

Tro mig @Expo

Du får verdens største like fra mig den dag, du skriver en anmeldelse uden

- smileys (der er ved en hurtig optælling 18 ovenfor)

- uden at omtale dig selv i tredje person ("Expo") og så sindsygt mange gange (overgår selv antallet af Smileys - jeg får det til i underkanten af 20)

- og det samme med din egen pik, som jeg går ud fra er identisk med kanonen (11 gange ovenfor)

Det er ok med mig, hvis ordet Cat overlever (10 gange ovenfor), selv om det også er småirriterende. Det handler dog ikke om dig selv.

Jeg glæder mig.

Cobham

… meget fint formuleret; Hr. Cobham - godt gået

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Høvdingen skrev, for 22 minutter siden:

… meget fint formuleret; Hr. Cobham - godt gået

Cobham - heldigvis er vi forskellige. Expo sidder på skulderen og er derved 3 person.. Smileys - giver dig ret - beklager, lod mig "rive" med af begejstringen over et godt skrald. Næste gang - hvis der bliver en - lover jeg at der er MAX  3 smileys og 3 kanoner, 3 cat osv.. .God aften - håber i får noget god fisse.. Nå nej Cat..:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

FUCK ensartethed. HYLDEST til forskellighed.

Thumps UP herfra @Expo, og lad være med at blive kedelig og strømlinet. Vi skal have noget skævt og anderledes også her på sitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ser bort fra alle catérne, emojierne, expoerne og kanonerne, synes jeg faktisk det var rart med en ny melding om Kimberly. Så tak for en opfrisker hvad Kimberly angår, @Expo

Rart at høre at hun holder fanen højt og leverer på et stadig højt niveau. En af mine all-time favorites. Og hun har noget både mellem ørene og benene som ligger over gennemsnittet. En sand gave, som jeg ikke har besøgt i alt for lang tid. . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 2 timer siden:

Næste gang - hvis der bliver en - lover jeg at...

Det var ikke en opfordring til at trække dig, min ven.

Med hyppigheden af dine besøg og dit valg af GP'ere i øvrigt er du helt sikkert en af dem, vi har brug for.

Men det er GP'erne, vi gerne vil høre om og ikke din egen xxx (det ene og det andet hoved, hvis du forstår).

Alt godt

Cobham 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fandme også svært at være anmelder her på siden. Endelig kommer der et nyt medlem der giver den mere gas end @Varmemester gjorde i hans velmagtsdage. Vælger også at skrive om hver og en og så skal han fandme kritiseres for hvordan han skriver:wacko:

Jeg syntes det er top underholdning og håber du bliver ved at skrive om dine og dit alteregos oplevelser:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Expo, jeg indrømmer gerne, at jeg synes skrivestilen er ligeså irriterende som mandshøje, blinkende bandereklamer, men jeg kan stadig se og nyde spillet på banen, og så må jeg finde mig i reklamerne, hvis jeg vil se bold på din kanal.

Send venligst live fra flere kampe! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 15 minutter siden:

Expo, jeg indrømmer gerne, at jeg synes skrivestilen er ligeså irriterende som mandshøje, blinkende bandereklamer, men jeg kan stadig se og nyde spillet på banen, og så må jeg finde mig i reklamerne, hvis jeg vil se bold på din kanal.

Send venligst live fra flere kampe! :)

 

Jeg kan kun være et hundrede procent enig: @Expo er en original anmelder. En af dem der løfter både informations- og underholdningsværdien her på EG. En sf dem der gider anmelde, og bruge tid på at skrive.

Thumbs up :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker efterhånden som om, at anmeldelser konsekvent bliver udsat for bedømmelse, både af indholdet men i højere grad af formen. Det finder jeg beklageligt og super sørgeligt.

Min anbefaling må derfor være:

1. Læs anmeldelser og brug dem til det du ønsker, men respektere at vi alle skriver forskelligt.

2. Sidder du efter at have læst en anmeldelse og er dybt frustreret, enten fordi den ikke er skrevet som du ville ønske, eller fordi du ikke tror på at det er en reel anmeldelse,- så har du 2 muligheder, at anmelde anmeldelsen til admin, eller lade være.

Min pointe er blot, lad nu være med at dissekerer, overanalysere og pådutte hvordan folk skal formulere sig og skrive anmeldelser, jeg er sikker på at folk skriver ud fra lyst og evner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 14 timer siden:

Det var ikke en opfordring til at trække dig, min ven.

Med hyppigheden af dine besøg og dit valg af GP'ere i øvrigt er du helt sikkert en af dem, vi har brug for.

Men det er GP'erne, vi gerne vil høre om og ikke din egen xxx (det ene og det andet hoved, hvis du forstår).

Alt godt

Cobham 

Nu har Expo desværre meldt sig ud igen. Det kan vel kun skyldes din kritik. At det er en noget ømskindet reaktion, er en ting. Men jeg synes faktisk din kritik skyder noget over målet. For mig er det vigtigste, at anmelderen - udover behørig respekt for kvinden - formidler oplevelsen, så jeg selv kan vurdere vurdere om hun kunne være en for mig. Og jeg synes da fint, at Expos anmeldelser opfylder det formål. At der måske er lidt for mange emoji'er, kan jeg fint leve med. Det er vel meget menneskeligt at lade begejstringen løbe af med sig. Det kan du sikkert sagtens sætte dig ind i selv.

Jeg har selv læst nogle af dine glimrende anmeldelser med stor fornøjelse. Men der skal nok også være dem, der synes de er for lange og floromvundne. Det allervigtigste er vel at der overhovedet skrives anmeldelser herinde. Uanset om man er ordblind, nystartet eller har poetiske ambitioner.

Mit største problem med anmeldere som Expo, er min misundelse over, at de har råd til at "visitere" damerne et par gange om ugen! Men så tager de jo til gengæld oftere en for holdet, hvilket kommer en fattigrøv som mig til gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er ærgerligt, at der ikke skal mere til, før Expo har syntes, at nu melder han sig ud.  Der er trods alt kun et par hints om, at han bruger lidt for mange emojis, et popudtryk som Cats, og omtaler sig selv som Expo. No big deal. 

Jeg vil ikke deltage i selve kritikken, men var glad for dine anmeldelser og din friske stil  - Expo. Og ikke mindst antallet af anmeldelser, som giver os andre et godt og bredt indblik især om de nye østpiger, som også jeg søger til:)

Derfor vil jeg også gerne bede dig overveje din beslutning igen. Vi alle har da på et eller andet tidspunkt måttet lægge ører til kritik, som måske var lidt uretfærdig.  

Miller’s 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Expo har jo fået langt mere opbakning end kritik i denne tråd. Lidt ris og meget ros.

Sådan er det jo på EG; man kan ikke vinde alle. Har man det behov, er det måske bedre at trække sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sweex2 hahaha nå den tid kan du godt huske??? :lol:

Men ÆV hvor en sur røv at @Expo er trådt tilbage.. Der havde vi sq en gut med en ny skrive stil og som også fortalte præcis hvad han ønskede og ikke ønskede af en pige.. Og sikke nogle piger han har haft mellem sine hænder.. Jeg har ihvertfald nydt gavn af hans anmeldelser, smileys eller ej.. For nogle a de søde piger han har besøgt har jeg da også besøgt efter at ha læst hans anmeldelser..

Så kæreste @Expo...... KOM TILBAGE.. DU ER SQ SAVNET ALLEREDE.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig - en voksen mand med et veludviklet ego som Expo har nok ikke så sarte følelser, at han ikke kan tåle de søde kommentarer herinde. Jeg er helt sikker på at personen bag godt kan finde ud af at oprette et nyt brugernavn, så han fortsat kan fortælle markedet om fantasiske oplevelser med de dyre baltiske/russiske kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...