Guest Thaimig Skrevet 3. Januar, 2020 Ja undskyld, men bliver det her ved? Stadig de samme nye, under 100 indlæg, som støber dagsordenen på Eg i den daglige tråd? Ja som feks. En af de værste, jeg følger lige med her, eller endnu værre, hun ser sku sød ud, Fake billede? Eller en tredje skriver om en mega dårlig oplevelse hos en fuckin Østeuropæiske, hvortil næste spørgsmål bliver, hvordan var hun i sengen og hvordan så fliser ud på Badeværelset I får virkelig ta jer sammen 2020 eller jeg forlader Eg Første svar må næsten blive, farvel Thaimig, gid du må rådne op Tak for kaffe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 3. Januar, 2020 Med den attitude vil du helt sikkert ikke blive savnet.... Måske 2020 bliver året, hvor du alligevel ender med at bidrage med positive vibra her i forum 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 3. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 38 minutter siden: I får virkelig ta jer sammen 2020 eller jeg forlader Eg Det opfatter jeg helt klart som et løfte. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 3. Januar, 2020 SÅ slemt, syntes jeg nu ikke der herinde. Men hver sin smag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 3. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 57 minutter siden: Ja undskyld, men bliver det her ved? Stadig de samme nye, under 100 indlæg, som støber dagsordenen på Eg i den daglige tråd? Ja som feks. En af de værste, jeg følger lige med her, eller endnu værre, hun ser sku sød ud, Fake billede? Eller en tredje skriver om en mega dårlig oplevelse hos en fuckin Østeuropæiske, hvortil næste spørgsmål bliver, hvordan var hun i sengen og hvordan så fliser ud på Badeværelset I får virkelig ta jer sammen 2020 eller jeg forlader Eg Første svar må næsten blive, farvel Thaimig, gid du må rådne op Tak for kaffe! Hav det godt i hvert fald, jeg håber du finder hvad du leder efter derude =) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 3. Januar, 2020 Ja Men - ja men Jeg truer med at blive på lille EG. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 3. Januar, 2020 @Thaimig Nøj hvor du trænger til en omgang fisse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 3. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 2 timer siden: I får virkelig ta jer sammen 2020 eller jeg forlader Eg Smut du bare, pomfrit! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 4. Januar, 2020 God tur hjem, du vil ikke blive savnet her på siden tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 908 Skrevet 4. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 8 timer siden: Ja undskyld, men bliver det her ved? Stadig de samme nye, under 100 indlæg, som støber dagsordenen på Eg i den daglige tråd? Ja som feks. En af de værste, jeg følger lige med her, eller endnu værre, hun ser sku sød ud, Fake billede? Eller en tredje skriver om en mega dårlig oplevelse hos en fuckin Østeuropæiske, hvortil næste spørgsmål bliver, hvordan var hun i sengen og hvordan så fliser ud på Badeværelset I får virkelig ta jer sammen 2020 eller jeg forlader Eg Første svar må næsten blive, farvel Thaimig, gid du må rådne op Tak for kaffe! Rolig nu min ven og træk lidt luft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 4. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 8 timer siden: Ja undskyld, men bliver det her ved? Stadig de samme nye, under 100 indlæg, som støber dagsordenen på Eg i den daglige tråd? Det var da nogle underlige, adresseløse anklager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 4. Januar, 2020 Fantastisk hvilken trang til drama når folk ikke gider mere, er det den 2. På få dage der skal larme når vedkommende skrider? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2889 Skrevet 4. Januar, 2020 den dag man syntes eroguide, ikke er værd at spilde tid på. kan man så " bare" slette sin profil ? og hoppe videre til noget man hellere gider bruge tid på. håber jeg man kan uden dramatik,eller bruge energi på at redegøre hvorfor,man vælger at takke af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 4. Januar, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, for 14 timer siden: Ja Men - ja men Jeg truer med at blive på lille EG. Osse mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 4. Januar, 2020 AalborgLook skrev, for 12 timer siden: @Thaimig Nøj hvor du trænger til en omgang fisse. Osse mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2020 AalborgLook skrev, for 12 timer siden: @Thaimig Nøj hvor du trænger til en omgang fisse. Jeg har lige fået en ordenlig omgang pik - den deler jeg ikke med andre. Håber der kommer mere pik til mig i 2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2020 norisk skrev, for 9 minutter siden: Nyttig info Jeg følger lige med - så jeg ikke går glip af den nyttige info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 4. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg har lige fået en ordenlig omgang pik - den deler jeg ikke med andre. Håber der kommer mere pik til mig i 2020 Der er vi så meget forskellig, da jeg foretrækker fisse frem for pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 4. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg har lige fået en ordenlig omgang pik - den deler jeg ikke med andre. Håber der kommer mere pik til mig i 2020 Jeg giver gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2020 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Der er vi så meget forskellig, da jeg foretrækker fisse frem for pik Min egen fisse synes jeg er helt vidunderlig og smagen er fremragende, men helt klart at jeg foretrækker pik. Men det var nu heller ikke dårligt at få lov til at slikke fisse på @Frodige Ida, første og eneste gang jeg har prøvet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2020 Don T skrev, for 2 minutter siden: Jeg giver gerne Ja du er bestemt ikke nærig med din pik, ligesom jeg ikke er nærig med min fisse eller mund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Januar, 2020 Prinz skrev, for 23 timer siden: Med den attitude vil du helt sikkert ikke blive savnet.... Måske 2020 bliver året, hvor du alligevel ender med at bidrage med positive vibra her i forum Det var vel netop den attitude jeg søgte og ej small talk som i div tråde, dem er der ligesom nok af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Januar, 2020 AalborgLook skrev, for 21 timer siden: @Thaimig Nøj hvor du trænger til en omgang fisse. Ja højst sandsynligt, men så bliver det sku med nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg