Hop til indhold
lmm

Nogle der har besøg Bella1509 i aalborg

Recommended Posts

lmm skrev, den 3.1.2020 at 20:32:

er der  nogle der har erfaring med hende her? 

https://annoncelight.dk/showad/284853

Jeg har også besøgt hende og hun virker rigtig sød men jeg bad kun om en gang massage til 400 kr og det var en fantastisk massage, den bedste thaimassage jeg endnu har prøvet. Jeg har også prøvet Emmie hos Relax og et par andre men hende her syntes jeg er rigtig god men hun er ret stille og virker lidt legesyg også. Hun pillede ved mine brystvorter hvilket hun syntes var sjovt under massagen og pirrede også den mellem benene måske i håb om jeg bad om mere. Et HJ i massagen koster 300 ekstra, BJ med kondom koster 500 ekstra og uden 700 ekstra. Lejligheden er lidt besværlig at finde da der ikke er noget husnummer pga renovering men det er døren lige midt under stillaset med gangen ind mod gården til højre. Man skal skrive eller ringe til hende når man er der så låser hun yderdøren op og bor lige indenfor. Jeg anbefaler at skrive til hende et par gange da hun ikke lukkede op første gang og jeg kunne ikke lige kommunikere med hende da jeg først ringede til hende. Desværre syntes jeg ikke hun er helt så pæn i virkeligheden som på billederne og det har jeg oplevet med de thaier før. Har mistanke om hun er lidt yngre på billederne. De thaier bruger tydeligvis også meget makeup på billederne og hende her er også lidt kraftig men ikke direkte fed syntes jeg men sød er hun. M.h.t massage kan jeg ihvert fald godt anbefale hende men ved ikke hvor god hun er til andet. Hun taler kun lidt gebrokkent engelsk men nok til at kommunikerer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...