Hop til indhold

Dårlig service

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu godt kunne tænke mig prøve en dansk ung tøs for bare at være kort tid sammen med en "stram" pige.

Jeg sidder og kigger lidt rundt omkring på siderne og fandt så hende her:

http://www.voksenlisten.dk/trine90 og da prisen var suveræn så tænkte ja hvorfor ikke.

Hun skriver hun har et høretab, så var det nok bedre med en mail til hende så den sendte jeg

Intet svar

Jeg skriver derefter en sms til hende i håb om svar

Intet svar

Så er det jeg også tænker:

Hvad F***** sker der med de unge pigers R**elendige service nu om dage.

Dette er en af de grunde til jeg aldrig gider de unge piger.

Skrevet

Jeg har haft besøg af hende . rigtig dejlig amatør pige . Måske tænk over hvad man skriver når man vil i kontakt og hun har jo kunnet være optaget af andet.

Skrevet
  • Author

Jeg har haft besøg af hende . rigtig dejlig amatør pige . Måske tænk over hvad man skriver når man vil i kontakt og hun har jo kunnet være optaget af andet.

Tænk over hvad man skriver !!!

Jeg er nok ikke en af dem der skal oplæres i at skrive pænt og fornuftigt til en pige, mit brev var skrevet i sober og yderst pæn tone til hende og det samme med sms.

Ringe til hende hjælper heller ikke meget, hvis hun har en høreskade.

Skrevet

Pillefinger, hvor længe ventede du? Nu kender jeg ikke Trine og hendes serviceniveau, men for mit eget vedkommende kan der godt gå lang tid (en hel arbejdsdag fx) mellem jeg tjekker mail og arbejdstelefon, måske har Trine også travlt? ;)

Skrevet
  • Author

Pillefinger, hvor længe ventede du? Nu kender jeg ikke Trine og hendes serviceniveau, men for mit eget vedkommende kan der godt gå lang tid (en hel arbejdsdag fx) mellem jeg tjekker mail og arbejdstelefon, måske har Trine også travlt? ;)

Torsdag tog jeg kontakt på mail, for nr kom først om fredagen. Skrev et yderst velformulerende sobert/yderst pænt brev til hende. Søndag havde jeg intet hørt fra hende af og gik tilfældig ind på hendes side og fandt tlf, som jeg osse pænt sms til. Der hørte jeg heller intet, selvom hun havde vagt der.

Skal servicen være sådan så finder jeg en anden. Der er rigeligt af dem derude.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.