Hop til indhold

Recommended Posts

TattooGuy skrev, for 16 minutter siden:

Jamen, jeg er bestemt også til GFE, udtrykte mig forkert ;-) 

Men jeg er bare ikke til at sidde og snakke om filosoffer og side og drikke kaffe/the el andet når jeg besøger en GP.

Det er ikke så meget pengene, da 1200 kr for en time er absolut fair ...

Ender nok med jeg får besøgt hende alligevel på et tidspunkt.

Nogen som ved hvor længe hun er her, eller hun har måske bosat sig i DK ?

Hun har bosat sig og tager imod i egen lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 2 minutter siden:

Hun har bosat sig og tager imod i egen lejlighed.

Det tror jeg bestemt, ved ikke om det er et sted som hun lejer på dag uge eller mdr basis

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Hun har bosat sig og tager imod i egen lejlighed.

cool, jeg må sku få besøgt hende så ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 1 minut siden:

cool, jeg må sku få besøgt hende så ...

God tur, du må gerne svine mig til hvis du ikke får en god service

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 1 minut siden:

cool, jeg må sku få besøgt hende så ...

Gør det. Hvis du ikke kan holde til hendes tempo og energi i en hel time, og ikke gider at snakke, så kan du altid gå før tiden. Men hun er en krævende ung dame.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Zaq skrev, Lige nu:

God tur, du må gerne svine mig til hvis du ikke får en god service

smiler, det ku jeg ik drømme om, du virker ærlig, oprigtig og som en god fyr !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Gør det. Hvis du ikke kan holde til hendes tempo og energi i en hel time, og ikke gider at snakke, så kan du altid gå før tiden. Men hun er en krævende ung dame.

Jeg er ihvertfald tændt på hende kan jeg mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, Lige nu:

smiler, det ku jeg ik drømme om, du virker ærlig, oprigtig og som en god fyr !

Tak for tilliden, det sætter jeg pris på

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 35 minutter siden:

Bare du ikke siger det til din egen kæreste, at du har fundet noget bedre :P

Det ved hun godt, bare jeg er glad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi lever i et åbent forhold, jeg skal bare ikke fortælle om det

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 2 timer siden:

Det tror jeg bestemt, ved ikke om det er et sted som hun lejer på dag uge eller mdr basis

Kære Zag

tak for det skrevne og ja hun er super dejlig. Men lucy s bo og lejeforhold er vist ikke din opgave at oplyse , mon ikke lucy selv ville skrive det hvis det var relevant. 
 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

juiceJudge skrev, for 8 minutter siden:

Kære Zag

tak for det skrevne og ja hun er super dejlig. Men lucy s bo og lejeforhold er vist ikke din opgave at oplyse , mon ikke lucy selv ville skrive det hvis det var relevant. 
 

Det er rigtigt, men jeg svarede heller ikke rigtigt. De former jeg nævnte er de 3 så jeg hved bliver brugt.

Redigeret af Zaq
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
juiceJudge skrev, for 9 minutter siden:

Kære Zag

tak for det skrevne og ja hun er super dejlig. Men lucy s bo og lejeforhold er vist ikke din opgave at oplyse , mon ikke lucy selv ville skrive det hvis det var relevant. 
 

Ej, tar det dog roligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Helt ærligt !!!

Kan alle jer kæmpe @lucyblackfans IKKE bare lade være med at skrive om boformer og alt muligt andet, der jo i bund og grund KUN kan give den unge dame problemer. Jeg synes I alle virker så ufatteligt forelskede og helt uden jordforbindelse og helt glemmer, at der er tale om en rigtig sød kvinde, der bare giver en ordentlig service. Kan I ikke holde jer til dét. Lad nu være med at skabe endnu mere fnidder-fnadder. Det er jo lige ved, at man kunne frygte I kommer til at skrive adresse, cpr-nr osv osv. Lucy er sød, Lucy er lækker, Lucy er unik. MEN pas nu på med, at I ikke kommer til IGEN at give hende vanskelige arbejdsforhold. Besøg hende. Få en oplevelse. Skriv om oplevelsen her på sitet. Herefter synes jeg I skal forsøge at stoppe jer selv, og så holde det hele til en anmeldelse og IKKE alt det der udlevering af hendes private forhold. I mine øjne kan I ikke være det bekendt overfor hende!!!

Ja, jeg har haft Lucy på tætteste hold, ja jeg forstår jeres lyst til at fortælle om det. MEN hold jer til at beskrive oplevelsen og ikke alt det der udenoms. Ja, det er måske et surt opstød det her, men lad hende nu levere dét hun har vist hun er så fantastisk god til uden at I alle sammen går over gevind og udstiller jeres manglende diskretion overfor hende.

Venlig hilsen - den sure Fynbomand :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Er chatten nede i øjeblikket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Zaq skrev, 1 time siden:

Den er nedlagt

Det forklarer en del ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 1 time siden:

Helt ærligt !!!

[Mine kondenserede, præcise tanker]

Åh gud hvor jeg dog ville ønske du tilbød digselv til besøg fynbomanden - har en håndtrold med dit navn på; den sku' du ha', for at nedfælde mine tanker så perfekt :D

 

Er den største Lucy fan - men NØJ hvor er det blevet umuligt at fortælle om det på sober vis, uden at blive indrullet i den rabiate "Church of St. Lucy" menighed :P:rolleyes:

  • Synes godt om 2
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kære @Argent. Du er sgu for sød, så jeg vil gøre en undtagelse. Giv mig din adresse, så kommer jeg forbi til en håndtrold. Så kan jeg bagefter lige skrive din adresse her på sitet, hvis andre skulle være interesseret i at mødes med dig. 

Den med "største @lucyblack fan" - oh no my dear friend. Dén pris tager jeg - bare se den her selfie jeg tog i går eftermiddag, mens jeg sad på min bænk, der hvor havet slår ind over molen. 

Kan du slå det syn -- får du lyst til at tage en tur i en doggy, når jeg alligevel kigger forbi dig? Jeg har en ordentlig røv :) .... ja undskyld afsporingen, og jeg lover, at jeg ikke kommenterer mere i denne tråd med mindre jeg har fået lov til at besøge den kære Lucy igen ......... 

1308769321_Skrmbillede2020-01-07kl_21_29_27.png.903856480522c195bbdd9a18f83d2d52.png

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh @fynbomanden, som du dog frister denne svage sjæl!

 

Og selvfølgelig, kom du forbi Argentvej 69, Hyggestrup - så skal jeg vise dig ting som end ikke Lucy har fundet på endnu! Den elefant-booty er blot ugens udfordring!

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 5 timer siden:

Kære @Argent. Du er sgu for sød, så jeg vil gøre en undtagelse. Giv mig din adresse, så kommer jeg forbi til en håndtrold. Så kan jeg bagefter lige skrive din adresse her på sitet, hvis andre skulle være interesseret i at mødes med dig. 

Den med "største @lucyblack fan" - oh no my dear friend. Dén pris tager jeg - bare se den her selfie jeg tog i går eftermiddag, mens jeg sad på min bænk, der hvor havet slår ind over molen. 

Kan du slå det syn -- får du lyst til at tage en tur i en doggy, når jeg alligevel kigger forbi dig? Jeg har en ordentlig røv :) .... ja undskyld afsporingen, og jeg lover, at jeg ikke kommenterer mere i denne tråd med mindre jeg har fået lov til at besøge den kære Lucy igen ......... 

1308769321_Skrmbillede2020-01-07kl_21_29_27.png.903856480522c195bbdd9a18f83d2d52.png

Så fik jeg da set en vaskeægte ronkedor-røv herinde :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Nemlig @Styrvolt. Jeg er en rigtig ronkedor, og jeg kan sætte check ud for ALLE de karakteristika man kan sætte på. Så er dét på plads :)

En ronkedor er en gammel (check), ofte aggressiv hanelefant (check), der lever adskilt fra flokken (check). Ordet kan også anvendes om 'en ældre, vrissen mand' (check). I ældre betydning kunne det også være en pralhals (check). Ordet kommer af det hollandske ronkedoor, som betyder 'enligt levende elefant' (check).

Glemte nok også at skrive, at sådan en elefant også kan være horny as hell, og derfor vil lede på savannen for at finde et passende kvindeligt bekendskab den kan forsøge at ........ (uha uha, her kunne man skrive mange sjove ting :) )

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 14 minutter siden:

Nemlig @Styrvolt. Jeg er en rigtig ronkedor, og jeg kan sætte check ud for ALLE de karakteristika man kan sætte på. Så er dét på plads :)

En ronkedor er en gammel (check), ofte aggressiv hanelefant (check), der lever adskilt fra flokken (check). Ordet kan også anvendes om 'en ældre, vrissen mand' (check). I ældre betydning kunne det også være en pralhals (check). Ordet kommer af det hollandske ronkedoor, som betyder 'enligt levende elefant' (check).

Glemte nok også at skrive, at sådan en elefant også kan være horny as hell, og derfor vil lede på savannen for at finde et passende kvindeligt bekendskab den kan forsøge at ........ (uha uha, her kunne man skrive mange sjove ting :) )

Det anede mig jo nok. Jeg lærte selv udtrykket at kende fra Rifbjerg, som brugte det om andre. Indtil han selv blev en ronkedor :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...