Hop til indhold
Kongen2400

Karin Beach/Patong

Recommended Posts

Hej Venner, 

Jeg står og skal på min første tur til Thailand alene i starten af Marts måned og søger en Masse gode råd og anbefalinger .

 

Rejsens formål er at nyde det gode vejr, få noget lækkert mad og have alt det sjov jeg kan :P 

 

jeg søger gode råd til barer eller steder hvor i plejer at møde nogle frække thaipiger , hvad man skal være obs på, hvor meget man plejer at betale osv..

 

håber i kan hjælpe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

går ud fra du mener Karon Beach på Phuket… ;-)

Der kan du få alt det du søger...og lidt til... ;-)

Du finder barer overalt og dermed de søde piger også, mht priser , kan jeg ikke sige så meget om da det helt afhænger af dig og den du møder , om hvor lang tid mm

bare vær obs på også at tænke med det "øverste" hoved så du ikke bliver tørret for alle dine spare penge den første dag, hav altid dine værdier ,pas ,camera,penge,kort mm

låst inde i boksen på værelset når du der har besøg af fremmede, hvis du evt lige skulle på toilettet og hvis det ikke var låst inde kunne du risikere at det var væk når du kom ud...pigen også...eller shemale ;-) de er godt lavet derude så det kan være svært at se forskel hvis man er halv fuld haha men man finder jo ud af det om ikke andet...

tag afsted gå en tur i området i dagslys og se hvordan det er , der er masser af steder så det er svært at sige hvilke du skal gå til....bare kom afsted og hyg dig!

go tur....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som allerede nævnt, du finder hvad du søger overalt. 

Og der er kun 5-6 km til selve Patong by, som er det tredjestørste sex hotspot i Thailand, efter Bangkok og Pattaya. Så mht. hvad man "plejer", det kommer an på hvad du søger, der er alle de samme muligheder for agogo, bargirls, massage osv. 

Jeg vil foreslå dig at overveje inden turen hvad du har mest lyst til. Og så planlægge dagene når du er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...