Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

En anmeldelse af Mirella som jeg besøgte lige op til jul. 

Mirella

Kontakten foregik nemt via mail, og var utrolig tilgængelig og forståelig - hendes engelsk er meget fin. Dog opstod der lidt forvirring, da jeg var på adressen og jeg måtte vente ude i kulden i nogle minutter, da jeg pludselig ikke fik svar eller blev “buzzet” ind. Hun hjalp dog senere med at få varmen igen :)

Stedet er et nyere lejlighedskompleks i Kbh S, og i en privat lejlighed som hun oplyste, at hun ikke delte med nogle i øjeblikket.

Først aftalte vi hvad, jeg var interesseret i og jeg løb i bad - meget almindeligt med stort badeværelse. 

Jeg er udelukkende interesseret i forskellige former for massage og ikke penetrering (sex), og Mirella yder en fabelagtig erotisk massage, som startede med en fjer. Meget spændende. Let kropsmassage og ellers stort fokus på lingam og alt der omkring. Meget åben for berøring og  som det fremgår af annoncen helt klart mulighed for mere - men ingen forsøg på mersalg!

Efter en veloverstået orgasme blev det et fællesbad og lidt hyggesnak.

Mirella er fantastisk sød og billederne er meget vellignende. 

Prisen er MEGET fair!

Da jeg skulle derfra var jeg på vej ud af døren før, at hun kom i tanke om, at jeg ikke havde fået betalt endnu. Det har jeg stadig lidt dårlig samvittighed over ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donen skrev, 1 time siden:

Da jeg skulle derfra var jeg på vej ud af døren før, at hun kom i tanke om, at jeg ikke havde fået betalt endnu

arggh. Det har jeg også prøvet. Dybt pinligt at være i den situation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke selv vente til hun har tid til at massere min lille fibersprængning, i min lægmuskel sf. Jeg har hørt at hun kan noget som ingen andre.

Jeg håber at hun kan leve op til mine tårnhøje forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 15 timer siden:

Jeg kan ikke selv vente til hun har tid til at massere min lille fibersprængning, i min lægmuskel sf. Jeg har hørt at hun kan noget som ingen andre.

Jeg håber at hun kan leve op til mine tårnhøje forventninger.

Det kan hun i hvert fald! Glæd dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donen skrev, den 30.12.2019 at 18:06:

Da jeg skulle derfra var jeg på vej ud af døren før, at hun kom i tanke om, at jeg ikke havde fået betalt endnu. Det har jeg stadig lidt dårlig samvittighed over ;)

Ja, jeg tager altid betalt før pigerne må begynde at nyde mig. Ellers ville jeg snart blive fattig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, den 30.12.2019 at 19:56:

Jeg håber at hun kan leve op til mine tårnhøje forventninger

... og kunne hun så det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...