Hop til indhold
Guest jamesb

Nu skal nogle mænd tage sig sammen...

Recommended Posts

Guest jamesb

....og behandle de skønne GP'ere ordentligt! Og de fleste gør det heldigvis også. Men jeg synes, jeg læser flere og flere opslag med forskellig chikane og generel dårlig opførsel fra mændenes side. For nylig besøgte jeg en ret så vel-anmeldt pige, som kunne fortælle en historie om en gæst, hvor besøgene var begyndt ganske uskyldigt med champagne og små gaver. Det udviklede sig så desværre til talrige chikanerende opkald/beskeder og kæresteforslag. Hun blokerede ham selvfølgelig, men hun var lidt bange for, hvad han ellers kunne finde på i form af falsk dårlig anmeldelse herinde, eller det der var værre.

Uanset hvad vi mænd har af lyster/ønsker til pigens udseende/ydelser, er der altid en sød pige at finde, og de fortjener kun en ordentlig behandling!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb
EksilKøbenhavner skrev, for 8 minutter siden:

Okay...

Altid spændende med de her "er du stoppet med at tæve din kone"-tråde.

Ja James, vi skal nok opfører os pænt, når nu du siger det ;)

Såmænd bare en lille nytårs hyldest til GP'erne og en lille opsang. Jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med dit indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jamesb Mange tak for den oplysning. Det var jeg ikke klar over og skal nok huske det fremover.
Der var en gang en der sagde "tyv tror hver mand stjæler"...

P.S.: Nu ved jeg ikke hvor du befinder dig mht. intelligens, men når du skriver "Nu skal vi mænd tage os sammen..." så behøver du ikke at tælle mig med i den gruppe mænd fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er, at du insinuerer med din overskrift at vi mænd (M/K) ikke behandler de skønne GPere ordentligt. 

Jeg synes faktisk, at der er en unik selvdisciplin blandt det store flertal af aktive brugere på dette forum, med at have stor fokus og bevidsthed om at vi alle skal behandle GPerne (M/K) ordentligt, respektere deres grænser, nyde intimitet, og - mere praktisk - møde op til tiden! 

OG, i tilfælde af beskrivelser hvor dette ikke har været tilfældet faktisk rapporterer det til mods

Men vi skal naturligvis fortsat have stor fokus på at opføre os ordentligt - hvis man blot står stille bevæger man sig baglæns.  

Så, det er nok blot dit ordvalg der er lidt mærkeligt. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

@jamesb Mange tak for den oplysning. Det var jeg ikke klar over og skal nok huske det fremover.
Der var en gang en der sagde "tyv tror hver mand stjæler"...

P.S.: Nu ved jeg ikke hvor du befinder dig mht. intelligens, men når du skriver "Nu skal vi mænd tage os sammen..." så behøver du ikke at tælle mig med i den gruppe mænd fremover.

Åbenbart er jeg slet ikke på dit høje intelligens niveau. Men jeg beklager da dybt, at du er blevet stødt af overskriften, som selvfølgelig er blevet ændret med det samme. Jeg håber, du kommer over det og videre med livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jamesb skrev, for 1 minut siden:

Åbenbart er jeg slet ikke på dit høje intelligens niveau. Men jeg beklager da dybt, at du er blevet stødt af overskriften, som selvfølgelig er blevet ændret med det samme. Jeg håber, du kommer over det og videre med livet.

Det kan være jeg skal oplyse dig om at 1+1=2, hvis du ikke var klar over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb

Jeg synes, at det er ret kedeligt, at et ellers velmenende indlæg skal forplumres af "mudderkastning", dumsmarte bemærkninger og iritation over overskriften. Beklager dybt at jeg kom til at skrive det. Det stopper min ellers nyfunde lyst til at deltage herinde. Jeg beder moderatorer om at slette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes Sådan set dit indlæg er fint nok :)

Det er bare lidt "sjovt" når en mand, bredspektret, fortæller andre mænd de skal opfører sig pænt over for gperne :)

Det får en, jeg-ved-det-godt reaktion frem hos mig, så det lander lidt provokerende :)

Jeg er bestemt enig I at pigerne udfører et godt (og særdeles velbetalt) arbejde. Jeg syntes også at vi alle - dig inklusiv - skal opfører os pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jamesb skrev, for 2 timer siden:

....og behandle de skønne GP'ere ordentligt!

TAK!!!
.....være sød ved pigerne - tjek!

Så..... nu er mine nytårsforsæt endelig blevet komplette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo rigtigt hvad Jamesb skriver - og lige så rigtigt at 99,5 % herinde sagtens kan finde ud af det.

Jeg kendte et par GP’er som i ny og næ havde nogle virkelig dårlige oplevelser som de fortalte mig om - og DER blev jeg sgu sur. Ingen skulle behandle mine søde veninder på den måde. Faktisk kunne jeg godt forstå hvis de for en periode var blevet træt af mænd - det skete dog ikke, for de kunne jo sagtens skelne mellem fårene og bukkene ...eller hvad man nu siger.

Hvad der absolut KAN være et problem er jo at der altid opbygges en vis form for flirt/forhold ...lige præcis dette er der enkelte mænd som ikke kan håndtere - og tror at de kan føre det videre når seancen er overstået. Et nej fra pigen giver så en negativ reaktion.

Det er selvfølgelig indlysende for os herinde - men det er ikke alle som lige har læst spillereglerne før de starter på Gamet her.

I øvrigt er pigerne også forskellige - jeg har prøvet et par gange at flytte yndlingsaktiviteterne fra een pige til en anden - og det er ikke altid at den går. 
Eller pigen vil noget den ene dag, men ikke den anden - sådan er det, og det må man jo acceptere.

Redigeret af Den Gamle Greve
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror de fleste danske mænd behandler pigerne ordentligt.

Det er nok ikke uden grund at mange piger kun servicerer "skandinaviske mænd" nord eropæiske mænd (eller noget  den dur) ;) 

 

De GP'ere jeg har snakket med, som har haft omgang med mænd fra de varme lande har kunnet fortælle en del skidt om dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 20 minutter siden:

Tror de fleste danske mænd behandler pigerne ordentligt.

Det er nok ikke uden grund at mange piger kun servicerer "skandinaviske mænd" nord eropæiske mænd (eller noget  den dur) ;) 

 

De GP'ere jeg har snakket med, som har haft omgang med mænd fra de varme lande har kunnet fortælle en del skidt om dem.

Enig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb skrev, den 30.12.2019 at 15:34:

....og behandle de skønne GP'ere ordentligt! Og de fleste gør det heldigvis også. Men jeg synes, jeg læser flere og flere opslag med forskellig chikane og generel dårlig opførsel fra mændenes side. For nylig besøgte jeg en ret så vel-anmeldt pige, som kunne fortælle en historie om en gæst, hvor besøgene var begyndt ganske uskyldigt med champagne og små gaver. Det udviklede sig så desværre til talrige chikanerende opkald/beskeder og kæresteforslag. Hun blokerede ham selvfølgelig, men hun var lidt bange for, hvad han ellers kunne finde på i form af falsk dårlig anmeldelse herinde, eller det der var værre.

Uanset hvad vi mænd har af lyster/ønsker til pigens udseende/ydelser, er der altid en sød pige at finde, og de fortjener kun en ordentlig behandling!!

Jeg kender ingen kvinder, der ikke har oplevet noget der minder om det beskrevne.  Nogle kvinder opdigter, at de har en kæreste for at minimere hyppigheden af de "store kærligheds erklæringer".   Vi kan hurtigt blive enige om, at det ikke er specielt klogt at komme med den slags. Mange GP´er er pleasere og har svært ved at håndtere disse situationer - Man vil jo nødigt gøre nogen ked af det.  Resultatet kan hurtigt blive at man ikke længere er velkommen, hvorfor det er klogt at holde disse tanker for sig selv - Kvinden skal såmænd nok få sagt det, hvis hun skulle blive ramt af en lyst til mere.

Det starter så regel meget godt, med nogle søde sms´er efter besøgene. Kvinder svarer og...….pludseligt er mængden blevet for meget.  Nogle GP¨er er nok bedre  end andre til ret hurtigt at få forklaret at de ikke har tid og lyst til en pokkers masse dialog imellem besøgene.  En del kan nok tages i opløbet hvis man holder sig rimeligt stramt til sit koncept.  

Der er jo en grund til, at man har dækhistorier og ikke plapre løs omkring en masse personlige oplysninger. Holder man sig til det, behøver man umiddelbart ikke at frygte afsløringer, at de pludselig kontakter en privat osv osv.   

Afslutningsvis vil jeg så sige, at problemerne omkring udeblivelse, ønsker omkring ydelser der ikke tilbydes, eller at man midt i hyggestunden forsøger at overskride grænserne nok er mere hyppige end den beskrevne situation.  Uanset at nogle mænd ikke formår at opføre sig anstændigt, er det vigtigt at pointere, at man som GP har nogle udvælgelseskriterier, nogle sikkerheds-procedure m.v.   Det er ej heller uvæsentligt at man holder fast i disse, og ikke går på kompromis i perioder hvor det ikke vælter ind med gæster.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...