FritidsQ 411 Skrevet 29. December, 2019 Fik tilfældigvis indblik i en fast gæsts kreative tilgang til at gemme mit nummer i telefonen. Synes det var lidt sjovt. Hvad hedder din faste GP i din telefon? Godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 29. December, 2019 Hendes navn, efterfulgt af et firmanavn som jeg arbejder en del sammen med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 29. December, 2019 Hendes navn og Massagepige Godt Nytår til dig @FritidsQ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 498 Skrevet 29. December, 2019 niels123 skrev, for 19 minutter siden: Hendes navn, efterfulgt af et firmanavn som jeg arbejder en del sammen med Netop Det er et stort firma, og har kontakt til forskellige kontorpiger der. ja og så lige et par drengenavne for en god ordens skyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 498 Skrevet 29. December, 2019 (edited) FritidsQ skrev, for 24 minutter siden: En fast gæsts kreative tilgang til at gemme mit nummer i telefonen. Synes det var lidt sjovt. Men hvad var hans ide så.? I disse moderne tider vil jeg advare imod det. For har set en besked tikke ind på min mobil. For så at blive vist på skærmen midt i bilen mens jeg kører...... Redigeret 29. December, 2019 af Mr Comeagain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 411 Skrevet 29. December, 2019 Mr Comeagain skrev, for 5 minutter siden: Men hvad var hans ide så.? I disse moderne tider vil jeg advare imod det. For har set en besked tikke ind på min mobil. For så at blive vist på skærmen midt i bilen mens jeg kører...... Jeg skriver aldrig til en gæst uden aftale, så det vil ikke ske. Jeg er en mandlig kontakt ved hans bilhandler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 29. December, 2019 Mr Comeagain skrev, for 36 minutter siden: For har set en besked tikke ind på min mobil. For så at blive vist på skærmen midt i bilen mens jeg kører...... Jeps, og med et tryk på en knap får jeg også læst beskeden op over bilens højttalere, så jeg ikke behøver tage øjnene fra trafikken! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 29. December, 2019 Mine tre faste GP'er hedder deres navn i min telefon - desuden har jeg to af dem på facebook og på messenger. Hos den ene af dem - hende, der ikke er på facebook - hedder jeg et pigenavn på hendes telefon, medens jeg jo nok hedder mit navn på de to andres facebook og messenger. Hvad jeg hedder på disse to sidstes telefoner ved jeg faktisk ikke - den ene af dem plejer jeg at kontakte på sms, og den anden på messenger. Hende, der ikke er på facebook, kontakter mig på sms og spørger eventuelt, om hun kan ringe, hvilket hun så gør. Hende, jeg kontakter på messenger, skriver nogle gange, om jeg vil ringe, hvilket jeg så gør på messenger - nogle gange den omvendte vej. Hende, jeg kontakter på sms, ringer jeg kun til uden aftale i emergency-tilfælde - ellers ringer jeg af diskretionshensyn ikke til nogen af dem uden foregående aftale, da jeg jo ikke ved, hvem de er sammen med, eller hvor de er, når jeg ringer. De kan alle tre både sms'e og ringe til mig uden foregående aftale - men det sker sjældent, at en af dem ringer. Hvis en af dem gør det, er det hende på messenger. At jeg bruger sms til den ene og messenger til den anden af de to på facebook er valgt efter, hvad der af diskretionshensyn passer den enkelte pige bedst. MvhSpider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. December, 2019 “Voicemail” Så når hun skriver, er hun “bare” et mistet opkald. Af og til slår jeg “skjul advarsler” til, og så dukker beskeden kun op som en lille rød markering på app’en for beskeder. Hvad jeg hedder i den anden ende står hen i det uvisse.........sikkert Fido eller sårn’ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 411 Skrevet 29. December, 2019 Butch skrev, for 8 minutter siden: “Voicemail” Så når hun skriver, er hun “bare” et mistet opkald. Ret genialt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 29. December, 2019 Drengenavne Men i princippet ligegyldigt, da det kun er mig, der har adgang til min telefon. Eksempler: Henrik EG Bent SB Gad vide hvad EG og SB står for? Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 29. December, 2019 FritidsQ skrev, for 1 time siden: Ret genialt Det synes jeg faktisk ikke. Det trick bliver afsløret betydelig nemmere end f. eks. tricket med et firmanavn som ens arbejde rent faktisk samarbejder mef. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 29. December, 2019 FritidsQ skrev, for 3 timer siden: Jeg skriver aldrig til en gæst uden aftale, så det vil ikke ske. Jeg er en mandlig kontakt ved hans bilhandler Så må han ikke håbe hun ringer til hans mekaniker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 29. December, 2019 Sletter altid LINE når jeg er på vej hjem fra Thailand. Vil ikke have dem til at kontakte mig med diverse tiggeri om penge og falske kærlighederklæringer. Kun 1 pige kender mit rigtige navn og min personlige facebook, og hun er i dag gift og lever et godt liv i Japan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 29. December, 2019 Har kun Trine T ja gæt en gang :):):) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 498 Skrevet 29. December, 2019 slip skrev, for 3 timer siden: Jeps, og med et tryk på en knap får jeg også læst beskeden op over bilens højttalere, så jeg ikke behøver tage øjnene fra trafikken! Ja Men min pointe er, at med kone, forældre, kæreste, svigermor, børn osv i bilen er det jo næppe smart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 29. December, 2019 (edited) De stod med deres glædes pige navn hvilket jo faktisk er lidt dumt, da nogle har et ret kreativt navn eller et tilføjet kendenavn Faktisk har jeg åbenbart også numre fra piger, hvor det er flere år siden at jeg har besøgt dem, og måske kun et par gange... men jeg er åbenbart for doven til at slette dem Mit glædes pige budget, var også en post på mit privat budget skema - Ja jeg er så single, ellers havde jeg naturligvis været mere kreativ med navnene Redigeret 29. December, 2019 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 30. December, 2019 Godt knald 1 Godt knald 2 Lækker numsen Venusbjerget fra mine drømme Titsie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg