Hop til indhold
Frækkert

FFK omkring Düsseldorf/Køln

Recommended Posts

Skal en tur til det tyske omkring området düsseldorf og Køln og har planer om at forkæle mig selv med en dag i en FFK klub.

Er der nogle der har nogle anbefalinger i området?

Har tidligere været på Sharks og overvejer også Oase eller World - Men vil gerne spare omvejen omkring Frankfurt hvis der er nogle gode klubber tættere på?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, Oceans ligger i D-dorf. Har ikke besøgt den; søg evt. selv i anmeldelserne.

LivingRoom i Kaarst er tæt på, med god togforbindelse hvis du har brug for det. Har kun været der om sommeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 29.12.2019 at 19:48:

Tjah, Oceans ligger i D-dorf. Har ikke besøgt den; søg evt. selv i anmeldelserne.

LivingRoom i Kaarst er tæt på, med god togforbindelse hvis du har brug for det. Har kun været der om sommeren.

Oceans var lige smuttet under min radar - kunne absolut være en mulighed

Har været forbi LivingRoom i Kaarst tidligere - rigtig fin klub dengang, er der nogle der ved hvordan standarden er pt.?

Har også overvejet Goldentime eller Samya - Nogle der har været forbi der for nyligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, for 12 minutter siden:

Har også overvejet Goldentime eller Samya - Nogle der har været forbi der for nyligt?

Besøgte både GT og LR i sommer.

Den generelle (dvs. alt andet end pigerne) standard var bedre, efter en nedtur for 2 år siden. På pige-siden var der ferie-højsæson, så jeg har ikke noget at berette som kan være relevant nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Samya omkring februar/marts 2019. Pigerne var fine nok men stedet et tilrøget diskotek-style arrangement, hvor hele den tyrkiske musik (bogstaveligt talt) pumpede ud med konstant og alt for høj styrke. De mandlige gæster var overvejende af ikke-tysk herkomst og var helt med på den: De havde tydeligvis en gigantisk fest som en hvid vestlig mand ikke nødvendigvis forstod. Det var med sing-along og det hele. 

Da jeg var der en tre-fire år tidligere var balancen mere lige, men denne gang var den tippet over. 

Derfor foretrækker jeg så langt Golden Time, der også er større og med bedre mad. Her har jeg været flere gange, og kan godt lide stemningen, området (klart, klart bedst om sommeren, selvfølgelig) og for den sags skyld pigerne. 

Oceans var jeg på engang i efteråret, og det brød jeg mig ikke om: Meget kold atmosfære i bygningen, mærkelige mennesker (jeg kan have været uheldig) men flotte piger. Dog den bedste mad jeg nogensinde har fået på sådan en klub!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Living Room var jeg på i 2015-2016, så vidt jeg husker. Et forholdsvist lille sted (men dog større end stederne i Hamburg), men meget fed stil, god stemning og (dengang - det kan du ikke bruge til noget!) med rigtigt gode piger. Jeg kan dog læse mig til at også her er der nu flere ikke-tyskere, men kunne godt tænke mig at besøge stedet igen engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, for 3 timer siden:

God info... Tænker valgt måske kunne falde på Goldentime 

Kan næppe gå helt galt. Antager du har en bil dernede; GT ligger lidt afsides, et halvt hundrede km fra D-dorf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine besøg ligger efterhånden så lang tilbage i tid, at meget kan have ændret sig i klubberne, men et godt sted at begynde er:

FKK24.de - Die FKK Saunaclub Community

https://www.fkk24.de/

Her kan du hurtigt danne dig et overblik over, hvor du behøver bil udenfor byerne, og hvor du kan bo og parkere bilen i en by, for at kunne bruge den offentlige trafik mellem klubberne i byerne.

Eksempelvis kan man hurtigt skifte mellem  Samya og Club Mondial i Köln, hvis den ene skuffer lidt, hvilket er lidt vanskeligere ude på landet i bil.

Husker for nok 4 år tilbage Club Mondial som en glimrende budget club, med gode priser på max 20 minutters quickies, som alternativ til standard 30 minutter på Samya.

Har også gode minder fra den lille klub Luderlounge uden buffet i Dortmund.

Var også glad for en anden lille klub, men så skal man i bil have en plan B, hvis den skuffer, Club Venus i Hamminkeln.

Her er der også en glimrende bed and breakfast som mulig base, den har jeg selv brugt.

Pension zum Schloss

https://www.pension-zum-schloss.de/

Logo der Verkehrbetriebe Rhein-RuhrVerkehrsverbund Rhein-Ruhr

https://www.vrr.de/de/startseite/

NRW tourism

https://www.nrw-tourism.com/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...