Hop til indhold
Zaq

Hvad sker der når en GP'er bliver for populære

Recommended Posts

Jeg har oplevet flere gange, at første gang jeg mødes med en gp'er været skøn med nærvær og det hele, også efter et stykke tid, er de begyndt at se noget slidt ud, men med et energi som et kraftvarmeværk.

Men med en hukommelse som en si, kan ikke huske hvad man har aftalt.

Og bare svær at få en aftale med.

Er der andre der har samme erfaring.

Jeg vil ikke udstille nogle navne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Zaq!

Jag har varit med om samma sak.

Tänk dig och jobba 24tim, kunder ringer el sms:ar när de vill komma för pengar måste de tjäna för att försörja sig.

Det är inte orimligt att som mest har gp:n haft 12kunder och hur tror du det sliter på kroppen plus för lite sömn.....

Det visade sig att gp:n fick vila i en vecka och orka inte jobba pga magsmärtor och annat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

tænker det kan være svært for en gp, lige at sætte grænsen for antal gæster pr dag,og antal timer de står tilrådighed.

det må jo være fristende, lige at snuppe en gæst mere og tjene det ekstra. og det kan i længden gå ud over servicen for alle gæster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Pigen har nok druknet i potentielle gæster, og ikke helt fået mærket hvor meget energi hun havde. Det kan være lidt svært at finde den rigtige balance :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en ide om at det ikke sådan sker på de almindelige klinikker fordi vagterne er bedre fordelt og vi ikke skal arbejde 24 timer i døgnet.. På nogle af de selvstændige pigers annoncer står der jo næsten døgnåbent:unsure:.. Det klart man bliver træt og umedgørlig plus man ikke giver sig selv muligheden for at få dårligere oplevelser eller irriterende gæster ordentlig fejet ud af kroppen og så påvirker det selvfølgelig oplevelsen for den næste gæst.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har en ide om at det ikke sådan sker på de almindelige klinikker fordi vagterne er bedre fordelt og vi ikke skal arbejde 24 timer i døgnet.. På nogle af de selvstændige pigers annoncer står der jo næsten døgnåbent:unsure:.. Det klart man bliver træt og umedgørlig plus man ikke giver sig selv muligheden for at få dårligere oplevelser eller irriterende gæster ordentlig fejet ud af kroppen og så påvirker det selvfølgelig oplevelsen for den næste gæst.. 

Det tror jeg, du har ret i.

Klinikkerne er nok bedre til at fordele vagterne, mens f.eks en østpige, der kommer op for at være her i kortere tid, skal have vredet det maximale ud af besøget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 time siden:

tænker det kan være svært for en gp, lige at sætte grænsen for antal gæster pr dag,og antal timer de står tilrådighed.

det må jo være fristende, lige at snuppe en gæst mere og tjene det ekstra. og det kan i længden gå ud over servicen for alle gæster.

You are right. To work beyond your limit means you cannot give same quality, therefore it is important to know your own limits and take breaks now and then, and get a good sleep.

And even though it sometimes can be tempting to take one client more, you have to tell yourself that it is stupid to focus on fast money here and now,  because it may mean that you  get a bad image and loose clients and more money in the future 

Redigeret af Mirella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 42 minutter siden:

Det tror jeg, du har ret i.

Klinikkerne er nok bedre til at fordele vagterne, mens f.eks en østpige, der kommer op for at være her i kortere tid, skal have vredet det maximale ud af besøget.

Det kan ske på en enkelt vagt. Den udsendelse, hvor Bubber var på besøg på et bordel, fortalte telefonpasseren om en ung GP, der havde taget så mange kunder i træk, at hun lå og skreg i smerte på gulvet til sidst. På en klinik med telefonpasser, hvor en GP betaler en høj pris for en afgrænset tid, kan det presse hende til at optimere. Telefonpasser og ventelokale betyder, at hun kan minimere tomgangstiden på en vagt - derfor kan hun meget let overbelaste sig selv på kort tid, hvis hun ikke passer på sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Det kan ske på en enkelt vagt. Den udsendelse, hvor Bubber var på besøg på et bordel, fortalte telefonpasseren om en ung GP, der havde taget så mange kunder i træk, at hun lå og skreg i smerte på gulvet til sidst. På en klinik med telefonpasser, hvor en GP betaler en høj pris for en afgrænset tid, kan det presse hende til at optimere. Telefonpasser og ventelokale betyder, at hun kan minimere tomgangstiden på en vagt - derfor kan hun meget let overbelaste sig selv på kort tid, hvis hun ikke passer på sig selv. 

Og  vagter  på  8-10 timer et  par gange  om  ugen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Zag

Jeg ved det er svært at se det selv, men du er en del af problemet... sorry, men det er en trist erkendelse jeg mener man skal gøre sig klart. Såvel GPére og kunder må se sig selv i øjnene. 

Godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Palledude skrev, for 13 minutter siden:

Jeg ved det er svært at se det selv, men du er en del af problemet

Ja, men hvad skal man gøre? Hvordan ved man der er et problem, får man står midt i det? Det nytter ikke at se sig selv  øjnene, hvis ikke man ved der er et problem. Og det ved man jo ikke, hvis man først har besøgt en og alt har åndet fred og idyl. Når man så næste gang står midt i stress og robotadfærd, så opdager man det - hvordan skulle man "se sig selv i øjnene" og opdage det tidligere?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Ja, men hvad skal man gøre? Hvordan ved man der er et problem, får man står midt i det? Det nytter ikke at se sig selv  øjnene, hvis ikke man ved der er et problem. Og det ved man jo ikke, hvis man først har besøgt en og alt har åndet fred og idyl. Når man så næste gang står midt i stress og robotadfærd, så opdager man det - hvordan skulle man "se sig selv i øjnene" og opdage det tidligere?

Uanset hvilken slags job man har, så kan ingen holde til at være på arbejde 24 timer i træk. Og når man ser annoncer hvor pigen er på hele tiden i flere dage i træk, måske endda i flere uger, så kan man jo gætte sig til man er en del af et problem. Det kan godt være hun kan skjule det de første dage/de første par uger, men til sidst er hun så træt og øm at selv en mand uden empati må opdage det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Spændende emne!

Når der endeligt kommer en "ny stjerne på himlen", så overøses hun af superlativer og en masse hypede anmeldelser her på sitet. Dét er vel egentligt ganske naturligt.

Derudover er der masser af spændende indlæg om diverse potensfremmende hjælpemidler, så man sikrer sig, at man nu også kan gennemkneppe de her "stjerner på himlen" i samfulde minutter man har i selvskab med dem. 

Resultatet af disse to ting, det kan man jo så slutte sig til.

Konklusionen er vel, at det er KUN de RIGTIGT STÆRKE kvinder, der kan modstå fristelsen for de hurtigt tjente penge på den korte bane, der er de VIRKELIGT gode oplevelser. Det er ihvertfald en del af min egen udvælgelsesprocedure at kigge på tid i branchen. Derfor er kvinder som Mia, Mina og andre, der har været her lææææænge, klart dem jeg bruger mest tid med, når chancen byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 11 minutter siden:

Og når man ser annoncer hvor pigen er på hele tiden i flere dage i træk,

Well, generelt er jeg enig, men i praksis er der nuancer. Selvom der står "24h" så er det ikke det samme som at der tages kunder ind hele tiden. Det betyder bare at der er måske er mulighed for en aftale når som helst. Men som hovedregel går jeg selv uden om de "døgnåbne". Men det er ikke det vi diskuterer her. Læs trådstarten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Palledude skrev, 1 time siden:

Kære Zag

Jeg ved det er svært at se det selv, men du er en del af problemet... sorry, men det er en trist erkendelse jeg mener man skal gøre sig klart. Såvel GPére og kunder må se sig selv i øjnene. 

Godt nytår

Of course the customers are indirectly part of the problem, because to many of them makes the girl tiered, but basically I agree that it is not the customers’ responsibility if a girl pass her limit. How can he know?  We girls have our freedom of choice and it is up to each girl to set her own limits for how much we want to work and when 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 57 minutter siden:

Uanset hvilken slags job man har, så kan ingen holde til at være på arbejde 24 timer i træk. Og når man ser annoncer hvor pigen er på hele tiden i flere dage i træk, måske endda i flere uger, så kan man jo gætte sig til man er en del af et problem. Det kan godt være hun kan skjule det de første dage/de første par uger, men til sidst er hun så træt og øm at selv en mand uden empati må opdage det. 

I agree but it is the girl and not the client that has chosen to work like that 

Redigeret af Mirella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Ift at den slags ikke kan ske på en klinik, så jo, det kan det godt. Jeg selv tager meget sjældent vagter fredag/lørdag nat af præcis den årsag, da det kan vælte (som i VÆLTE) ind med kunder fra 22 til 06. Og som @Mirella nævner, så er det pigens ansvar at melde hendes grænser.

Det kan dog være svært at mærke hvor træt man egentlig er, hvis pigen har mulighed for at være igang hele døgnet, og kan se alle pengene foran sig (hendes formål vil som udgangspunkt være pengene, hvis hun er i DK i en kortere periode) - den træthed vil så først indtræffe efter hun har “kørt på bølgen” af den første interesse fra kunderne, og der er hun altså bare smadret. men i kalenderen står der nok allerede flere aftaler og venter de kommende dage. 

Jeg tror at de fleste piger har oplevet at være udkørt på den måde, i større eller mindre grad. Har selv oplevet det, det var ferie og jeg havde massere tid til at tage på arbejde, der var gang i biksen, skide hyggeligt og skønne gæster, den ene vagt tog den anden - men ligepludselig var jeg bare kørt træt - jeg tog så bare hjem og meldte afbud på den kommende vagt, men den mulighed er det ikke sikkert at alle piger har, eller VED at de har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 47 minutter siden:

Ift at den slags ikke kan ske på en klinik, så jo, det kan det godt. Jeg selv tager meget sjældent vagter fredag/lørdag nat af præcis den årsag, da det kan vælte (som i VÆLTE) ind med kunder fra 22 til 06. Og som @Mirella nævner, så er det pigens ansvar at melde hendes grænser.

Det kan dog være svært at mærke hvor træt man egentlig er, hvis pigen har mulighed for at være igang hele døgnet, og kan se alle pengene foran sig (hendes formål vil som udgangspunkt være pengene, hvis hun er i DK i en kortere periode) - den træthed vil så først indtræffe efter hun har “kørt på bølgen” af den første interesse fra kunderne, og der er hun altså bare smadret. men i kalenderen står der nok allerede flere aftaler og venter de kommende dage. 

Jeg tror at de fleste piger har oplevet at være udkørt på den måde, i større eller mindre grad. Har selv oplevet det, det var ferie og jeg havde massere tid til at tage på arbejde, der var gang i biksen, skide hyggeligt og skønne gæster, den ene vagt tog den anden - men ligepludselig var jeg bare kørt træt - jeg tog så bare hjem og meldte afbud på den kommende vagt, men den mulighed er det ikke sikkert at alle piger har, eller VED at de har. 

@Emmalie   You are right it is not always black and white. 

If you are here for short time and do not focus on getting regular customers it is of course different, those girls probably press them selves more.

And for sure I think everyone have experienced moments where they felt burned out.  For example we can all come in situation where we have planned a calendar where we “burn out” during the day and already have scheduled appointments in the evening.  Or like you write that you do not feel your limits. This was a problem I sometimes had when I started to work here. I often I felt fine in the evening and worked till late but next day I felt without power, so I think the best we can do is to try to learn about our own limits . For example now when I know myself better I simply try not to take too late appointments even I feel OK because I know I have to “pay” later.

Redigeret af Mirella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Bebop skrev, for 1 time siden:

Well, generelt er jeg enig, men i praksis er der nuancer. Selvom der står "24h" så er det ikke det samme som at der tages kunder ind hele tiden. Det betyder bare at der er måske er mulighed for en aftale når som helst. Men som hovedregel går jeg selv uden om de "døgnåbne". Men det er ikke det vi diskuterer her. Læs trådstarten.

Trådstarter har ikke skrevet om han er til piger der reklamerer med 24 timers åbent, og jeg holder ikke øje med jeres anmeldelser, og aner derfor ikke om han er til det eller ej. Han stiller et spørgsmål og jeg giver et svar på hvorfor det kan være sådan. Mit svar er lige så godt som alle andres. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Mirella skrev, 1 time siden:

I agree but it is the girl and not the client that has chosen to work like that 

You are partly right. It's the girls choice, unless she is being pressured to it by her pimp. But most Danish men aren't stupid. They know what it means, when the girls is on call 24 hours a day. They make a choice, because it's a cheap fuck, and then complain when they see the consequences it has for them. Perhaps they should have thought about the consequences for the girl, before booking her to begin with? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 25 minutter siden:

You are partly right. It's the girls choice, unless she is being pressured to it by her pimp. But most Danish men aren't stupid. They know what it means, when the girls is on call 24 hours a day. They make a choice, because it's a cheap fuck, and then complain when they see the consequences it has for them. Perhaps they should have thought about the consequences for the girl, before booking her to begin with? 

You are also partly right If girls are forced to work 24/7 it is a different story and not funny at all :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da Ava var i København i godt et par måneder tidligere på året , tog hun sig et par fridage hver uge.  

Det synes jeg er et eksempel til efterfølgelse, særlig når der er tale om et ophold af den varighed.

Så hatten af for at der en sød østeuropæisk pige som vægter kvalitet frem for kvantitet!!!! 

Det var der helt sikkert andre der kunne lære noget af ;-) 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...