Hans44 3 Skrevet 29. December, 2019 Hej I dejlige mennesker derude. Jeg har et kæmpe spørgsmål til jer, men mest til de yndige piger derude. Har I nogle gode råd til hvordan man kan få lysterne frem hos en pige? - Nu har jeg været sammen med en et stykke tid, hun er midt tyverne. Problemet er at hun har svært med at få sine lyster frem. Er der noget man kan gøre? Fortsat god aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 29. December, 2019 Snuppe opvasken og spørge om hun ikke har tabt sig, og vil du også have anal kræver det en buket blomster. 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 29. December, 2019 Skriv til hende i løbet af dagen at du glæder dig til at se hende samme aften. Køb en flot buket blomster, og fortæl hende hvor smuk hun er, når hun åbner døren. Klap hende i røven og sig hun tænder dig, mens hun står og laver aftensmad til jer og hjælp gerne til. Giv hende et kys, bare fordi. Hjælp hende med at bære ind, bære ud og vaske op, og kys hende i nakken. Mon ikke hun så er tændt op? Det ville jeg være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1035 Skrevet 29. December, 2019 Hehe - jeg holder mig mere til den strategi AalborgLook beskriver - godt nytår og held og lykke med projektet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flegmatikeren Skrevet 29. December, 2019 Hans44 skrev, for 2 timer siden: Hej I dejlige mennesker derude. Jeg har et kæmpe spørgsmål til jer, men mest til de yndige piger derude. Har I nogle gode råd til hvordan man kan få lysterne frem hos en pige? - Nu har jeg været sammen med en et stykke tid, hun er midt tyverne. Problemet er at hun har svært med at få sine lyster frem. Er der noget man kan gøre? Fortsat god aften Når du skriver et stykke tid, så går jeg ud fra, at I mindst har været sammen i et par måneder og har prøvet lidt af hvert. Og hvis det er tilfældet, så ville jeg nok vælge, at fortælle hvad jeg selv tænder på og samtidig spørge indtil hvad hun tænder på. Det kan være, at det bare et spørgsmål om tryghed og tid, men hvis det ikke er tilfældet, så kan du famle i blinde i lang tid uden, at finde svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 29. December, 2019 En ny pels kan gøre underværker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 29. December, 2019 @Hans44 Kan du ikke fortælle lidt mere om situationen? Er det jer begge, der synes hun mangler lyst? Er det en kæreste eller en GP? Men ellers har @Christina ssbbw nogen gode synspunkter. For en kvinde, drejer forspillet sig 80% af det, der sker uden for sengen. Hun skal føle, hun bliver set og hørt, hun skal være tryg (tilpas - ikke FOR meget ) - og så der lyttes til hende, især hvis hun fortæller dig om situationer, hvor du har trang til at komme med gode råd. Bare lyt og kommenter UDEN problemsolving - med mindre altså at hun beder om det. Kys hende ofte, kærtegn hende oftere, se hende mest - alt sammen uden, at det er sexuelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 29. December, 2019 Hmmm - min erfaring er at du skal vise og fortælle hende hvad der tænder DIG. Det kan sagtens være lidt grænseoverskridende - sig til hende “at det kan I jo prøve engang” - så vender pigen ofte tilbage med ønsket om at prøve netop det. Jeg fortæller altid pigen at selvom vi er gået i gang med en bestemt ting - så må hun godt sige stop, hvis hun alligevel ikke bryder sig om det. Det gør de fleste piger trygge. Og tryghed er nøgleordet - nus, kram og særligt : få hende til at grine og have det sjovt. Fortæl hende hvor dejlig hun er og hvor meget du begærer hende. Det er min opskrift - og så bliver de fleste kvinder bedre med alderen op igennem 30’erne og 40’rene når de har lært sig selv at kende. Ved ikke om din veninde masturberer...? Køb en vibrator eller 2 til hende - det er både sjovt og effektivt, og I kan bruge det sammen . Plejer altid selv at være Georg Gearløs her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 29. December, 2019 Den dusk til 50,- fra tanken, den hjælper dig ikke langt. Derimod så kræver kvinder andre ting - at du lytter til hende og forstår hendes evt problemer. Der er mange faktore som spiller ind i et forhold, det kan være hun er træt af det sex i har, giver du dig tid til at udforske hendes krop eller er du typen der bare lige skal have trykket taget og så ruller du dig om på den anden side. Har hun udviklet en sygdom som påvirker hendes lyst - det ses jo oftere ved kvinder. Det kunne være stress eller andre ting. Mit råd er: Sæt dig ned sammen med hende og glem alt om at klappe hende i røven, sig hvor smuk hun er (kvinder regner hurtigt ud at du siger og giver ting, kun med et formål og det er og komme i bukserne på hende ), men lyt til hende, forstå hendes problemer og p et tidspunkt, så ytre du dine bekymringer om hvorfor jeres sexliv er gået så meget op af bakke. Det kan ske at du får den barske sandhed at vide eller hun vælger at stikke dig en hvid løgn, for ikke at såre dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 498 Skrevet 29. December, 2019 Log-in på Eroguide, vis hende skærmen og spørg om hun vil hjælpe dig med at vælge en pige, de dage hun ikke har lyst. Så hensynsfuld er du nemlig. Man bør jo ikke kræve noget af nogen hvis de ikke har lyst. Men så gælder det vel også den anden vej, at man ikke bør begrænse nogen deres lyst. Held og lykke Specielt forum at spørge om partner råd. Herinde er pigerne let antændelige, og mændene savner det samme som dig ved deres partnere. Finder du guldkorn er der mange der ville lytte med.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 29. December, 2019 AalborgLook skrev, for 8 timer siden: Snuppe opvasken og spørge om hun ikke har tabt sig, og vil du også have anal kræver det en buket blomster. Hold nu kæft jeg pisser i bukserne, det er sataneme humor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 29. December, 2019 2cool skrev, for 1 time siden: Sæt dig ned sammen med hende og glem alt om at klappe hende i røven, sig hvor smuk hun er (kvinder regner hurtigt ud at du siger og giver ting, kun med et formål og det er og komme i bukserne på hende ), men lyt til hende, forstå hendes problemer og p et tidspunkt, så ytre du dine bekymringer om hvorfor jeres sexliv er gået så meget op af bakke. Nu skal han ikke kun gøre det den ene dag, men hver gang de ses. Nej, hun skal ikke have blomster hver dag, men opmærksomhed og at han hjælper hende med de daglige kedelige pligter. Det er sådan noget der går i trussene på en del af os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 29. December, 2019 Hans44 skrev, for 8 timer siden: Hej I dejlige mennesker derude. Jeg har et kæmpe spørgsmål til jer, men mest til de yndige piger derude. Har I nogle gode råd til hvordan man kan få lysterne frem hos en pige? - Nu har jeg været sammen med en et stykke tid, hun er midt tyverne. Problemet er at hun har svært med at få sine lyster frem. Er der noget man kan gøre? Fortsat god aften Hvad mener du med "sammen med".? Bollevenner, kærester, pengeforhold? Er du 20.eller 80 år. Mærkeligt dui har behov for at spørge på et forum for købesex, hvor du har været medlem siden 2015,. Hvis en kvinde i 20erne ikke kan tænde på dig, er det sikkert ikke noget psykisk, men bare dig hun ikke tænder på, mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 29. December, 2019 Pophair skrev, for 16 minutter siden: Hvad mener du med "sammen med".? Bollevenner, kærester, pengeforhold? Er du 20.eller 80 år. Mærkeligt dui har behov for at spørge på et forum for købesex, hvor du har været medlem siden 2015,. Hvis en kvinde i 20erne ikke kan tænde på dig, er det sikkert ikke noget psykisk, men bare dig hun ikke tænder på, mere. Der mangler nogen ret vigtige informationer nemlig. muligt er at hun slet ikke tænder på dig, og at det ikke er noget med” at finde lysten frem” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 29. December, 2019 Christina ssbbw skrev, for 10 timer siden: Klap hende i røven og sig hun tænder dig, mens hun står og laver aftensmad Og hiv hende så op på eller ind over køkkenbordet - det har jeg prøvet engang med en pige, der påstod hun var gravid - det var lige ved at få hende op ad ringe, men så var jeg så dum at hive hende ind på sofaen istedetfor og så holdt hun op med at stønne på den specielle måde, der fortæller at pigen er tændt. Noget, der også tænder piger der er lidt frigide - det er at få lov at sidde øverst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 29. December, 2019 (edited) Emmalie skrev, for 3 timer siden: Der mangler nogen ret vigtige informationer nemlig. muligt er at hun slet ikke tænder på dig, og at det ikke er noget med” at finde lysten frem” Kære Emmalie - - ja nemlig + at der ind i mellem også er parforhold "hvor det største barn i hendes familie er hendes egen mand" - hun er overbelastet fordi hun har ansvaret for at familien kommer igennem dagen !!! det modsatte kan også være tilfældet, at kvinden er det største barn Det kan også se sådan ud : K + M : normalt 1 +1 = 2 eller 1 + 0,5 = 1,5 eller 1,5 + 0,5 = 2 - det modsatte kan også være tilfældet, at K er det svage led Og så den rigtig gode 1,5 + 1 = 2,5 eller 1,5 + 1,5 = 3 dem der virkelig får noget ud af livet - tænk bredt !! Eller det er den omkring liggende familie/naboer/arbejde/?????? der har negativt indflydelse : 1 + (1 - 0,5) = 1,5 eller (0,75 - 0,5) + 0,75 = 1 Eller bare en gennem flere generationer bindegale familier (0,5 - 0,75) + ( 0,25 - 0,75) = ??? hvad er resultatet ?? - slået hinanden ihjel eller i fængsel eller landflygtighed eller ?? Mange hilsner Nye tider - dig der læst med!!! K så vel som M hvad er du selv??? 0,25 eller 0,5 eller 0,75 eller 1 eller 1,25 eller 1,5 eller 1,75 den her vist sjælden: 2 Hvor meget vil du give dig selv ? og vigtigst af alt hvad tror du andre mennesker vil give dig ?? - hvis der er uoverensstemmelse, hvad er så oversagen ?? Redigeret 29. December, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 29. December, 2019 Nye tider skrev, for 23 minutter siden: Kære Emmalie - - ja nemlig + at der ind i mellem også er parforhold "hvor det største barn i hendes familie er hendes egen mand" - hun er overbelastet fordi hun har ansvaret for at familien kommer igennem dagen !!! det modsatte kan også være tilfældet, at kvinden er det største barn Det kan også se sådan ud : K + M : normalt 1 +1 = 2 eller 1 + 0,5 = 1,5 eller 1,5 + 0,5 = 2 - det modsatte kan også være tilfældet, at K er det svage led Og så den rigtig gode 1,5 + 1 = 2,5 eller 1,5 + 1,5 = 3 dem der virkelig får noget ud af livet - tænk bredt !! Eller det er den omkring liggende familie/naboer/arbejde/?????? der har negativt indflydelse : 1 + (1 - 0,5) = 1,5 eller (0,75 - 0,5) + 0,75 = 1 Eller bare en gennem flere generationer bindegale familier (0,5 - 0,75) + ( 0,25 - 0,75) = ??? hvad er resultatet ?? - slået hinanden ihjel eller i fængsel eller landflygtighed eller ?? Mange hilsner Nye tider - dig der læst med!!! K så vel som M hvad er du selv??? 0,25 eller 0,5 eller 0,75 eller 1 eller 1,25 eller 1,5 eller 1,75 den her vist sjælden: 2 Hvor meget vil du give dig selv ? og vigtigst af alt hvad tror du andre mennesker vil give dig ?? - hvis der er uoverensstemmelse, hvad er så oversagen ?? @Nye tider det er altså rigtig unfair at du stiller det op som en matematisk løsning, jeg fatter hat af det og jeg vil gerne forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 29. December, 2019 (edited) Emmalie skrev, for 50 minutter siden: @Nye tider det er altså rigtig unfair at du stiller det op som en matematisk løsning, jeg fatter hat af det og jeg vil gerne forstå Kære Emmalie Det skal ikke forstås som matematik; og det er ikke statiske modeller (den eneste sandhed til analyse) ; men som en "forståelsesramme" på de mange påvirkninger vi/eller andre har på hinanden i parforholdet som både kan fremme og dræbe bl.a lysten til sex. "forståelsesrammer" kan da laves i mange udformninger - meget få vil være ens, de vil alle være præget af den enkelte person eller andre Og Emmalie !!!! det kan så sandelig også være at hun er overbebyrdet i familien, måske bare en periode eller ikke stort sexbehov. Måske hans egen personlige hygiejne/en kantet personlighed/??/??/ - - hun kan måske ikke lide at sige det. - Samtale fremmer forståelse også i parforholdet. Når jeg anvender 0 eller 0,25 eller 0,5 eller 0,75 eller 1 eller 1,25 eller 1,5 , så der det bare en forenkling fremfor 0, 05 eller 0,1 eller 0,12 eller 0,15 eller - - - - - - - - - - - Ammalie jeg håber det giver dig mere mening med det jeg mener om forståelse, at kigge ind i sig selv og se på andre og konsekvenser heraf. ellers vender du bare tilbage Mange hilsner Nye tider Redigeret 29. December, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 29. December, 2019 Nye tider skrev, for 4 timer siden: Kære Emmalie - - ja nemlig + at der ind i mellem også er parforhold "hvor det største barn i hendes familie er hendes egen mand" - hun er overbelastet fordi hun har ansvaret for at familien kommer igennem dagen !!! det modsatte kan også være tilfældet, at kvinden er det største barn Det kan også se sådan ud : K + M : normalt 1 +1 = 2 eller 1 + 0,5 = 1,5 eller 1,5 + 0,5 = 2 - det modsatte kan også være tilfældet, at K er det svage led Og så den rigtig gode 1,5 + 1 = 2,5 eller 1,5 + 1,5 = 3 dem der virkelig får noget ud af livet - tænk bredt !! Eller det er den omkring liggende familie/naboer/arbejde/?????? der har negativt indflydelse : 1 + (1 - 0,5) = 1,5 eller (0,75 - 0,5) + 0,75 = 1 Eller bare en gennem flere generationer bindegale familier (0,5 - 0,75) + ( 0,25 - 0,75) = ??? hvad er resultatet ?? - slået hinanden ihjel eller i fængsel eller landflygtighed eller ?? Mange hilsner Nye tider - dig der læst med!!! K så vel som M hvad er du selv??? 0,25 eller 0,5 eller 0,75 eller 1 eller 1,25 eller 1,5 eller 1,75 den her vist sjælden: 2 Hvor meget vil du give dig selv ? og vigtigst af alt hvad tror du andre mennesker vil give dig ?? - hvis der er uoverensstemmelse, hvad er så oversagen ?? Sjovt nok, men ikke særligt brugbar for et forhold med fejl i. Kan ikke lige se nogen der sidder og skal den snak det nu kræver, bruge ovenstående. Den lyder lidt for "smart i en fart", måske nærmere copypaste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 29. December, 2019 (edited) Lystforskelle kan være svære at tackle. For begge parter. Det er frustrerende at blive afvist men heller ikke særlig sjovt at skulle sige nej. Generelt fører det ikke til noget godt, at presse for meget på og hele tiden gøre opmærksom på, at der mangler noget. Det øger skammen over ikke at være tiltrækkelig og skaber distance. Kommunikation kan være godt men genskaber ikke en manglende lyst. Men kan give dig et indblik i om du kan gøre noget for at genskabe gnisten ( hvis den nogensinde har været der). Hun kan jo også have valgt dig som partner, af andre årsager, end hun tænder på dig. Så er det op af bakke. For meget kommunikation omkring det, er det samme som at presse for meget på. Det genskaber ikke nogen manglende sexlyst, øger derimod frustrationerne og skammen. Redigeret 29. December, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 30. December, 2019 Nye tider skrev, for 20 timer siden: dig der læst med!!! Det et fejt spørgsmål hvis du mener familiens opførsel også kan trække ned.. Jeg mener jo at man giver sig selv på forskellige måder til forskellige personer og alt efter hvad for en betydning de har for en og derved kan børn og familie osv ikke trække fra hvad du har at give til en evt kæreste.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg